Zobacz wątek - Aprilia RS
NAS Analytics TAG

Aprilia RS

i inne małe pojemności
_________

Aprilia RS

Postprzez TimonRS » 25/12/2011, 19:20

Witam
Mam mały problem zmieniłem w swojej RS Z SILNIKIEM AM6 wydech ze zwykłego przerobionego (miał wstawioną gruba rurę zamiast cienkiej) na conti chr i teraz nie chce mi sie zbierać przerywa, szarpie dopiero zaczyna jechać w miarę dobrze od 7-10 tys rmp a wyżej to samo szarpie przerywa
Czego to może być przyczyna?
Zwiększyć jej dawkę paliwa??
Proszę o rade to to może być co mam zrobić.
TimonRS
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 27/9/2011, 15:48


Postprzez henio12323 » 25/12/2011, 22:23

oddaj do mechanika :d

po 1 wymien swiece, wyczysc filtr powietrza i gaźnik, potem gaźnik ustaw jak nalezy, jezeli to nic nie pomoże szukaj przyczyny np w starym/przytartym tłoczku ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Studzin » 5/1/2012, 14:55

A wstaw spowrotem stary wydech jeżeli chodziło na nim kiedyś dobrze i zobacz czy nadal przerywa ; )
Studzin
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 31/8/2011, 17:04
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez PawełZ1111111111 » 15/1/2012, 13:03

Z reguły myślimy że gdy niema mocy to trzeba zwiększyć ilość benzyny a morze w twoim przypatku jest za dużo denzyny i dlatego muli zalewa się pluje i przerywa strzela benzyną, spróbuj zmniejszyć benzynę w gazniku
PawełZ1111111111
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 14/1/2012, 20:48

Postprzez punk891 » 15/1/2012, 16:37

Ja w swoim Rieju SMX mam Conti CHR i to, że od dołu jest słaby to jest całkowicie normalne. Ale jak wejdzie na te 8k rpm to dostaje taką pi... takie przywalenie, że to jest masakra ... A co do tego, że przerywa to jak koledzy wyżej pisali. To jest wydech klasy racing, więc nie będzie chodził na takiej samej regulacji jak seria. Zwiększ mieszankę ( paliwo-powietrze ) i zobacz co będzie.
KTM EXC 125
punk891
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 11/9/2011, 10:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez PrimoGhost » 15/1/2012, 21:00

A tamten wydech nie był od 4 taktu? Bo jeśli tak, to możliwe, że masz spory problem.
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez TimonRS » 22/1/2012, 11:40

Założyłem stary wydech i jest tak jak było czyli przerywa czasem tak przy 7 tys rmp i normalnie nią jeżdżę.
Ona jak ja kupiłem miała wydech przerabiany tzn. fabryczny dyfuzor aprilia i do niego dospawana rura wielkości szklanki z końcówką od kłada.
Pytałem się o to jak ja kupowałem i gość powiedział ze mu się nie podobało jak chodziła i to przerobił a starą końcówkę wywalił na złom.
TimonRS
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 27/9/2011, 15:48

Postprzez TimonRS » 22/1/2012, 11:46

NA sportowym wydechu nie dało się jeździć na niskich obr dusiło ja i przerywała na wyższych to jak sobie umyśliła miała kopa od 8-10 tys a później dalej przerywała.
Na wolnych obr dość ładnie się wkręcała.
Zaprowadzę ja na wiosnę do mechanika niech mi założy ten wydech i ja ustawi moto.
TimonRS
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 27/9/2011, 15:48

Postprzez pavelx » 30/1/2012, 19:07

Nie chce zakladac nowego tematu wiec podpinam sie pod ten, ale to tematu.
Jaki nalac plyn hamulcowy do Aprilii rs 50 ?
pavelx
Świeżak
 
Posty: 88
Dołączył(a): 11/7/2011, 16:09

Postprzez KKBJP33 » 30/1/2012, 19:26

normalny, taki jak do samochodu .. itp.;P.. Ja Leje Taki z Shella.;p
KKBJP33
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 30/1/2012, 16:52

Postprzez PawełZ1111111111 » 30/1/2012, 21:00

W tym przerabianym wydechu zaraz po wyjściu dyfuzoru cieńka rura jest wycięta a w spawana gruba? czy na cienko jest nasadzona gruba 2w1 z tego co wiem to dyfuzor się zwężać na końcu do cieńkiej rurki żeby było jakieś ciśnienie czy coś możliwie w szerokości średnicy gaznika?
PawełZ1111111111
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 14/1/2012, 20:48

Postprzez tomera » 30/1/2012, 21:29

WTF
nie kminie tego co napisales

dyfuzor ma taki ksztalt jak ma bo musi byc specjalnie zestrojony pod dane obroty
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez PawełZ1111111111 » 31/1/2012, 19:33

no właśnie seryjny wydech był nastrojony pod twój silnik a tam jest wsadzony od 1000 czy nie wiem od czego ale (szerszy) i to go rozstroiło
PawełZ1111111111
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 14/1/2012, 20:48

Postprzez TimonRS » 6/2/2012, 19:37

dyfuzor jest fabryczny ale zamiast tej cienkiej rurki która z niego wychodzi jest wspawana 3 razy grubasza rura i końcówka od kłada
TimonRS
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 27/9/2011, 15:48

Postprzez campe » 6/2/2012, 20:59

Ja bym spróbował gaźnik wygegulować, może filtr wyczyścić bo mało powietrza dostaje i się dusi
`odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale`
campe
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 22/9/2011, 20:05
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Postprzez henio12323 » 6/2/2012, 21:06

zeby wyregulować gaxnik porzadnie musi i wydech byc porządny... weź wywal tego gniota i załóż normalny wydech
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez TimonRS » 8/2/2012, 21:21

Jak tylko śnieg stopnieje zakładam sportowy wydech i zaprowadzę ja do jakiegoś mechanika i do niej luknie
TimonRS
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 27/9/2011, 15:48



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr