Zobacz wątek - Skuter 125 4t na stunt.

Skuter 125 4t na stunt.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Skuter 125 4t na stunt.

Postprzez jonek123 » 12/12/2011, 14:48

Witam!

Co myślicie o przerobieniu skutera Honda 125 4t na stunt ?? Jakieś stelaże, crashe itp. Jeszcze by trzeba było coś zrobić ze smarowaniem na gumie.. Dodam, że skuter idzie na koło bez większych problemów.
jonek123
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 5/6/2011, 09:45


Postprzez henio12323 » 16/12/2011, 11:40

mozna ;P o ile chcesz sie w to bawić to twoja decyzja ;)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25960
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez phoenix10102 » 16/12/2011, 11:59

125 4t i stunt? Coś mi sie wierzyc nie chce ze on idzie na koło
Avatar użytkownika
phoenix10102
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 8/7/2010, 14:14
Lokalizacja: Chełm

Postprzez henio12323 » 16/12/2011, 12:29

czemu nie ? przeciez 4T ma lepszy dół od 2T i łatwiej jest wyrwac na koło, po 2 4T jak juz stanie na gume to mozna jechac i jechac :D w 2T trzeba czulej operowac gazem/hamulcami. tu jest łatwiej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25960
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez jonek123 » 16/12/2011, 14:24

Kwestia wprawy. Do 20km/h jeszcze da się go poderwać, jak ląduje to niekiedy jest nawet ponad 60km/h. A myślę, że gdyby trochę zmienić przełożenie i pościągać wszystkie plastiki i nie potrzebne części to masa by się zmniejszyła i mogło by być naprawde ciekawie. Tylko zostaje kwestia silnika a dokładniej smarowania.. Przegrodę jakąś by trzeba było wspawać w miskę tak ?? henio12323 wiesz coś więcej na ten temat ?? Jeśli tak to byłbym wdzięczny gdybyś się podzielił.;)
jonek123
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 5/6/2011, 09:45

Postprzez arcadioo997 » 16/12/2011, 14:33

Przegrody się nie wspawuje, tylko zakłada jak uszczelkę pod miskę olejową. Nie wiem, czy ktoś dorobi Tobie coś takiego, bo to pewnie jeden z nielicznych projektów stunt-machiny...
Nie sztuka startować na koło z 20 km/h i lądować ponad 60 - sztuka startować 20 i lądować 20 km/h...
ps.
Plastiki pościągaj...i to nie ze względu na ich masę :lol:
arcadioo997
Świeżak
 
Posty: 178
Dołączył(a): 23/10/2008, 21:43
Lokalizacja: Poznań

Postprzez henio12323 » 16/12/2011, 14:35

nie mam pojęcia, nie wiem jak to jest w tym skuterku. ale jak masz pompe oleju to ona musi skądś ten olej brać ;D jak moto jest w pionie często pompy pracują na sucho. wtedy wstawiasz przegrode. ale w skuterku moze byc to jakos inaczej rozwiązane i pompa moze byc nizej w silniku ( w pozycji pionowej skuterka:P ) i wtedy zadnej przegrody nie trzeba dawac. wiec wystarczy ogarnąc budowe silnika, na schematach było by to widac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25960
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez jonek123 » 16/12/2011, 14:38

O części typu przegroda się wogóle nie martwie bo mam dostęp do niezbędnych obrabiarek numerycznych i materiałów. Ze stałą, małą prędkością też dam radę, ale mniejsza z tym jakie mam umiejętności.. Jak narazie jest to pełna seria i daje radę coś tam na niej wyskrobać więc na zmodernizowanej będzie myśle jeszcze lepiej.
jonek123
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 5/6/2011, 09:45



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr