Zobacz wątek - Filtr papierowy, czy mokry-gąbkowy?

Filtr papierowy, czy mokry-gąbkowy?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Filtr papierowy, czy mokry-gąbkowy?

Postprzez grunder » 18/12/2011, 13:58

Posiadam Yamahe XT 600 chłodzoną powietrzem. Zastanawiam się nad zmianą filtra na gąbkowy mokry, ponieważ nie do końca jestem zaufany temu papierowemu.

Wydaję mi się że przez zwykły papierowy, do gaźnika przedostaje się więcej pyłu, zanieczyszczeń niż przy mokrym gąbkowym?

Ktoś to praktykował, warto takie coś zrobić?

Patent już na to mam, wystarczy kupić gąbke 2 warstwową filtra gąbkowego, wyciąć pod wymiar i wstawić w filtr, poczym nasączyć.

Pzodrawiam
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa


Postprzez henio12323 » 18/12/2011, 15:52

papierowy jest pod asfalt, XT to sprzęt turystyczny 95 % asfalt, 5% szutrowe ściezki, wiec na taką jazde lepszy jest papierowy. papierowy mniej drobnego pyłu przepuszcza, i nie trzeba co chwile zaglądac czy nasączyc swieżym płynem do filtrów. jak ktos chce ganiac w terenie - filtr gąbkowy to podstawa
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25960
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr