Zobacz wÄ…tek - Derbi GPR Racing 50 vs GPR Nude 50 vs Aprilia RS 50 ?
NAS Analytics TAG

Derbi GPR Racing 50 vs GPR Nude 50 vs Aprilia RS 50 ?

i inne małe pojemności
_________

Derbi GPR Racing 50 vs GPR Nude 50 vs Aprilia RS 50 ?

Postprzez av0cado » 27/12/2011, 19:51

Witam.
Chciałbym prosić o doradzenie mi w sprawie wyboru któregoś z trzech modeli motorowerów wymienionych w temacie (Derbi GPR Racing 50, Aprilia RS 50, Derbi GPR Nude 50).
Doświadczenie można powiedzieć zerowe, w tym roku zdawałem na kartę, lecz jazda na biegowych motorkach nie jest mi obca, na Yamaha DT 50 kolegi radzę sobie bezproblemowo. Mój wiek to 13 lat, waga 46kg (troszkę mało), wzrost 165 cm. Motorka będę używał różnie, na pewno na co dzień, czasem do szkoły, po mieście, z kolegami i tym podobne, czyli nic wielkiego. Co do ilości km w sezonie nie jestem w stanie tego powiedzieć, gdyż będzie to mój pierwszy sezon. Gotówka, hmm.. Motorek będzie sprowadzany z Francji, kwota maksymalnie 4 tysiące, ewentualnie do kilku stówek więcej, lecz niewiele, ciuchy to już inna bajka, lecz już o tym myślałem i mam wszystko zaplanowane. Z utrzymaniem w sezonie nie powinno być problemu (jeśli chodzi o te trzy modele). Interesują mnie z Derbi: GPR Racing 50, oraz GPR Nude 50 oraz Aprilia RS 50, roczniki od 2009 wzwyż w rozsądnej cenie. Który z tych trzech modeli byście mi polecili ? Podkreślam, że będzie to mój pierwszy motor, lecz z jazdą nie będzie problemów. ;)
Pozdro.
av0cado
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27/12/2011, 19:41
Lokalizacja: Turek


Postprzez shake27 » 27/12/2011, 22:53

Wszystkie wymienione wyżej motorki są renomowanej firmy. Najnizaszy jest derbi gpr 50 nude. Z 2009r do 4tyś to po szlifie jakimś znajdziesz. Na wszystkich sobie na pewno poradzisz szczególnie jak jeździłeś na dt a ona jest o wiele wyższa. Co do utrzymania w dobrym stanie motoru w sezonie nie powinny być duże są to 2T więc będziesz musiał kupować olej pół syntetyczny ok.25zł/30zł full syntetyczny (na którym jeżdżę i polecam Mobil 1) ok.45zł
shake27
Świeżak
 
Posty: 315
Dołączył(a): 30/4/2011, 08:22


Postprzez av0cado » 28/12/2011, 11:48

Najbardziej pasowałby mi GPR Racing, chociaż Nude też jest niczego sobie. Zobaczymy co się znajdzie we Francji.
shake, dzięki za doradzenie w sprawie oleju. ;)
av0cado
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27/12/2011, 19:41
Lokalizacja: Turek

Postprzez sqbany » 28/12/2011, 15:05

Silniki mają takie same ale jeśli się nie mylę mają założone seryjnie inne zębatki,
wysokość siedzenia:
nude- 820mm,
gpr racing-845mm,
rs -810 mm,
części mechaniczne i owiewki mają praktycznie takie same(oprócz przedniej czachy) więc o części nie ma problemu.
Duża oferta tuningowa na allegro,mieloch itd. więc jak ci się znudzi to możesz coś nowego włożyć :).

Jeśli chcesz wybierać między tymi 3 o2o to w grę wchodzi tylko wygląd i cena.
Avatar użytkownika
sqbany
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 10/10/2010, 19:48
Lokalizacja: Jasło

Postprzez av0cado » 28/12/2011, 15:23

Zobaczymy co się trafi.. Aprilka będzie pewnie droższa, więc zapewne kupię króregoś derbiaka. ;)
av0cado
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27/12/2011, 19:41
Lokalizacja: Turek

Postprzez shake27 » 29/12/2011, 09:52

sqbany napisał(a):wysokość siedzenia:
nude- 820mm,
gpr racing-845mm,
rs -810 mm,


Każdy mówi co innego ja sie sugerowałem http://porownanie.katalog-motocykli.pl/
nude- 730mm
gpr racing- 770mm
rs- 810mm

gpr mam i mam 170cm siedzi mi się bardzo dobrze na nude siedziałem i na pewno jest niższa od gpr na rs nie miałem okazji ;)
shake27
Świeżak
 
Posty: 315
Dołączył(a): 30/4/2011, 08:22

Postprzez av0cado » 29/12/2011, 14:11

Jak Ci się sprawuje Derbi ? Który rocznik ?
av0cado
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27/12/2011, 19:41
Lokalizacja: Turek

Postprzez shake27 » 29/12/2011, 15:53

2006r. na początku miałem mały problem z rozrusznikiem ale teraz to już wszystko ok nic tylko tankować i jeździć ;)
shake27
Świeżak
 
Posty: 315
Dołączył(a): 30/4/2011, 08:22

Postprzez av0cado » 30/12/2011, 14:30

Jaka będzie vmax Derbi GPR Racing przy fabrycznych częściach, wydech itd. ?
av0cado
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27/12/2011, 19:41
Lokalizacja: Turek

Postprzez shake27 » 30/12/2011, 15:36

no 45km/h jak wszystkie seryjne motorowery ;)
shake27
Świeżak
 
Posty: 315
Dołączył(a): 30/4/2011, 08:22

Postprzez av0cado » 30/12/2011, 19:56

Ej nie rób ze mnie pajaca.. ;D
Odblokowane, oczywiście. ;p
av0cado
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27/12/2011, 19:41
Lokalizacja: Turek

Postprzez punk891 » 30/12/2011, 23:53

av0cado napisał(a):Ej nie rób ze mnie pajaca.. ;D
Odblokowane, oczywiście. ;p


Seria odblokowana, to koło 80-85km/h poleci, wszystko zależy od tego jak była dotarta.

Tak btw. wszystkie te motorki są praktycznie takie same ( mają te same silniki ), więc wybór jest chyba jedynie kwestią gustu i celów do jakich będzie używany.

PS mi się bardzo GPR Nude podoba, ale mało ich jest ;/
punk891
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 11/9/2011, 10:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez av0cado » 31/12/2011, 12:27

Właśnie też Nude chciałbym najbardziej.. Zobaczymy co się trafi, na 100% nie wezmę RS'ki.
av0cado
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27/12/2011, 19:41
Lokalizacja: Turek

Postprzez shake27 » 31/12/2011, 14:40

Jak będzie ładnie dotarty to 100km/h poleci ;) Dlatego jest ich mało bo sa wyjątkowe ;)
shake27
Świeżak
 
Posty: 315
Dołączył(a): 30/4/2011, 08:22

Postprzez sqbany » 31/12/2011, 15:40

prędkość zależy nie tylko od dotarcia ale także od zębatek, realne(nie licznikowe) 100km/h przy serii to straszne piłowanie
Avatar użytkownika
sqbany
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 10/10/2010, 19:48
Lokalizacja: Jasło

Postprzez av0cado » 31/12/2011, 17:39

Tak mało ?
DT kolegi, rok 2008, przebieg ponad 19 tyÅ› km, wydech Ninja i wymieniany cylinder idzie 110..
av0cado
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27/12/2011, 19:41
Lokalizacja: Turek

Postprzez punk891 » 31/12/2011, 18:57

av0cado napisał(a):Tak mało ?
DT kolegi, rok 2008, przebieg ponad 19 tyÅ› km, wydech Ninja i wymieniany cylinder idzie 110..


Chłopie ... Zdecyduj się, raz pytasz o serie, a teraz porównujesz do tuningu ... Jak zmienisz zębatki na nie wiem 15/42 ( czy coś takiego ) to będzie ci dużo leciał, ale zanim się rozpędzisz to prędzej zaśniesz, a za to jak założysz 9/55, to z każdego biegu na koło będzie szedł, ale maks. będzie mały.

PS zębatki to tylko przykłady, dla podkreślenia różnicy.
punk891
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 11/9/2011, 10:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez sqbany » 1/1/2012, 12:39

Powiedziałem przy serii ,a jak cylinder zmieniony i wydech nieseryjny to sie nie dziw ,że więcej idzie, ja u siebie mam wydech,gażnik,filtr zmieniony i przy zębatkach 13/53 idzie mi tylko 95(realne gps)
Avatar użytkownika
sqbany
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 10/10/2010, 19:48
Lokalizacja: Jasło

Postprzez av0cado » 1/1/2012, 18:58

No to załózmy, że mamy GPR'a z wydechem ninja, gianelli, arrow czy coś takiego. Zębatka tak, żebym nie musiał zasypiać przy rozpędzaniu się i żeby też trochę z niego wycisnąć, więc jaka będzie vmax ?
av0cado
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 27/12/2011, 19:41
Lokalizacja: Turek

Postprzez komarcc » 1/1/2012, 23:11

Czy +/- 10km/h, to dla Ciebie, aż taka wielka różnica? Nikt Ci nie odpowie ile poleci dane moto z podanymi częściami to zależy od zbyt wielu czynników.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê