Zobacz wątek - Yamaha r6 2003 rok brak ssania

Yamaha r6 2003 rok brak ssania

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Yamaha r6 2003 rok brak ssania

Postprzez Duch^ » 13/12/2011, 00:17

Czy ktoś może wiedzieć o co Kaman jeżeli motor po postoju nocnym nie uruchamia się ze ssaniem ?
Avatar użytkownika
Duch^
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 14/9/2011, 18:43
Lokalizacja: Białystok


Postprzez zxer » 13/12/2011, 00:46

moze za duzo ssania mu dajesz. Jak go odpalasz ? Ja zawsze krece rozruszkiem i powoli krece ssaniem az odpali.
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez Duch^ » 13/12/2011, 01:13

zxer napisał(a):moze za duzo ssania mu dajesz. Jak go odpalasz ? Ja zawsze krece rozruszkiem i powoli krece ssaniem az odpali.


Chodzi mi o model na wtrysku :?
Avatar użytkownika
Duch^
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 14/9/2011, 18:43
Lokalizacja: Białystok

Postprzez sonycbr77 » 13/12/2011, 01:19

to raczej cos z elektronika komputra by trzeba mu podlaczyc
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez Duch^ » 13/12/2011, 10:13

Tylko że teraz nie mam możliwości podłączenia i sprawdzenia.. A przez zimę chciałem to zrobić :wink:
Avatar użytkownika
Duch^
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 14/9/2011, 18:43
Lokalizacja: Białystok

Postprzez adamRS » 13/12/2011, 18:03

Może być uszkodzony czujnik temperatury, listwa wtryskowa, bądź coś z ecu.
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań

Postprzez numberuno » 14/12/2011, 15:34

Ale opisz dokładnie jak wygląda odpalanie i pierwsza minuta po odpaleniu. Powinna odpalić bez konieczności odkręcania manetki, następnie pochodzić chwilę na ok 1000 obrotów i po 5-10 sekundach podbić obroty do ok 2000. Po 30-60 sekundach obroty znowu powinny powoli wracać do ok 1100-1200.
Kolejna sprawa, w tym modelu nie trzeba podpinać komputera żeby odczytać i skasować błędy, a także odczytać wartości ze wszystkich czujników. Ściągnij sobie serwisówkę Haynes'a, tam masz wszystko opisane dokładnie. Musisz na wyłączonej stacyjce przytrzymać oba klawisze na zegarach, i cały czas je trzymając przekręcić stacyjkę. Po ok 5 sekundach od przekręcenia (cały czas trzymasz oba klawisze) wejdziesz w tryb diagnostyczny. Wydrukuj sobie kilka odpowiednich stron z serwisówki, zabierz do garażu, przy okazji weź długopis i dowiesz się wszystkiego co jej dolega.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
numberuno
Świeżak
 
Posty: 306
Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49

Postprzez Duch^ » 14/12/2011, 15:36

Dzięki numberuno o tej diagnostyce nie wiedziałem ale juz zrobiłem ssanie działa wystarczyło oczyścić tłoczek ssania bo się zabrudził i nie dał rady wciągnąć wszystko hula dzięki :)
Avatar użytkownika
Duch^
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 14/9/2011, 18:43
Lokalizacja: Białystok

Postprzez adamRS » 14/12/2011, 19:34

numberuno napisał(a):Ale opisz dokładnie jak wygląda odpalanie i pierwsza minuta po odpaleniu. Powinna odpalić bez konieczności odkręcania manetki, następnie pochodzić chwilę na ok 1000 obrotów i po 5-10 sekundach podbić obroty do ok 2000. Po 30-60 sekundach obroty znowu powinny powoli wracać do ok 1100-1200.

No trochę inaczej to wygląda w przypadku R6. Po odpaleniu zimnego silnika obroty od razu rosną do 2 tys. Dopiero po osiągnięciu temperatury ok 55 stopni obroty spadają do 1.2-1.3 tys. w zależności jeszcze jak kto ma ustawione.
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań

Postprzez Duch^ » 14/12/2011, 20:04

A mam głupie pytanie jak sprawdzić na wyświetlaczu ciekłokrystalicznym jakie dokładnie są obroty ? :P
Avatar użytkownika
Duch^
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 14/9/2011, 18:43
Lokalizacja: Białystok

Postprzez adamRS » 14/12/2011, 20:24

Obrotomierz w R6 jest analogowy, zresztą tak jak w większości motocykli. Takie duże okrągłe ze wskazówką :D Na wyświetlaczu jest pokazana tylko prędkość.
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań

Postprzez Duch^ » 14/12/2011, 20:43

hahah Wiem gdzie jest obrotomierz a gdzie km/h.. Chodziło mi o to czy się da włączyć np ile obrotów w danym momencie ma dokładnie motor na wyświetlaczu tam gdzie są pokzazane km/h :wink:
Avatar użytkownika
Duch^
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 14/9/2011, 18:43
Lokalizacja: Białystok

Postprzez sonycbr77 » 15/12/2011, 16:44

skoro masz wyswietlacz analogowy to przeciez na cyfrowym ci nie pokaze
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez adamRS » 15/12/2011, 16:45

Nie da się :wink:
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr