NSR 125 - Cenne rady przy zakupie !
Posty: 16
• Strona 1 z 1
NSR 125 - Cenne rady przy zakupie !
Witam !
Jestem nowym użytkownikiem owego forum - Nazywam sie Kamil i pochodze z podlasia . Do rzeczy :
Jeszcze do końca maja planuje zakupić NSR 125 i chciałbym zapytać Was na co mam zwrucić szczególną uwagę przy zakupie ,jak ma jeździć czy coś bardziej ważniejszego. Jest możliwość ściągnięcia owej Nsr-ki z Włoch ? ponieważ mam kumpla który mnie zapewnia że owych jest bardzo mało we Włoszech ( niewiem dla tego pytam ). Za pomoc z góry dzięki i pzdr = ) .
Jestem nowym użytkownikiem owego forum - Nazywam sie Kamil i pochodze z podlasia . Do rzeczy :
Jeszcze do końca maja planuje zakupić NSR 125 i chciałbym zapytać Was na co mam zwrucić szczególną uwagę przy zakupie ,jak ma jeździć czy coś bardziej ważniejszego. Jest możliwość ściągnięcia owej Nsr-ki z Włoch ? ponieważ mam kumpla który mnie zapewnia że owych jest bardzo mało we Włoszech ( niewiem dla tego pytam ). Za pomoc z góry dzięki i pzdr = ) .
= )
- zielip
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 11/5/2007, 21:05
- Lokalizacja: Brańsk
jestem jeszcze posiadaczem Hondy NSR 125 chociaz nosze sie z zamiarem jej sprzedazy. moge ci nieco pomoc. Jezeli chodzi o NSR z Wloch to twoj kolega sie nieco myli. NSR byla tam wlasciwie produkowna. Hondy NSR jezdzace naprzyklad w Niemczech tez w wiekszosci pochodza z Wloch.
Ale juz ci mowi jak NSR powinna sie zachowywac. NSR nie ma tak mocno wyzylowanego silnika jak na przyklad Aprilia. Kreci sie tak przecietnie do 11500 / 12000 rpm. Predkosc 130 osiaga bez problemow - pozniej zaczynaja sie schody. Nie wierz, ze motocykl ten rozwija predkosc 170km/h. Przy 140 km/h motocykl zaczyna wchodzic juz na 9000 rpm na ostatnim biegu.
Kilka spraw mechanicznych - przede wszystkim musisz sprawdzic NSR w taki sam sposob jak sprawdza sie inne motocykle. zobacz: scigacz.pl dzial porady. NSR ma takze kilka slabych punktow. Bardzo czesto spotyka sie w nich powybijane lozyska kol. Musisz sprawdzic takze stan elektroniki - w Hondach lubia sie blokowac dozowniki oleju. Tak to raczej nie ma sie czego czepiac. Motocykl jest bardzo latwy w obsludze. Majac jakies pojecie o mechanice napewno poradzisz sobie z samodzielnym serwisowaniem go.
Nie ma tu jakis innowacji techniczych jak na przyklad w Cagivie MITO, ktora trzeba kupowac z kompletem kluczy i srubokretow.
Co do jazdy - motocykl prowadzi sie w dosc latwy sposob, nie ma problemow z zadnym z manewrow. Honda ma swietne hamulce. Niestety moto nie nadaje sie w dluzsza trase. Ja jezdze zwykle weekendowo i turystycznie i kiedy jezdzilem w trasy mierzace po 400 km to po 100 juz zaczynalem wymiekac. Rece od pozycjie zaczynaja odpadac, a twarde tylne zawieszenie sprawia, ze ma sie dziwne uczucia pozniej.
jezeli chcesz zapytac o cos wiecej to pisz lub uzyj opcji szukaj na forum
Ale juz ci mowi jak NSR powinna sie zachowywac. NSR nie ma tak mocno wyzylowanego silnika jak na przyklad Aprilia. Kreci sie tak przecietnie do 11500 / 12000 rpm. Predkosc 130 osiaga bez problemow - pozniej zaczynaja sie schody. Nie wierz, ze motocykl ten rozwija predkosc 170km/h. Przy 140 km/h motocykl zaczyna wchodzic juz na 9000 rpm na ostatnim biegu.
Kilka spraw mechanicznych - przede wszystkim musisz sprawdzic NSR w taki sam sposob jak sprawdza sie inne motocykle. zobacz: scigacz.pl dzial porady. NSR ma takze kilka slabych punktow. Bardzo czesto spotyka sie w nich powybijane lozyska kol. Musisz sprawdzic takze stan elektroniki - w Hondach lubia sie blokowac dozowniki oleju. Tak to raczej nie ma sie czego czepiac. Motocykl jest bardzo latwy w obsludze. Majac jakies pojecie o mechanice napewno poradzisz sobie z samodzielnym serwisowaniem go.
Nie ma tu jakis innowacji techniczych jak na przyklad w Cagivie MITO, ktora trzeba kupowac z kompletem kluczy i srubokretow.
Co do jazdy - motocykl prowadzi sie w dosc latwy sposob, nie ma problemow z zadnym z manewrow. Honda ma swietne hamulce. Niestety moto nie nadaje sie w dluzsza trase. Ja jezdze zwykle weekendowo i turystycznie i kiedy jezdzilem w trasy mierzace po 400 km to po 100 juz zaczynalem wymiekac. Rece od pozycjie zaczynaja odpadac, a twarde tylne zawieszenie sprawia, ze ma sie dziwne uczucia pozniej.
jezeli chcesz zapytac o cos wiecej to pisz lub uzyj opcji szukaj na forum
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
dzięki bardzo właśnie o taką rozpiske mi chodziło = ) . Myśle że chyba napisałeś wszystko. Co do dozownika - steruje nim jakaś elektronika ? bo przeważnie spotykałem sie z gaźnikowym mieszalnikiem oleju z paliwem . Gdy już kupie i nie daj Boże mi sie zatnie skąd będe wiedział że tak sie stało ? Oczywiście przed zatarciem 

= )
- zielip
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 11/5/2007, 21:05
- Lokalizacja: Brańsk
dozownik jest napędzany od wału i jest do niego podłoączona linka gazu
z dozownika idzie szlaufik do krócca, jak sie zatnie to medziesz miał coraz większego muła az do zatarcia
z dozownika idzie szlaufik do krócca, jak sie zatnie to medziesz miał coraz większego muła az do zatarcia
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
jeździłem dziś NSR 125 z 2002 r z przebiegiem 7tyś 200 km ale ma taki objaw i niewiem czy to tak ma byc czy też nie ? do 5.500 - 6 tyś obrotów taki mułek jak skuter a od 6 tyś ciągnie i to nieźle . Podobno ma zdjęte blokady i leci 160 km/h (dane od użytkownika) ale dobujalem do prawie 140 bo jeszcze mi życie miłe. Co o tym sądzicie ?
= )
- zielip
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 11/5/2007, 21:05
- Lokalizacja: Brańsk
to jest naturalne zachowanie motocykla - NSR własciwie lapie od 6500r.p.m Wczesniej jest mulowata - tym bardziej jesli jest nierozgrzana. Pozniej miedzy 5000 a 7000 mozna sobie spokojnie jechac.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
A nawiązując do tego zimnego silnika - pare osób mówiło, że na zimnym nie wolno meczyć i kręcić wysoko silnika. Zgadzam się oczywiście, ale w przypadku czterosuwów, bo olej nie jest rozgrzany i nie ma smarowania itd.
A w dwusuwie, kiedy idzie mieszanka to jest jakiś większy minus kręcenia go na zimnym silniku do wysokich obrotów?
Bo ja to pale na ssaniu, obijam ssanie silnik pochodzi z 10sekund i już bieg i jazda...
Zastanowiło mnie to kiedyś...
A w dwusuwie, kiedy idzie mieszanka to jest jakiś większy minus kręcenia go na zimnym silniku do wysokich obrotów?

Zastanowiło mnie to kiedyś...
CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
ja swoja rs zarrznelem wlasnie jezdzac na zimnym silniku na poczatku zimy gdy jeszcze nie bylo sniegu caly czas jezdzilem motorkiem do dziewczyny motor stal pol nocy na mrozie jakie -3 stopnie a potem zeby jak najszybciej byc w domu to go meczylem na kazdym biegu i po 1,5 miesiuacu takiej jazdy sie przytarl i wogole nie mial sily wiec cos musi w tym byc ale nie wiem dokladnie co
- lukaszooo
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 14/11/2006, 21:18
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
jestem chętny zakupić tę oto NSR - wiem że ze zdjęć nie da sie wiele wypatrzeć ale może coś Wam wpadnie w oko co może byc nie tak ? oto link :
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2621070
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2621070
= )
- zielip
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 11/5/2007, 21:05
- Lokalizacja: Brańsk
www.125.pl tam jest artykuł o tym jak samemu odblokowac nsr 

- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
Witam!
Prosze was o informacje ile wam pali ta honda?
- martin6230i
- Świeżak
- Posty: 183
- Dołączył(a): 18/4/2007, 22:23
- Lokalizacja: Walbrzych
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości