nowe lagi, felga -> kolejny problem
Posty: 8
• Strona 1 z 1
nowe lagi, felga -> kolejny problem
Witam.
2 miesiace temu yamaha r6 2002r mialem spotkanie z barierka. Skrzywily sie lagi, felga jest do prostowania, pekl dekiel alternatora.
Wszystkie te rzeczy wymienilem.
Bez wiekszych problemow wszystko zamontowalem na nowo, ale pojawil sie problem - mianowicie po zamontowaniu plugu przy wyprostowaniu kierownicy kolo blokuje sie o tenze plug.
Jedyne co przypuszczam to moze skrzywione polki. Dzisiaj posciagalem wszystko ponownie , sciagnalem gorna polke... no i co wyglada ok, przykladalem rozne przedmioty aby sprawdzic "na oko" prosta, dolna to samo. Lagi na bank prosciutkie jak nowki.
Domyslam sie ze na oko to moze tak wygladac, ale jak jest w praktyce?
Chyba innej przycyzny byc nie moze? Jesli ma ktos jakies pomysly, sugestie porady to prosze o pomoc
pozdrawiam
2 miesiace temu yamaha r6 2002r mialem spotkanie z barierka. Skrzywily sie lagi, felga jest do prostowania, pekl dekiel alternatora.
Wszystkie te rzeczy wymienilem.
Bez wiekszych problemow wszystko zamontowalem na nowo, ale pojawil sie problem - mianowicie po zamontowaniu plugu przy wyprostowaniu kierownicy kolo blokuje sie o tenze plug.
Jedyne co przypuszczam to moze skrzywione polki. Dzisiaj posciagalem wszystko ponownie , sciagnalem gorna polke... no i co wyglada ok, przykladalem rozne przedmioty aby sprawdzic "na oko" prosta, dolna to samo. Lagi na bank prosciutkie jak nowki.
Domyslam sie ze na oko to moze tak wygladac, ale jak jest w praktyce?
Chyba innej przycyzny byc nie moze? Jesli ma ktos jakies pomysly, sugestie porady to prosze o pomoc
pozdrawiam
- Maleniu
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 17/12/2011, 13:27
Wlasnie bylem spojrzec. Wszytsko wyglada ok, musialyby byc tego jakies oznaki, a tutaj 0 sladow. Dodam ze predkosc nie byla wielka po wyhamowaniu ok. 50/60 km/h. O tyle nie moge zdiagnozowac przyczyny bo jedyna mozliwosc jest w przednim zawieszeniu, a tam tak jakby wszystko sprawdzalem. Moze trzeba by dokladniejszych pomiarow
- Maleniu
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 17/12/2011, 13:27
wg mnie to są krzywe półki
tu masz obraz podglądowy: klik (otwórz link)[/url]
Rama przy takiej prędkości nie powinna aż tak dostać.
tu masz obraz podglądowy: klik (otwórz link)[/url]
Rama przy takiej prędkości nie powinna aż tak dostać.
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
Chyba jedyne racjonalnie mozliwe jest to rozwiazanie. Gorna juz sciagalem, ale widocznie to nie widac tak na oko. W najblizszym czasie sciagne obie i najwyzej zawioze na jakis serwis niech dokladnie obejrza. Diabel tkwi w szczegolach.
Dzieki za odpowiedzi. Najpozniej we srode dowiem sie jak z tymi polkami.
Dzieki za odpowiedzi. Najpozniej we srode dowiem sie jak z tymi polkami.
- Maleniu
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 17/12/2011, 13:27
Taka prawda ze lagi to byle gowno pognie.
I przy strzale przodem czyt. felga raczej kolejnosc giecia bedzie =>lagi => polki => rama
Pytanie jak mozna sprawdzic czy rama w jakis sposob jest krzywa? Przy jezdzie na wprost (bez plugu oczywiscie) bez trzymania kierownicy brak zmiany toru jazdy i zadnych problemow.
A jesli problemem jest wlasnei lekkie cofniecie osi to nusialby byc znak na ramie gdzies pewnie tuz pod bakiem paliwa, ew. pod polka?
I przy strzale przodem czyt. felga raczej kolejnosc giecia bedzie =>lagi => polki => rama
Pytanie jak mozna sprawdzic czy rama w jakis sposob jest krzywa? Przy jezdzie na wprost (bez plugu oczywiscie) bez trzymania kierownicy brak zmiany toru jazdy i zadnych problemow.
A jesli problemem jest wlasnei lekkie cofniecie osi to nusialby byc znak na ramie gdzies pewnie tuz pod bakiem paliwa, ew. pod polka?
- Maleniu
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 17/12/2011, 13:27
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości