Kawasaki Z 750 ProszÄ™ o pomoc
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kawasaki Z 750 ProszÄ™ o pomoc
Witam,
Mam od niedawna zetkę 2009 rok i chce zmienić komin z seryjnego na przelot , z tym że do seryjnego wydechu wchodza 2 linki od czego one są i do czego służą ? I co zrobić z nimi po wymianie wydechu na przelotowy. Z góry Dzięki Pozdrawiam
Mam od niedawna zetkę 2009 rok i chce zmienić komin z seryjnego na przelot , z tym że do seryjnego wydechu wchodza 2 linki od czego one są i do czego służą ? I co zrobić z nimi po wymianie wydechu na przelotowy. Z góry Dzięki Pozdrawiam
- czaras_mx
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 22/10/2010, 21:16
Pewnie jest to EXUP, czyli przepustnica na układzie wydechowym mająca za zadanie doprężyć silnik na niskich obrotach. Musisz dobrać się do silniczka który te linki napędza (powinien być pod siedzeniem). W zestawie z tłumikiem przelotowym powinna być taka jakby nakładka na ten silniczek. Chodzi o to, że on musi się obracać w pewnych wyznaczonych granicach (normalnie te granice wyznaczane są przez opór pracującej przepustnicy), inaczej wywali błąd. Trzeba go oszukać w ten sposób, żeby się kręcił, ale tylko w tych granicach w których kręci się fabrycznie. Taki ogranicznik możesz sobie sam dorobić jak nie będzie go w zestawie.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
- numberuno
- Świeżak
- Posty: 306
- Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49
A nie wystarczy poprostu zdjÄ…c linki od exupa? Znojmy w 929 zmienial caly kolektor i wywalil tylko linki i hula.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Głupoty ci ktoś gada. Może sie delikatnie pogorszyć dolny zakres obrotów ale za to zdecydowanie zyskasz w średnim i wysokim.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
To zalezy jak masz rozwiazany system sterowania Exupem. Jak masz motocykl w garażu i chwile wolnego czasu, sciąg siedzenie zobaczysz czy trzeba sciagac coś wiecej czy nie. Ja widzialem mechanicznie sterowanego exupa od gaźników w R1 rn04 tam wystarczyło zdąc linki idace do exupa w dolocie. Tutaj sam musisz obadac bo w zyciu nie widzialem rozebrnej zetki. ew poszperaj w internecie.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Czytajcie ze zrozumieniem. Silnik odpali bez problemu. Stracisz może nieznacznie na mocy, a raczej na szybkości reakcji na otwarcie przepustnicy w dolnym zakresie obrotów. Natomiast główny problem polega na tym, że kiedy w Kawie wywalisz same linki, na wyświetlaczu będzie się cały czas świeciła kontrolka wtrysku. Dopóki nie zrobisz tego, co opisałem. Ogranicznik możesz zrobić sam, musisz tylko dokładnie zaznaczyć w jakim zakresie obraca się silniczek od Exup'a kiedy linki będą jeszcze działały z ori wydechem. Ogranicznik ma odwzorować dokładnie ten sam zakres ruchu.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
- numberuno
- Świeżak
- Posty: 306
- Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49
Kiedyś miałem taki problem właśnie w z750 model 2007. Mechanik źle podłączył kable od EXUP.
Świecił się błąd i motocykl stracił na mocy. Szczególnie to było czuć kiedy dawałem mu na maska przy ruszaniu. Czy zyskał na wysokich średnich i wysokich obrotach? Jeśli chodzi o mój egzemplarz to nie powiedziałbym, że tak było.
Świecił się błąd i motocykl stracił na mocy. Szczególnie to było czuć kiedy dawałem mu na maska przy ruszaniu. Czy zyskał na wysokich średnich i wysokich obrotach? Jeśli chodzi o mój egzemplarz to nie powiedziałbym, że tak było.
-
zbieracz55 - Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 15/1/2012, 17:41
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości