Zobacz wątek - KTM exc 50

KTM exc 50

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

KTM exc 50

Postprzez Fantas3k » 10/1/2012, 19:33

Siema mam takie pytanie dotyczace tego ktm a wiec lepiej wziasc go zamiast dt z 2006+ pod wzgledem napraw i wgl spalania i zywotnosci zamieszczam link.
http://moto.allegro.pl/ktm-exc-50-65-ni ... 38396.html
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin


Postprzez henio12323 » 10/1/2012, 19:35

skoro to prawie ktm SX, to na pewno wymaga częstszych napraw, wiecej pali, wymaga wiecej serwisu i uwagi. ale odwdzięcza sie lepszą pracą, na pewno ma lepsze zawieszenie w teren niz dt. no i jest mocniejszy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Fantas3k » 10/1/2012, 19:44

Mam z lekka daleko do niego a sie niezle napalilem na tego ktm. I czy ten rok nie jest troche za stary?
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez henio12323 » 10/1/2012, 21:22

jest taki jaki powinien byc ;P zalezy komu. za tą kase jest normalny. a wiadomo im nowszy tym lepszy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Bostorn » 10/1/2012, 22:04

kwestia tego ile masz kasy na utrzymanie i w jakim stanie jest maszyna, co trzeba zrobic i jak z dostępem do części i ich cenami
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez mentorsct » 11/1/2012, 12:07

Witam, z tego co mi wiadomo to rok 97 ma model 50 sx więc to jest jakiś dziwny egzemplarz. Motocykl ten wstępuje w 3 wersjach:
50 sx mini adventure
50 sx pro junior
50 sx pro senior

Z tego co wiem, cylinder, tłok już nie jest dostępny do tych motocykli.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 581
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez henio12323 » 11/1/2012, 13:05

ktm miał tez swoja nietypową wersje EXC, nie było tego duzo, i pewnie szło tylko na niektóre rejony swiata. SX i EXC to całkiem inna bajka w 50tkach. to nie to samo co teraz ktm exc i sx - gdzie oba sprzęty są praktycznie bliźniacze. ten SX ma całkiem inna rame, plastiki chyba bardziej podchodzące pod model lc2 i to własnie z lc2 ma pewnie wiecej wspólnego niz z małym SX
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Fantas3k » 11/1/2012, 16:20

Chyba sobie odpuszcze tego ktm i dalej bede szukac dt :) bo jak nie ma czesci i tego nie ma za duzo.
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez tweety450mx2t » 16/1/2012, 22:53

napisz do mni e na gg to ci wszytsko na jego temat powiem mialem go jakies 3 lata ni latalem poezja jka dla kogos w wieku 12/14 lat
gg12912835
a silnik to jest tam minareli am6
rowniez mialem wersje na nicasilu przecinak
motocykl ogolnie bezawaryjny
dt 80 aprilie wszytsko wciagal bo mial nicasil
napisz to ci powiem co i jak
tweety450mx2t
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 17/2/2011, 21:47

Postprzez Fantas3k » 17/1/2012, 15:35

Wiesz co jade chyba po honde hm 50/80 six z 2006 i mam pytanie po facet mowi ze ona sprowadzona z wloch i ze tuning ma dobry dosc i teraz mam pytanie czy to moto jest awaryjne bardzo i ile kosztuje utrzymananie go na sezon?
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez henio12323 » 17/1/2012, 16:39

zadne moto nie jest awaryjne. awaryjność wprowadzają uzytkownicy swoim niedbalstwem. pewnie z 600-1000 zł rocznie utrzymanie kosztuje. to silnik prawie jak w crossówce :D cylek na nicasilu, tłoki szybko trzeba wymieniac. pada tez korba. ale sprzecik to jako nieliczny hard enduro z 50 ccm
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Fantas3k » 17/1/2012, 19:15

Ile może kosztować tam tłoczek i tak co około ile mth trzeba go wymieniac wraz z korba?
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez henio12323 » 17/1/2012, 19:52

allegro.pl - co ile ? zalezy jak sie smiga. serwisówka na pewno o tym mówi. jak latasz na torze to szybciej trzeba wymienic , niz miał bys smigac nim do szkoły. korbe zmieniasz co 2-3 tłoczki
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Fantas3k » 17/1/2012, 20:33

W tym rzecz że ja tej Hm nie widziałem jeszcze ale tata mówi że ona ma dobry tuning na 80 z 2006 roku jest i trudno z częściami ona teraz nieodpala bo własciciel chce ja zrobic zamówil juz jakaś 1 czesc przez ktora nie odpala bedzie za tydzien moze 2 bo idzie z zagranicy. Będę ja jeżdic 60% las może 50 reszte do szkoly mam 3km i do miasta czasami nie będę robić nia dużo km w roku około 1,5/2k.
edit. I czy to prawda że taka Hm spala około 4l w miescie a w terenie około 6 wiem zalezy od stylu jazdy ale nie katuje moto w blocie tylko jezdze normalnie nie mieszkam w gorach a wiec las jest bardziej plaski i to lekki teren.
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez Fantas3k » 18/1/2012, 20:55

Prosze o odpowiedz Pozdrawiam ;)
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez henio12323 » 18/1/2012, 21:07

gdzies tyle moze spalać. czy trudno z częsciami ? zalezy jaki cylinder 80 ma. jak nietypowej firmy moze byc trudno. jak fabryczny to nie jest trudno
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Fantas3k » 18/1/2012, 21:16

Dzieki a jeszcze jedno mam pytanie czy hm nadaje sie na podroze około 80km w jedna strone z kumplami nad jeziorko bo chce ja uzytkowac tak jak pisalem powyzej. I czy da sie dorobic do wersji Six podnozki dla pasazera?
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez henio12323 » 18/1/2012, 21:18

ganiać mozna, aczkolwiek kazdy mały 2T nie lubi tras ;P no i pamietaj ze licznik wtedy bije i lecą mth :D

gdzies jakos na pewno sie da ;D kwestia tylko jakie :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Fantas3k » 18/1/2012, 21:22

Żeby było mu wygodnie ;d a Wracając do tloczkow dam rade przelatac na 1 z 2tysie km zebym raz na sezon zmienil (nie katuje moto w blotach i innych lubie jezdzic agresywnie ;p)
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez henio12323 » 18/1/2012, 21:23

nie no spokojnie pewnie w takim moto wymienia sie co 10-12 tysiecy - strzelam, pewniejsze info znajdziesz w serwisówce
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr