Zobacz wątek - Cross 125 thumb

Cross 125 thumb

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Cross 125 thumb

Postprzez Sylwek6 » 1/1/2012, 12:02

Witam mam pytanie co może tłucz sie , dzwonić w głowicy czy to wina żle ustawionych zaworów czy rozrządu czy coś inngo prosze o odp.?



i jeszcze jedno żeby wymienić simering ten co jest przez niego przełożony wałek do zmiany biegów to cze ba od środka wkładać czy zewnątrz czy silni musze rozebrać
Sylwek6
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 18/9/2011, 13:34


Postprzez barek253 » 1/1/2012, 12:50

tłuc się mogą rożne rzeczy a w takim motorku to sie nie dziw ściągnij głowice i spr.luzy zaworów

co do simera ściągnij dźwignie od biegów i sprawdź czy bd miał dobry dostęp ale myśle że da radę
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez kris514 » 1/1/2012, 12:51

ten simering zazwyczaj jest wciskany od zewnatrz (jeszcze sie nie spotkałem z wciskanym od srodka) da rade wymienic go bez rozbierania silnika. A jesli chodzi o stuki to zalezy jesli byłyby za duze luzy bedzie sie tłuc ale rozrzad tez sie moze tłuc
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 1/1/2012, 13:45

co sie moze w rozrządzie tłuc ? :D jedynie zawory, no chyba ze faza przestawione i minimalnie tłok spotyka sie z zaworkami :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kris514 » 1/1/2012, 16:20

np.wyciagniety łancuch po pokrywie(w maluchu tak bylo)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Sylwek6 » 1/1/2012, 16:26

Dzięki za odp.
,, jedynie zawory, no chyba ze faza przestawione i minimalnie tłok spotyka sie z zaworkami,, :D

i co trzeba w tedy zrobić ja sie spotyka ?

a żeby wyregulować zawory to czeba ściągać głowice czy przez te korki da się to zrobić ?
a jeśli sie da to jak to zrobiś ja to prubowałem poprzez powolne przesuwanie kopki i jak sie otwierał to w tedy szczeliniomierz wkładałem, a ta przerwa to 0,10 czy jaka i musi zosatć troche luzu czy tyle co to 0,10 i nic lusu

a ten simering to czym można wyciągąć ze środka żeby wyszedł na zewnątrz ?
Sylwek6
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 18/9/2011, 13:34

Postprzez kris514 » 1/1/2012, 17:02

jesli chodzi o zawory to luz powinien wynosic 0,05-0,06 ustawiasz to poprzez korek inspekcyjny przy magnecie tam sa takie znaki(poszukaj na youtube) a jesli chodzi o simering to mozesz np. Wkrety wkrecic i go wyrwac
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 1/1/2012, 19:08

jak masz przestawiona faze to znaczy ze łancuszek jest wyciągniety np i przeskoczył :D i wtedy moze pukać - wtedy trzeba wymienic łancuszek i odpowiednio ustawic rozrząd.
co do ustawiania jak kolega wyzej napisał - ustawiasz moto na znakach na magnecie i dalej ustawiasz, a nie w dowolnej pozycji bo tak nigdy nie ustawisz


ja zawsze wbijałem mały płaski srubokręt i wydłubywałem go ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Cross 125 thumb

Postprzez Sylwek6 » 2/1/2012, 09:06

A te znaki to mam z czym dopasować bo na magnecie znalazłem ale z czym je dorónać gdzie one są zaznaczone na kraterze silnika prosze o jakiś shemat albo link filmiku tylko crossa a nie quada bo w quadzie to patrzy sie przez taki korek z góry a w crossie jak ?
Sylwek6
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 18/9/2011, 13:34

Postprzez Sylwek6 » 2/1/2012, 09:42

Dobra chłopaki znalazłem ten film gdyby coś to będe pisał a czy to tłuczenie może być powodowane tym że mało jest oleju ile tam wchodzi oleju dzięki za odp :)
Sylwek6
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 18/9/2011, 13:34

Postprzez kris514 » 2/1/2012, 13:23

olej tam jest z silnika a tam powinno pisac na deklu lub srobka od stanu lub oczko od stanu
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr