Zobacz wÄ…tek - FOTO.....Silnik z SR do TW
NAS Analytics TAG

FOTO.....Silnik z SR do TW

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

FOTO.....Silnik z SR do TW

Postprzez raaza » 5/1/2012, 16:02

Witam, orientuje się ktoś czy do Yamahy TW125 podejdzie silnik z SR125? Silniki są niby takie same, ale zastanawia mnie czy np mocowanie śrub do ramy jest identyczne, czy łańcuch nie będzie nigdzie ocierał, itp..
Ostatnio edytowano 6/1/2012, 20:55 przez raaza, łącznie edytowano 1 raz
raaza
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 25/9/2011, 17:20
Lokalizacja: Gorzów


Postprzez grunder » 5/1/2012, 16:07

To jest raczej to samo, na 99%
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa


Postprzez raaza » 5/1/2012, 16:13

Tak na 99% to ja się opierać nie mogę:)
raaza
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 25/9/2011, 17:20
Lokalizacja: Gorzów

Postprzez grunder » 5/1/2012, 16:30

Dobra mój błąd, różnica jest w mocowaniu na bloku. Cylek ten sam jest.

Obrazek (otwórz link)

Uploaded with ImageShack.us (otwórz link)
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez raaza » 5/1/2012, 19:04

Czyli można powiedzieć, że części będą pasowały, tzn podejdzie cała góra silnika, to samo sprzęgło, wał, rozrusznik..ale całego silnika się nie do ramy nie włoży? Jak myślisz?
raaza
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 25/9/2011, 17:20
Lokalizacja: Gorzów

Postprzez grunder » 5/1/2012, 19:30

Chyba że będziesz tuningował ramę, dorabiając uchwyt. Większość części może pasować, ale nie musi, w tym temacie nie na produkuje ci się wiecęj bo moge wprowadzić w błąd.

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez raaza » 6/1/2012, 20:54

Okazuje się, ze silnik do ramy pasuje, ale wałek zdawczy w SR jest krótszy niż w TW, co pokazuje to zdjecie:

http://www.bikechatforums.com/download.php?id=74704

Trzeba albo jakoś wydłużyć/zmienić zębatkę zdawczą albo jakoś przerobić piastę koła..
Macie jakieś pomysły?
Mam wałek zdawczy od Tw i mógłbym go dać do tego silnika od SR, ale czy trzeba rozpoławiać silnik, zeby go wymienić?
raaza
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 25/9/2011, 17:20
Lokalizacja: Gorzów

Postprzez KAPELA911 » 6/1/2012, 21:02

szybciej pójdzie Ci z wymianą wałka, o ile różnią się tylko i wyłacznie długością, tak trzeba rozebrać silnik.



EDIT:Znajdź dwa wałki i porównaj czy w ,,środku" silnika sa takie same.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez raaza » 6/1/2012, 21:24

Ile mechanik skasował by za taką robotę?
raaza
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 25/9/2011, 17:20
Lokalizacja: Gorzów

Postprzez grunder » 6/1/2012, 21:49

Zapytaj go, każdy mechanik ma własną cene, np. 200zł, a może i mniej lub więcej.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez hugo2003 » 6/1/2012, 21:51

a Tylne kolo masz prosto ustawione???
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez raaza » 6/1/2012, 21:55

Tylne koło jest dobrze, wałek jest za krótki..
Jakby dospawać do wałka końcówke drugiego wałka? Trzymał by taki spaw?
raaza
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 25/9/2011, 17:20
Lokalizacja: Gorzów

Postprzez hugo2003 » 6/1/2012, 22:01

Nie wiem jak inni to widza ale ja w to bym sie nie bawil!
Tam sa duze sily nawet jak na 125 i nie masz pewnosci czy spaw sie nie ukruszy,zlamie a potem zablokuje tylne kolo lub przedziurawi korpus silnika.... to juz lepiej jak pisalem kombinowac z piasta kola....

A co sie stalo ze piec zmianiasz?
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez raaza » 6/1/2012, 22:16

Mam silnik na chodzie + drugi dół, ale za niewielkie pieniądze mogę kupić drugi od SR, gdzie góra silnika jest identyczna i dół w 99%.
Jak nie da się przerobić to i tak chyba wezmę na części. W razie awarii lepiej mieć zapas:)
raaza
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 25/9/2011, 17:20
Lokalizacja: Gorzów

Postprzez KAPELA911 » 7/1/2012, 07:52

no to puki się nie ro*zjebutał to się nie martw, a potem w razie czego będziesz wymieniał, a silnik kup jesli Ci się opłaca i dalej będziesz śmiagął tym moto.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê