Zobacz wątek - <i>[skutery]</i> Zipp PRO 50 - zmiany na rok 2012
NAS Analytics TAG

[skutery] Zipp PRO 50 - zmiany na rok 2012

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 1/4/2012, 10:42

jeszcze jeden minus - światła drogowe (tzn. długie) - wycelowane w sufit. Brak możliwości regulacji. <br><hr>schlayer
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 5/6/2012, 07:16

,i sie tam podobo<br><hr>Zbynio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 5/6/2012, 07:23

Moj kolega ma tego zipp'a i mu sie bardzo czesto psuje przejedzie kilka kilometrow i do naprawy. Co jak co ale wyglad ma ladny tylko ta luka pod bakiem mi sie nie podoba<br><hr>Arti
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2012, 17:59

Komentatorzy napisał(a):jeszcze jeden minus - światła drogowe (tzn. długie) - wycelowane w sufit. Brak możliwości regulacji. <br><hr>schlayer<br>
i tu ci przyznam rację mam też pro 50 niebieski co prawda to prawda cudowałem z tym ustawieniem i nic z tego bo długie światła świecą sam nie wiem gdzie a mijania jak drogowe nie wiem co z tym zrobić<br><hr>saba54
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2012, 20:53

Komentatorzy napisał(a):jeszcze jeden minus - światła drogowe (tzn. długie) - wycelowane w sufit. Brak możliwości regulacji. <br><hr>schlayer<br>
Komentatorzy napisał(a):i tu ci przyznam rację mam też pro 50 niebieski co prawda to prawda cudowałem z tym ustawieniem i nic z tego bo długie światła świecą sam nie wiem gdzie a mijania jak drogowe nie wiem co z tym zrobić<br><hr>saba54<br>
tez przyznam racje powiem tak motor mam nie caly tydzien ale co do swiateł powiem tak w dzien jezdze na zwyklych postojowych to zwieksza moc aku i tak praktycznie nie maja roznicy co do mijania czy dlugich ;p<br><hr>sibi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2012, 21:07

Komentatorzy napisał(a):jestem świeżym posiadaczem nowego modelu zippka pro 50, po 1000km:
- kick starter obsysa, mocowany na czpieniu jedną śrubką, która dokręcona na amen nie jest w stanie utrzymać go w należytej pozycji (tzn. przy odpalaniu na kopa zahacza o nożną dzwignie hamulca, gdy powraca, zostaje za nią, co może doprowadzić do uszkodzenia zębatek) - rozwiązanie - sieknąć spawa
+ odpala praktycznie na dotyk (dlatego nie ma co przejmować się kickstarterem), przy niskich temperaturach wystarczy potrzymać go trochę na ssaniu (wajcha w górę), ok. 20 sekund i nie ma problemu z utrzymaniem obrotów (na nowej świecy, ta salonowa już poniżej 1500 obrotów go gasiła)
= kranik - wajcha w górę - rezerwa, w dół full, poziom - odcięcie. Podczas jazdy blisko rezerwy, warto wcześniej załączyć pozycję rezerwy, żeby gdzieś na trasie silnik się nie zakaszlał.
- brak filtra paliwa (koszt ok. 10-15zł, stosunkowo niski, montaż 5 sekund, a na nasze paliwo może zaoszczędzić dużo zmartwień)
- obrotomierz - a właściwie jego bezwładność, wskazówka podaje +/- 2x mniej obrotów niż w rzeczywistości. Na youtubie jest filmik jak to naprawić
-/+ skrzynia biegów - czasami robi psikusa i z 2 schodzi na luz, przy przelaczaniu na 1 (przed krzyżówką to nawet plus). Sekwencyjna - 1>N>2>3>4
+ elastyczna, długa 3.
-/+ krótka 1. - dla niewprawionych w obsłudze przekładni świeżaków zdecydowany minus. Po tygodniu właściwie nie ma znaczenia, nie ma co przeciągać ponad 6k obrotów, od razu wrzucać 2.
- oświetlenie zegarów - słabe, tylko hazia na serwis i prosić o wymianę na dobre ledy.
- osłony - plastiki, dolna przy kontakcie ze sredniej wielkości kamieniem ma małe szanse na przetrwanie. Polecam czymś wzmocnić albo szarpnąć się do fachowca, żeby wykonał odlew z jakiegoś metalu.
+ silniczek - ładnie chodzi, dobrze wkręca się na obroty, niskie spalanie (pierwsze 300 km /6l, teraz ok. 2,5-3l /100, przy bardziej dynamicznym traktowaniu. Nie ma co go męczyć póki się nie rozgrzeje, potem nawet całkiem nieźle (jak na 50) idzie. Przy dobrym smarowaniu i rozumnej obsłudze nie zagrzewa się, nie klekocze, nie woła o pomstę do nieba. Przy przeciągnięciu z 2 na 3 i 3 na 4, ma niezłego kopa, jak na swoją małą moc.

- zaraz po kupnie podokręcać wszystkie śrubki. Taki smaczek - ukł. wydechowy, dokładniej rura wydechowa + tłumik są mocowane do całości tylko w dwóch miejscach - przy kolektorze - opaską, na dwie śruby (gdzie fabryczne nakrętki są po prostu do d***), zaś tłumik do podnóżka pasażera dwoma imbusowymi śrubami. Wystarczy jeden niedokręcony imbus + polskie drogi, efekty - po wypadnięciu śruby rura zaczyna trochę się ruszać, opaska luzować, w efekcie łatwo o wydmuch uszczelki rura - kolektor.

= akumulator - dobrze trzyma już po pierwszej jezdzie, nie mam problemów takich jak posiadacze poprzedniego modelu.
+ hamulce, tarcze działają jak brzytwa, dodatkowy plus za pompkę pulsacyjną z przodu, przez co trudno o zblokowanie przedniego koła. Warto wyregulować dźwignię tylnego hamulca, aby stawiała większy opór i nie reagowała na przypadkowe opuszczenie stopy.
+ kapcie - szeroki tył 140, duży komfort jazdy, nienajgorzej sprawują się na deszczu, w ostrych zakrętach ładnie trzymają się asfaltu.
+ amory - przednie lagi miękkie (dla mnie plus), centralny trochę mniej, ale pośladków sobie nie obijam.
+ tłumik - ładny niski odgłos, amator nie uwierzy że to 50-tka, na niskich jałowych popyrkuje jak marzenie (u mnie ok. 1000-1200).

- wibracje - niecałe 6k - 7k obrotów, plastiki trochę irytują. Przy 80+ km/h, na 4. powyżej 8k obrotów silnik wpada w wibrację i roznosi je po całej ramie (tutaj akurat plastiki się nie telepią - delikatne wibracje odczuwa kierowca na sobie), i przy 80 radzę kłaść linię mety dla osiągów tego motorowerusa.

I co do osiągów - nie jest źle, po przesiadce z piździka 2t zdecydowanie ciekawszy, po wzyżkowej trasie i pod mocniejszy wiaterek spokojnie te 65km/h osiąga bez kaszlu, na normalnej i przy standardowej pogodzie 70-75 to standard i tyle mu wystarczy. Nie nakręcajcie się filmikami z YT o zamykaniu licznika. Nawet z małej górki czy na pochyłej drodze 80 przekroczy, z wiatrem jeszcze więcej, ale szkoda silnika.<br><hr>schlayer<br>
no powiem ci ziomusiu ze mnie zaskoczyles tez mam ta nowsza wersie pomarańcz podoba mi sie jego szarpniecia na poczatku myslalem jak go wezme pewnie mul jak h.. a tu prosze jak na taka wage i wielkość jest prze samowity powiedz mi czy jak chodzi o te ledy do licznika na gwarancje powinien mi to wstawić co do biegow tez masz racje chociaz jak narazie wkurwia mnie aku ale jezdze na postojowkach pale narazie z kopajki poczekam moze sie naladuje pozdrawiam hehe ;p<br><hr>sibi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/1/2013, 21:57

Komentatorzy napisał(a):a ja go mam (zielonego) mam 13 lat jechac 90km/h 50 tka to jest duzo . Co do tzrki i rs faktycznie fajnie taka miec ale kosztuja 13 tys i 17 tys a uzywane ktore wiele osób chwali często sa katowane . Po zakupie trzeba robic remont silnika a to najtanszych on nie nalezy . Jest tez jeszcze jeden plus jesli wywalisz sie na markowcu to troche zabulisz za naprawe czego nie mozna powiedziec o chiczykach. Jesli ktos mieszka w okolicach częstochowy niech pisze poscigamy sie troche<br><hr>mikus1025<br>
masz może gg? chce ci zadać kilka pytań dot. zippa pro 50<br><hr>kuba
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/3/2013, 19:24

Komentatorzy napisał(a):jestem świeżym posiadaczem nowego modelu zippka pro 50, po 1000km:
- kick starter obsysa, mocowany na czpieniu jedną śrubką, która dokręcona na amen nie jest w stanie utrzymać go w należytej pozycji (tzn. przy odpalaniu na kopa zahacza o nożną dzwignie hamulca, gdy powraca, zostaje za nią, co może doprowadzić do uszkodzenia zębatek) - rozwiązanie - sieknąć spawa
+ odpala praktycznie na dotyk (dlatego nie ma co przejmować się kickstarterem), przy niskich temperaturach wystarczy potrzymać go trochę na ssaniu (wajcha w górę), ok. 20 sekund i nie ma problemu z utrzymaniem obrotów (na nowej świecy, ta salonowa już poniżej 1500 obrotów go gasiła)
= kranik - wajcha w górę - rezerwa, w dół full, poziom - odcięcie. Podczas jazdy blisko rezerwy, warto wcześniej załączyć pozycję rezerwy, żeby gdzieś na trasie silnik się nie zakaszlał.
- brak filtra paliwa (koszt ok. 10-15zł, stosunkowo niski, montaż 5 sekund, a na nasze paliwo może zaoszczędzić dużo zmartwień)
- obrotomierz - a właściwie jego bezwładność, wskazówka podaje +/- 2x mniej obrotów niż w rzeczywistości. Na youtubie jest filmik jak to naprawić
-/+ skrzynia biegów - czasami robi psikusa i z 2 schodzi na luz, przy przelaczaniu na 1 (przed krzyżówką to nawet plus). Sekwencyjna - 1>N>2>3>4
+ elastyczna, długa 3.
-/+ krótka 1. - dla niewprawionych w obsłudze przekładni świeżaków zdecydowany minus. Po tygodniu właściwie nie ma znaczenia, nie ma co przeciągać ponad 6k obrotów, od razu wrzucać 2.
- oświetlenie zegarów - słabe, tylko hazia na serwis i prosić o wymianę na dobre ledy.
- osłony - plastiki, dolna przy kontakcie ze sredniej wielkości kamieniem ma małe szanse na przetrwanie. Polecam czymś wzmocnić albo szarpnąć się do fachowca, żeby wykonał odlew z jakiegoś metalu.
+ silniczek - ładnie chodzi, dobrze wkręca się na obroty, niskie spalanie (pierwsze 300 km /6l, teraz ok. 2,5-3l /100, przy bardziej dynamicznym traktowaniu. Nie ma co go męczyć póki się nie rozgrzeje, potem nawet całkiem nieźle (jak na 50) idzie. Przy dobrym smarowaniu i rozumnej obsłudze nie zagrzewa się, nie klekocze, nie woła o pomstę do nieba. Przy przeciągnięciu z 2 na 3 i 3 na 4, ma niezłego kopa, jak na swoją małą moc.

- zaraz po kupnie podokręcać wszystkie śrubki. Taki smaczek - ukł. wydechowy, dokładniej rura wydechowa + tłumik są mocowane do całości tylko w dwóch miejscach - przy kolektorze - opaską, na dwie śruby (gdzie fabryczne nakrętki są po prostu do d***), zaś tłumik do podnóżka pasażera dwoma imbusowymi śrubami. Wystarczy jeden niedokręcony imbus + polskie drogi, efekty - po wypadnięciu śruby rura zaczyna trochę się ruszać, opaska luzować, w efekcie łatwo o wydmuch uszczelki rura - kolektor.

= akumulator - dobrze trzyma już po pierwszej jezdzie, nie mam problemów takich jak posiadacze poprzedniego modelu.
+ hamulce, tarcze działają jak brzytwa, dodatkowy plus za pompkę pulsacyjną z przodu, przez co trudno o zblokowanie przedniego koła. Warto wyregulować dźwignię tylnego hamulca, aby stawiała większy opór i nie reagowała na przypadkowe opuszczenie stopy.
+ kapcie - szeroki tył 140, duży komfort jazdy, nienajgorzej sprawują się na deszczu, w ostrych zakrętach ładnie trzymają się asfaltu.
+ amory - przednie lagi miękkie (dla mnie plus), centralny trochę mniej, ale pośladków sobie nie obijam.
+ tłumik - ładny niski odgłos, amator nie uwierzy że to 50-tka, na niskich jałowych popyrkuje jak marzenie (u mnie ok. 1000-1200).

- wibracje - niecałe 6k - 7k obrotów, plastiki trochę irytują. Przy 80+ km/h, na 4. powyżej 8k obrotów silnik wpada w wibrację i roznosi je po całej ramie (tutaj akurat plastiki się nie telepią - delikatne wibracje odczuwa kierowca na sobie), i przy 80 radzę kłaść linię mety dla osiągów tego motorowerusa.

I co do osiągów - nie jest źle, po przesiadce z piździka 2t zdecydowanie ciekawszy, po wzyżkowej trasie i pod mocniejszy wiaterek spokojnie te 65km/h osiąga bez kaszlu, na normalnej i przy standardowej pogodzie 70-75 to standard i tyle mu wystarczy. Nie nakręcajcie się filmikami z YT o zamykaniu licznika. Nawet z małej górki czy na pochyłej drodze 80 przekroczy, z wiatrem jeszcze więcej, ale szkoda silnika.<br><hr>schlayer<br>
Witam:)Mógłbyś mi udzielić rad odnośnie docierania silnika w tym modelu i dalszej eksploatacji?<br><hr>eklife
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/3/2013, 14:21

Zacznę zaraz trzeci sezon na pro 50 (prod. lipiec 2011) , w pierwszym roku przejechałem 1500 km (bo zacząłem we wrześniu), w drugim 4500. Obecnie na liczniku mam 6100 km. Po pierwszych 200 km zaczął przeciekac mi cylinderek hamulca przy przednim kole. I na tym musze zakoczyć listę usterek. Robię wszystkie okresowe przeglądy w serwisie Zippa. Odpala mi za pierwszym dotknięciem startera. Nigdy, ale to nigdy sie nie zawiodłem ani mnie nie zaskoczył niemile odmowa współpracy. Może mam szczęście i załapałem dobry egzemplarz, ale nie pozwolę powiedziec na ten model złego słowa :-).
PS: przed końcem sezonu 2012 zmieniłem silnik na 72ccm. I teraz jest dynamiczniejszy i 70km/h jedzie bez wiekszego problemu.<br><hr>Kaspar
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/5/2013, 08:07

Komentatorzy napisał(a):Zacznę zaraz trzeci sezon na pro 50 (prod. lipiec 2011) , w pierwszym roku przejechałem 1500 km (bo zacząłem we wrześniu), w drugim 4500. Obecnie na liczniku mam 6100 km. Po pierwszych 200 km zaczął przeciekac mi cylinderek hamulca przy przednim kole. I na tym musze zakoczyć listę usterek. Robię wszystkie okresowe przeglądy w serwisie Zippa. Odpala mi za pierwszym dotknięciem startera. Nigdy, ale to nigdy sie nie zawiodłem ani mnie nie zaskoczył niemile odmowa współpracy. Może mam szczęście i załapałem dobry egzemplarz, ale nie pozwolę powiedziec na ten model złego słowa :-).
PS: przed końcem sezonu 2012 zmieniłem silnik na 72ccm. I teraz jest dynamiczniejszy i 70km/h jedzie bez wiekszego problemu.<br><hr>Kaspar<br>
Witaj!
Masz kolego może, po takim okresie eksploatacji tego ZIPa, jakiś patent, żeby ograniczyć drgania silnika. Ja mam go dopiero 3 dni i to mo przeszkadza. Bardzo proszę o odpowiedź na e-mail: zbylas@wp.pl , pozdrawiam, zbylas<br><hr>zbylas
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/6/2013, 21:53

Ja mam pytanko.
posiadam zippa od 2 dni, ogarnąłem już jazdę tylko czy wie ktoś może przy jakiś prędkościach należy zmieniać tak ok biegi (wiem to zależy od obrotów i wyczucia ale tak mniej więcej ) ????<br><hr>właściciel zipp pro niebieski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/12/2013, 12:00

Komentatorzy napisał(a):Zacznę zaraz trzeci sezon na pro 50 (prod. lipiec 2011) , w pierwszym roku przejechałem 1500 km (bo zacząłem we wrześniu), w drugim 4500. Obecnie na liczniku mam 6100 km. Po pierwszych 200 km zaczął przeciekac mi cylinderek hamulca przy przednim kole. I na tym musze zakoczyć listę usterek. Robię wszystkie okresowe przeglądy w serwisie Zippa. Odpala mi za pierwszym dotknięciem startera. Nigdy, ale to nigdy sie nie zawiodłem ani mnie nie zaskoczył niemile odmowa współpracy. Może mam szczęście i załapałem dobry egzemplarz, ale nie pozwolę powiedziec na ten model złego słowa :-).
PS: przed końcem sezonu 2012 zmieniłem silnik na 72ccm. I teraz jest dynamiczniejszy i 70km/h jedzie bez wiekszego problemu.<br><hr>Kaspar<br>
Komentatorzy napisał(a):Witaj!
Masz kolego może, po takim okresie eksploatacji tego ZIPa, jakiś patent, żeby ograniczyć drgania silnika. Ja mam go dopiero 3 dni i to mo przeszkadza. Bardzo proszę o odpowiedź na e-mail: zbylas@wp.pl , pozdrawiam, zbylas<br><hr>zbylas<br>
Najlepszym patentem będzie wymiana tego gówna na coś normalnego. Przecież to ścierwo nie dość że jest z chin to jeszcze udaje coś czym nie jest czyli motocykl sportowy. Jakim baranem trzeba być żeby takie coś kupić?<br><hr>AndcRew
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/4/2014, 14:21

jakie powinno być stężenie w cylindrze 72cm3 zipp pro 50 <br><hr>kamil
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/5/2014, 09:57

Komentatorzy napisał(a):Zacznę zaraz trzeci sezon na pro 50 (prod. lipiec 2011) , w pierwszym roku przejechałem 1500 km (bo zacząłem we wrześniu), w drugim 4500. Obecnie na liczniku mam 6100 km. Po pierwszych 200 km zaczął przeciekac mi cylinderek hamulca przy przednim kole. I na tym musze zakoczyć listę usterek. Robię wszystkie okresowe przeglądy w serwisie Zippa. Odpala mi za pierwszym dotknięciem startera. Nigdy, ale to nigdy sie nie zawiodłem ani mnie nie zaskoczył niemile odmowa współpracy. Może mam szczęście i załapałem dobry egzemplarz, ale nie pozwolę powiedziec na ten model złego słowa :-).
PS: przed końcem sezonu 2012 zmieniłem silnik na 72ccm. I teraz jest dynamiczniejszy i 70km/h jedzie bez wiekszego problemu.<br><hr>Kaspar<br>
Komentatorzy napisał(a):Witaj!
Masz kolego może, po takim okresie eksploatacji tego ZIPa, jakiś patent, żeby ograniczyć drgania silnika. Ja mam go dopiero 3 dni i to mo przeszkadza. Bardzo proszę o odpowiedź na e-mail: zbylas@wp.pl , pozdrawiam, zbylas<br><hr>zbylas<br>
najlepszym rozwiązaniem będzie podłożenie pod silnik podkładek gumowych pod mocowanie silnika do ram<br><hr>krys
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/5/2014, 13:22

Komentatorzy napisał(a):Zacznę zaraz trzeci sezon na pro 50 (prod. lipiec 2011) , w pierwszym roku przejechałem 1500 km (bo zacząłem we wrześniu), w drugim 4500. Obecnie na liczniku mam 6100 km. Po pierwszych 200 km zaczął przeciekac mi cylinderek hamulca przy przednim kole. I na tym musze zakoczyć listę usterek. Robię wszystkie okresowe przeglądy w serwisie Zippa. Odpala mi za pierwszym dotknięciem startera. Nigdy, ale to nigdy sie nie zawiodłem ani mnie nie zaskoczył niemile odmowa współpracy. Może mam szczęście i załapałem dobry egzemplarz, ale nie pozwolę powiedziec na ten model złego słowa :-).
PS: przed końcem sezonu 2012 zmieniłem silnik na 72ccm. I teraz jest dynamiczniejszy i 70km/h jedzie bez wiekszego problemu.<br><hr>Kaspar<br>
Komentatorzy napisał(a):Witaj!
Masz kolego może, po takim okresie eksploatacji tego ZIPa, jakiś patent, żeby ograniczyć drgania silnika. Ja mam go dopiero 3 dni i to mo przeszkadza. Bardzo proszę o odpowiedź na e-mail: zbylas@wp.pl , pozdrawiam, zbylas<br><hr>zbylas<br>
Komentatorzy napisał(a):Najlepszym patentem będzie wymiana tego gówna na coś normalnego. Przecież to ścierwo nie dość że jest z chin to jeszcze udaje coś czym nie jest czyli motocykl sportowy. Jakim baranem trzeba być żeby takie coś kupić?<br><hr>AndcRew<br>
na oczy nie widziałeś zipa i się dużo wypowiadasz {wygląda ładnie i jest mało awaryjny} POZDRO<br><hr>krys
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/5/2014, 13:40

Jakie malowanie najładniejsze według was :)?<br><hr>sQuiffy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/5/2014, 12:35

Komentatorzy napisał(a):Zacznę zaraz trzeci sezon na pro 50 (prod. lipiec 2011) , w pierwszym roku przejechałem 1500 km (bo zacząłem we wrześniu), w drugim 4500. Obecnie na liczniku mam 6100 km. Po pierwszych 200 km zaczął przeciekac mi cylinderek hamulca przy przednim kole. I na tym musze zakoczyć listę usterek. Robię wszystkie okresowe przeglądy w serwisie Zippa. Odpala mi za pierwszym dotknięciem startera. Nigdy, ale to nigdy sie nie zawiodłem ani mnie nie zaskoczył niemile odmowa współpracy. Może mam szczęście i załapałem dobry egzemplarz, ale nie pozwolę powiedziec na ten model złego słowa :-).
PS: przed końcem sezonu 2012 zmieniłem silnik na 72ccm. I teraz jest dynamiczniejszy i 70km/h jedzie bez wiekszego problemu.<br><hr>Kaspar<br>
Komentatorzy napisał(a):Witaj!
Masz kolego może, po takim okresie eksploatacji tego ZIPa, jakiś patent, żeby ograniczyć drgania silnika. Ja mam go dopiero 3 dni i to mo przeszkadza. Bardzo proszę o odpowiedź na e-mail: zbylas@wp.pl , pozdrawiam, zbylas<br><hr>zbylas<br>
Komentatorzy napisał(a):Najlepszym patentem będzie wymiana tego gówna na coś normalnego. Przecież to ścierwo nie dość że jest z chin to jeszcze udaje coś czym nie jest czyli motocykl sportowy. Jakim baranem trzeba być żeby takie coś kupić?<br><hr>AndcRew<br>
po pierwsze jest nowy i tani . można tuningować do 250cc jego prędkość wynosi ok 80 kmh , a po tuningu poleci nawet blisko 150
MA WYDECH JAK PROFESJONALNY ŚCIGACZ 500CC

WIELE OSÓB ZAZDROŚCI I PISZE TAKIE KOM . JAK NIGDY NIE WIDZIAŁY ZIPPA<br><hr>ANONIM
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/6/2014, 08:21

Komentatorzy napisał(a):jeszcze jeden minus - światła drogowe (tzn. długie) - wycelowane w sufit. Brak możliwości regulacji. <br><hr>schlayer<br>
Komentatorzy napisał(a):i tu ci przyznam rację mam też pro 50 niebieski co prawda to prawda cudowałem z tym ustawieniem i nic z tego bo długie światła świecą sam nie wiem gdzie a mijania jak drogowe nie wiem co z tym zrobić<br><hr>saba54<br>
Komentatorzy napisał(a):tez przyznam racje powiem tak motor mam nie caly tydzien ale co do swiateł powiem tak w dzien jezdze na zwyklych postojowych to zwieksza moc aku i tak praktycznie nie maja roznicy co do mijania czy dlugich ;p<br><hr>sibi<br>
mój syn oddawał na gwarancji zipa do 3 warsztatów i w każdym mówili że nie można wyregulować, ale później po rozkręceniu znalazł gdzie się reguluje i ostatnio nawet mówił, że są za krótkie (przesadził ze skracaniem) - jest płynna regulacja w reflektorach<br><hr>pp
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/6/2014, 08:26

Komentatorzy napisał(a):Dobry jako preznet na komunie dla dzieciaka =D Kto jezdzi czymś takim? rozumiem jeszcze 125 czy tam 250 z normalna skrzynia biegów, choc i w takich motocyklach trzeba mocno machac skrzynia biegów. To w 50 pewnie cały czas pracuje sie dzwignia zmiany biegów nie lepiej skuter w 50cm3?<br><hr>Ghost<br>
a nie pomyślał żaden z was że chodzi o to aby było do 50cm3<br><hr>pp
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/7/2014, 05:02

Komentatorzy napisał(a):Zacznę zaraz trzeci sezon na pro 50 (prod. lipiec 2011) , w pierwszym roku przejechałem 1500 km (bo zacząłem we wrześniu), w drugim 4500. Obecnie na liczniku mam 6100 km. Po pierwszych 200 km zaczął przeciekac mi cylinderek hamulca przy przednim kole. I na tym musze zakoczyć listę usterek. Robię wszystkie okresowe przeglądy w serwisie Zippa. Odpala mi za pierwszym dotknięciem startera. Nigdy, ale to nigdy sie nie zawiodłem ani mnie nie zaskoczył niemile odmowa współpracy. Może mam szczęście i załapałem dobry egzemplarz, ale nie pozwolę powiedziec na ten model złego słowa :-).
PS: przed końcem sezonu 2012 zmieniłem silnik na 72ccm. I teraz jest dynamiczniejszy i 70km/h jedzie bez wiekszego problemu.<br><hr>Kaspar<br>
Komentatorzy napisał(a):Witaj!
Masz kolego może, po takim okresie eksploatacji tego ZIPa, jakiś patent, żeby ograniczyć drgania silnika. Ja mam go dopiero 3 dni i to mo przeszkadza. Bardzo proszę o odpowiedź na e-mail: zbylas@wp.pl , pozdrawiam, zbylas<br><hr>zbylas<br>
Komentatorzy napisał(a):Najlepszym patentem będzie wymiana tego gówna na coś normalnego. Przecież to ścierwo nie dość że jest z chin to jeszcze udaje coś czym nie jest czyli motocykl sportowy. Jakim baranem trzeba być żeby takie coś kupić?<br><hr>AndcRew<br>
Komentatorzy napisał(a):po pierwsze jest nowy i tani . można tuningować do 250cc jego prędkość wynosi ok 80 kmh , a po tuningu poleci nawet blisko 150
MA WYDECH JAK PROFESJONALNY ŚCIGACZ 500CC

WIELE OSÓB ZAZDROŚCI I PISZE TAKIE KOM . JAK NIGDY NIE WIDZIAŁY ZIPPA<br><hr>ANONIM<br>
Trzeba być samobójcą jechać 150 czymś takim.<br><hr>jan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr