Zobacz wÄ…tek - <i>[biblioteka]</i> Kryzys czy lenistwo - dokÄ…d idzie...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Kryzys czy lenistwo - dokÄ…d idzie...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 20/12/2011, 12:51

e tam poco pisać takie bzdury, fakt że na rynku nie jest lekko to sprawa jasna. Firmy musza zarabiac kasę i tylko to sie dla nich liczy. Nie ma co liczyć na fajerwerki jak nie ma rynku a Japończycy wiedzą to najlepiej. W europie nie jest źle, BMW i Ducati żyja planują, zmieniają i produkują fajne sprzęty. W końcu Europa góra i tak niech zostanie!<br><hr>witekpogromca
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 21/12/2011, 13:31

Komentatorzy napisał(a):Bezsensowny artykuł, chociaż nieźle napisany (skierowany chyba do bogaczy). Bo ilu stać na zakup nowego moto za gotówkę? O ratach nie piszę, bo nie jeden popadł przez to w bezsensowne długi. Może doczekam czasów, kiedy zwykłego Kowalskiego będzie stać na zakup nowego moto, a przy piwku w dobrej knajpie będzie dyskutował z innym Kowalskim o tym, że projektant Kawasaki, czy Hondy nie wysilił się, nie miał pomysłu, odgrzał kotleta itd. Wystarczy z resztą spojrzeć za okno, spotkać nowy motocykl na polskiej ulicy jest równoznaczne z zobaczeniem Ferrari. Jak ktoś ma młodszy sprzęt niż 10-15 lat to już jest dobrze.<br><hr>TDM<br>
Polska wcale nie jest biednym krajem wręcz bym powiedział że jest bogatym krajem. Oczywiście są ludzie którzy wiążą ledwo koniec z końcem i narzekają na rząd a bo to a bo tamto bo im w życiu nie wyszło lub są nieudacznikami ale to takich osób jest ok 10-15% pozostała część społeczeństwa ma finansowo się dobrze a nawet bardzo dobrze.
A prawda jest taka że w Niemczech, Francji lub jeszcze gdzie indziej też znajdzie się z 10% ludzi niezadowolonych z życie co będą narzekać że rząd, że los nie równo rozdał itd.
<br><hr>biker22
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 23/12/2011, 22:29

autor ma rację że bomby okazują się każdego roku niewypałami ale braterski rynek 4 kółek też przy każdym nowym modelu proponuję jedynie nowe światła typu diody czy neony niewielkie zmiany karoserii nazywane niegdyś face lifting świat motoryzacyjny się zmienia na gorszę i to trzeba przyznać ale nie zapominajmy że 60% marketingu reklamowego obniżającego jakość nowych motorów zjada internet czyli medium dzięki któremu istnieje śćigacz.pl a tak na marginesie to chyba taktyka i przyzwyczajenia wypuszczania nowego modelu motocykla co rok powinna odejść do lamusa nawet apple nie szokuję tak co rok jak kiedyś tylko o czym będziecie pisać?????<br><hr>grisza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/12/2011, 17:32

Nie mowmy, ze producenci nie maja pojecia co sie dzieje na rynku, ktory od dawna jest juz globalny. Kurczace sie rynki zbytu w Europie i Ameryce Polnocej marginalizuja sie i nie przyciagaja uwagi jak dawniej. Polski rynek, pomimo boom’u, jest wciaz rynkiem wtornym , gdzie niezamozne spoleczenstwo moze pozwolic sobie na tanie, lub stare ale za to sprawdzone produkty o ktorych z rozewninem mowa w felietonie. Drogie technologie stosowane przez producentow znajduja swych klientow w rozwinietych krajach europejskich. Niestety znajduja ich coraz mniej. Jesli juz znajda to zwykle sa nimi przedstawiciele z tzw „consument target group” , czyli osoby znajace marke, majace sentyment do produktu i dostateczne zasoby finansowe. Stad efektowne kampanie reklamowe.
Srednia wieku kierujacych motocyklami w Europie rosnie a prawo co raz bardziej sie zaostrza i elimnuje przyjemnosc z jazdy na dwoch kolach („dzieki” ci Unio). Ponad to, z wiekiem czlowiek sklonny jest zakceptowac coraz to mniej zmian i prawdopodobnie za tym ida tez producenci , ktorzy ograniczyli sie juz wylacznie do wprowadzenia malo istotnych modyfikacji. Wszystko to, by utrzymac przy sobie starzejacych sie klientow, nie zrazic ich do siebie postepem technologicznym, a przez to dac sobie szanse na ciaglosc sprzedazy swych marek (wspomniane parcie na szklo).
Mlodych adeptow jest coraz mniej i na coraz mniej moga sobie pozwolic. Nawet zatosowanie tzw „ valued ingeenering” , ktore ma na celu uatrakcyjnienie produktu przez wprowadzenie tanszych ale wciaz skutecznych technologicznie zrozwiazan (glownie skoncentrowanych na bezpieczestwie), nie ma sensu. Zmieniajace sie stale przepisy, wydluzony czas oczekiwania na „pelne prawo jazdy”’ zniecheca skutecznie kogolwiek zanim taki ktos nawet pomysli o jezdzie motocyklem . Wiec dla kogo tu produkowac i angazowac sie w rozwoj ? Taraz licza sie rynki azjatyckie gdzie zapotrzebowanie jest na bardzo tanie, latwe w utrzmaniu i proste w obsludze pojazdy, ktore w zaden sposob nie sa atrakcyjne dla potencjalnego kupca europejskiego czy polnocno-amarykanskiego.<br><hr>qwerty
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 99 gości




na górê