Zobacz wątek - [S] kask shark s900 lumi

[S] kask shark s900 lumi

Części, odzież i akcesoria motocyklowe - kupię, sprzedam, zamienię
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Miczab, leff

[S] kask shark s900 lumi

Postprzez ero24 » 29/12/2011, 15:41

sprzedam kask sharka s900 lumi w przyszlym roku nie bede smigal wiec niema co lezec jezdzilem w nim krotko z miesiac czasu wiec jak nowy jest , za 300 zl oddam jak ktos szybko sie ogarnie to nawet troche jeszcze spuszcze z ceny bo kasa mi teraz bardziej sie przyda

pzdr
ero24
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 28/4/2009, 11:35


Postprzez k9aro3l » 29/12/2011, 17:06

rozmiar ?
how low can you go? | www.pajacyk.pl
Avatar użytkownika
k9aro3l
Stały bywalec
 
Posty: 1013
Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
Lokalizacja: Bartoszyce

Postprzez ero24 » 7/1/2012, 11:36

rozmiar L
ero24
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 28/4/2009, 11:35

Postprzez padass » 9/1/2012, 21:17

Kolego aktualne jeszcze? Na jaki obwód głowy jest twój garnek? nie mogę znaleźć rozmiarówki
Dwa koła to więcej niż cztery!
padass
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 9/1/2012, 20:53
Lokalizacja: Olecko

Postprzez ero24 » 10/1/2012, 20:29

wlasnie niewiem czy aktualne jutro sie okaze jak cos dam znac

pzdr
ero24
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 28/4/2009, 11:35

Postprzez Szuwarek » 11/1/2012, 11:04

Witaj,
Czy masz jeszcze ten kask?? jeżeli tak to chcę go kupić,jeżeli mogę prosić o kontakt na gadu 3998477,lub tel 791-586-791
Pozdro Tomek
Avatar użytkownika
Szuwarek
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 26/9/2011, 09:24
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez padass » 11/1/2012, 16:56

Kolejeczka kolego kolejeczka :). Dodam na usprawiedliwienie, że mam 30km do sprzedawcy :D
Dwa koła to więcej niż cztery!
padass
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 9/1/2012, 20:53
Lokalizacja: Olecko

Postprzez Szuwarek » 12/1/2012, 12:52

padass napisał(a):Kolejeczka kolego kolejeczka :). Dodam na usprawiedliwienie, że mam 30km do sprzedawcy :D



Sorki Kolego,nie wpie.........m się
Pozdro Tomek
Avatar użytkownika
Szuwarek
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 26/9/2011, 09:24
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez ero24 » 12/1/2012, 19:09

Panowie kask dalej aktualny jak cos podbijac jak ktos chetny a jak nie to nie zawracac glowy


pzdr
ero24
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 28/4/2009, 11:35

Postprzez padass » 12/1/2012, 20:19

Daj mi namiary do siebie to bym jutro podskoczył go obejrzeć.
Dwa koła to więcej niż cztery!
padass
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 9/1/2012, 20:53
Lokalizacja: Olecko

Postprzez ero24 » 14/1/2012, 12:03

dalej aktualne
ero24
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 28/4/2009, 11:35

Postprzez padass » 14/1/2012, 12:49

No fajnie, ale daj namiar do siebie to zadzwonię i domówimy się kiedy mogę podjechać.
Dwa koła to więcej niż cztery!
padass
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 9/1/2012, 20:53
Lokalizacja: Olecko

Postprzez Lays777 » 14/1/2012, 14:51

Jeżeli oferta dalej aktualna Proszę o kontakt 609043569
Chwała motórowi bo twardym czyni ;P
Lays777
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 14/1/2012, 14:43
Lokalizacja: Cekcyn

Postprzez Lays777 » 15/1/2012, 11:45

Jeżeli kask jest w dobrym stanie moge dać 400 zł
Chwała motórowi bo twardym czyni ;P
Lays777
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 14/1/2012, 14:43
Lokalizacja: Cekcyn

Postprzez Lays777 » 15/1/2012, 11:46

Jeżeli kask jest w dobrym stanie moge dać 400 zł
Chwała motórowi bo twardym czyni ;P
Lays777
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 14/1/2012, 14:43
Lokalizacja: Cekcyn

Postprzez ero24 » 15/1/2012, 16:48

jest w super stanie jak cos ;)
ero24
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 28/4/2009, 11:35

Postprzez Lays777 » 15/1/2012, 23:03

jeżeli jesteś zainteresowany moją prpozycją wyślij mi kilka zdjęć na mail : lays777@wp.pl

A ja ci odeśle adres na który przyślesz mi kask.

Pozdrawiam
Chwała motórowi bo twardym czyni ;P
Lays777
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 14/1/2012, 14:43
Lokalizacja: Cekcyn

Re: [S] kask shark s900 lumi

Postprzez Szuma_ » 15/1/2012, 23:59

ero24 napisał(a):... za 300 zl oddam jak ktos szybko sie ogarnie to nawet troche jeszcze spuszcze z ceny bo kasa mi teraz bardziej sie przyda

pzdr



Lays777 napisał(a):Jeżeli kask jest w dobrym stanie moge dać 400 zł



Ty to umiesz się licytować :lol:
Avatar użytkownika
Szuma_
Świeżak
 
Posty: 285
Dołączył(a): 2/5/2011, 15:30
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez padass » 16/1/2012, 17:58

Coś mi śmierdzi ta sprawa. Gość oferuje prawie nowy kask warto 800zł za 300 i może zejdzie. Jak pytam o namiar konkretny, bo mam 30km i podjadę zobaczyć to omija odpowiedź. Odpowiada tylko potencjalnym nabywcom, który wezmą wysyłkowo kask. :shock:
Dwa koła to więcej niż cztery!
padass
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 9/1/2012, 20:53
Lokalizacja: Olecko

Postprzez ero24 » 17/1/2012, 09:37

przeciez odpisalem ci 2 razy na priva gosciu o co ci chodzi ?? nie umiesz odczytywac prywatnych wiadomosci


pzdr
ero24
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 28/4/2009, 11:35

Następna strona


Powrót do Ogłoszenia drobne



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr