Zobacz wÄ…tek - nowe lagi, felga -> kolejny problem
NAS Analytics TAG

nowe lagi, felga -> kolejny problem

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

nowe lagi, felga -> kolejny problem

Postprzez Maleniu » 17/12/2011, 13:37

Witam.
2 miesiace temu yamaha r6 2002r mialem spotkanie z barierka. Skrzywily sie lagi, felga jest do prostowania, pekl dekiel alternatora.
Wszystkie te rzeczy wymienilem.
Bez wiekszych problemow wszystko zamontowalem na nowo, ale pojawil sie problem - mianowicie po zamontowaniu plugu przy wyprostowaniu kierownicy kolo blokuje sie o tenze plug.
Jedyne co przypuszczam to moze skrzywione polki. Dzisiaj posciagalem wszystko ponownie , sciagnalem gorna polke... no i co wyglada ok, przykladalem rozne przedmioty aby sprawdzic "na oko" prosta, dolna to samo. Lagi na bank prosciutkie jak nowki.
Domyslam sie ze na oko to moze tak wygladac, ale jak jest w praktyce?
Chyba innej przycyzny byc nie moze? Jesli ma ktos jakies pomysly, sugestie porady to prosze o pomoc

pozdrawiam
Maleniu
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 17/12/2011, 13:27


Postprzez cycu_rsko » 17/12/2011, 13:42

A rame patrzyles ?
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1145
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko


Postprzez Maleniu » 17/12/2011, 14:08

Wlasnie bylem spojrzec. Wszytsko wyglada ok, musialyby byc tego jakies oznaki, a tutaj 0 sladow. Dodam ze predkosc nie byla wielka po wyhamowaniu ok. 50/60 km/h. O tyle nie moge zdiagnozowac przyczyny bo jedyna mozliwosc jest w przednim zawieszeniu, a tam tak jakby wszystko sprawdzalem. Moze trzeba by dokladniejszych pomiarow
Maleniu
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 17/12/2011, 13:27

Postprzez grunder » 17/12/2011, 14:32

wg mnie to są krzywe półki

tu masz obraz podglądowy: klik (otwórz link)[/url]

Rama przy takiej prędkości nie powinna aż tak dostać.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez Maleniu » 17/12/2011, 15:42

Chyba jedyne racjonalnie mozliwe jest to rozwiazanie. Gorna juz sciagalem, ale widocznie to nie widac tak na oko. W najblizszym czasie sciagne obie i najwyzej zawioze na jakis serwis niech dokladnie obejrza. Diabel tkwi w szczegolach.
Dzieki za odpowiedzi. Najpozniej we srode dowiem sie jak z tymi polkami.
Maleniu
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 17/12/2011, 13:27

Postprzez Invi » 17/12/2011, 16:44

Jakby półki były aż tak skoszone żeby koło dotykało do pługa to raczej nie dałbyś rady włożyć do nich lag...

A jak dało radę pogiąć lagi to i mogło dać rady pogiąć ramę.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Maleniu » 17/12/2011, 16:49

Taka prawda ze lagi to byle gowno pognie.
I przy strzale przodem czyt. felga raczej kolejnosc giecia bedzie =>lagi => polki => rama
Pytanie jak mozna sprawdzic czy rama w jakis sposob jest krzywa? Przy jezdzie na wprost (bez plugu oczywiscie) bez trzymania kierownicy brak zmiany toru jazdy i zadnych problemow.
A jesli problemem jest wlasnei lekkie cofniecie osi to nusialby byc znak na ramie gdzies pewnie tuz pod bakiem paliwa, ew. pod polka?
Maleniu
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 17/12/2011, 13:27

Postprzez Szuma_ » 17/12/2011, 17:55

Może główka ramy poszła? Całą ramę to tylko laserowo sprawdzisz. I to bardzo dokładnie, do dziesiętnych czy tam setnych mm, ale to kosztuje ok 300zł
Avatar użytkownika
Szuma_
Świeżak
 
Posty: 285
Dołączył(a): 2/5/2011, 15:30
Lokalizacja: Szczecin



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê