Skuter 125 4t na stunt.
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Skuter 125 4t na stunt.
Witam!
Co myślicie o przerobieniu skutera Honda 125 4t na stunt ?? Jakieś stelaże, crashe itp. Jeszcze by trzeba było coś zrobić ze smarowaniem na gumie.. Dodam, że skuter idzie na koło bez większych problemów.
Co myślicie o przerobieniu skutera Honda 125 4t na stunt ?? Jakieś stelaże, crashe itp. Jeszcze by trzeba było coś zrobić ze smarowaniem na gumie.. Dodam, że skuter idzie na koło bez większych problemów.
- jonek123
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 5/6/2011, 09:45
mozna ;P o ile chcesz sie w to bawić to twoja decyzja 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
-
phoenix10102 - Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 8/7/2010, 14:14
- Lokalizacja: Chełm
czemu nie ? przeciez 4T ma lepszy dół od 2T i łatwiej jest wyrwac na koło, po 2 4T jak juz stanie na gume to mozna jechac i jechac
w 2T trzeba czulej operowac gazem/hamulcami. tu jest łatwiej

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kwestia wprawy. Do 20km/h jeszcze da się go poderwać, jak ląduje to niekiedy jest nawet ponad 60km/h. A myślę, że gdyby trochę zmienić przełożenie i pościągać wszystkie plastiki i nie potrzebne części to masa by się zmniejszyła i mogło by być naprawde ciekawie. Tylko zostaje kwestia silnika a dokładniej smarowania.. Przegrodę jakąś by trzeba było wspawać w miskę tak ?? henio12323 wiesz coś więcej na ten temat ?? Jeśli tak to byłbym wdzięczny gdybyś się podzielił.

- jonek123
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 5/6/2011, 09:45
Przegrody się nie wspawuje, tylko zakłada jak uszczelkę pod miskę olejową. Nie wiem, czy ktoś dorobi Tobie coś takiego, bo to pewnie jeden z nielicznych projektów stunt-machiny...
Nie sztuka startować na koło z 20 km/h i lądować ponad 60 - sztuka startować 20 i lądować 20 km/h...
ps.
Plastiki pościągaj...i to nie ze względu na ich masę
Nie sztuka startować na koło z 20 km/h i lądować ponad 60 - sztuka startować 20 i lądować 20 km/h...
ps.
Plastiki pościągaj...i to nie ze względu na ich masę

- arcadioo997
- Świeżak
- Posty: 178
- Dołączył(a): 23/10/2008, 21:43
- Lokalizacja: Poznań
nie mam pojęcia, nie wiem jak to jest w tym skuterku. ale jak masz pompe oleju to ona musi skądś ten olej brać ;D jak moto jest w pionie często pompy pracują na sucho. wtedy wstawiasz przegrode. ale w skuterku moze byc to jakos inaczej rozwiązane i pompa moze byc nizej w silniku ( w pozycji pionowej skuterka:P ) i wtedy zadnej przegrody nie trzeba dawac. wiec wystarczy ogarnąc budowe silnika, na schematach było by to widac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
O części typu przegroda się wogóle nie martwie bo mam dostęp do niezbędnych obrabiarek numerycznych i materiałów. Ze stałą, małą prędkością też dam radę, ale mniejsza z tym jakie mam umiejętności.. Jak narazie jest to pełna seria i daje radę coś tam na niej wyskrobać więc na zmodernizowanej będzie myśle jeszcze lepiej.
- jonek123
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 5/6/2011, 09:45
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości