Zobacz wÄ…tek - Peugeot Trekker problem
NAS Analytics TAG

Peugeot Trekker problem

i inne małe pojemności
_________

Peugeot Trekker problem

Postprzez Androl » 24/12/2011, 23:54

Witam
Ostatnio jadąc moim peugeotem nagle coś strzeliło w silniku.Byłem zdziwiony i pomyślałem ze silnik mógł się zadławić i zaraz przejdzie.Niestety tak się nie stało.Zamiast wyłączyć skuter to ja jeszcze opór i jadę dalej.Tak jakby silnik stracił mocy to ja mu jeszcze opór i znowu coś strzeliło.Skuter zrobił się co raz słabszy aż w końcu gdy się zatrzymałem zgasł.Słyszałem że skutkiem tego mogą być do wymiany pierścienie.Dużo kosztuje taka wymiana?Co trzeba wymienić przy takim uszkodzeniu?Dodam jeszcze że przed uszkodzeniem kompresja była bardzo słaba byłem w stanie odpalić skuter ręką ze startera bez większego wysiłku.
Pozdrawiam
Androl
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 24/12/2011, 23:32


Postprzez KAPELA911 » 25/12/2011, 09:59

Reką kompresji się nie mierzymy tylko czujnikiem zegarowym. jeśli zmierzysz kompresje a jej wartosć będzie mała to rozbierasz silnik i sprawdzasz co do wymiany. Wymiana samych pierścieni to mały koszt ale co do kosztów to okaże się po rozebraniu i zdiagnozowaniu cześci.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni


Postprzez Androl » 25/12/2011, 11:58

A co bedzie lepsze wymiana cylindra na powiedzmy taki (otwórz link) czy szlif oryginalnego ?
Androl
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 24/12/2011, 23:32

Postprzez KAPELA911 » 25/12/2011, 12:16

narazie tylko gdybamy ale to zależy czy masz żeliwo czy nicasil, jeżeli żeliwo to zrób szlif, rozbierzesz i się dowiesz co i jak zmierz ta kompresje.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê