Zobacz wÄ…tek - Yamaha R6 vs Thundercat
NAS Analytics TAG

Yamaha R6 vs Thundercat

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Postprzez k9aro3l » 3/1/2012, 20:11

JędrekZDW napisał(a):rozważasz tez CBR F3 ?

czyżbyś sprzedawał ?
Avatar użytkownika
k9aro3l
Stały bywalec
 
Posty: 1013
Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
Lokalizacja: Bartoszyce


Postprzez JÄ™drekZDW » 3/1/2012, 20:19

k9aro3l napisał(a):
JędrekZDW napisał(a):rozważasz tez CBR F3 ?

czyżbyś sprzedawał ?


w żadnym wypadku . Nie chce mi sie szukać następcy , na kolejne moto wybieram sc 33 z konca produkcji ale to jeszcze sezon na f3 polatam . Mateusz co do F3 to pytaj odpowiem na kazde pytanie mozesz polegać na mnie jak na Zawiszy :wink:
sc33 FireBlade
Avatar użytkownika
JędrekZDW
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
Lokalizacja: Zduńska Wola


Postprzez mateusz993 » 3/1/2012, 20:33

Z tego co wyczytałem na innych forach i na tym dzięki kolegom krórzy podpowiedzieli mi co nie co raczej się zdecyduję na CBR f3 ponieważ nie ma tam problemów ze skrzynią silnik jest wytrzymalszy. I mi się wydaje że to kompromis między turystyką a sportem, dobrze myśle? I co jeszcze powinienem wiedzieć o CBR f3?
mateusz993
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 5/9/2009, 12:20
Lokalizacja: Załuzie

Postprzez JÄ™drekZDW » 3/1/2012, 21:50

ja mam egzemplarz z 95 roku wiec pierwszy rok produkcji f3 , co do silnika to jest to jednostka idiotoodporna znaczy sie cezko zabic ten piec podstawowe czynnosci jak wymiany plynow , swiec , przeglad gaznikow i zaworów zapewniaja ze o awarje ciezko , skrzynia jak dla mnie perfekt paru znajomych ma f2 (podobny silnik) na tzw psy i szmacą je nie ziemsko a mimo to jezdza a F3 ma jeszcze lepszy silnik . Pozycja jest sportowa ale w porównaniu z R6(jeździłem co by nie bylo) o niebo łagodniejsza . Jazda ekstremalna jak najbardziej na tak , na kolo wstaje na 1 z gazu na 2 trzeba sie wspomagac sprzegłem . Co do zawiasów to jest regulacja przodu i tyłu mozna sie pobawic i ustawic odpowiednio pod jazde , hamulce przód wystarczy jeden palec do operowania dźwignią co najwazniejsze dają rade . Spalanie najmniej udało mi sie spalic 4.8L/100 a przy złym dniu wypiła max nie całe 8L/100 . Polecam jak najbardziej mam swoją juz dwa sezony teraz szykuje sie trzeci , warto rozejrzec sie juz za modelem z lat 97,98 gdyz jest o wiele ładniejszy i lekko poprawiono pare spraw
sc33 FireBlade
Avatar użytkownika
JędrekZDW
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
Lokalizacja: Zduńska Wola

Poprzednia strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê