Jakiego Crossika wybrać
• Strona 1 z 1
Jakiego Crossika wybrać
Witam wszystkich jestem tu nowy więc proszę wybaczyć moje błędy .;] Otóż mam problem jakiego crossa kupić Rozglądam się za 250 4t nie jestem laikiem w motocrossie bo jeżdżę kilka dobry lat w domu stoi KTM sxf 450 , KTM sx 250 (niestety 2t sprzedaję) i nie wiem co wybrać czy iść dalej z Austriakami czyli ktm sxf 250 . Mam także na oku Yamahe yz250f i honde crf 250 Doradźcie mi co mam wybrać plusy i minusy tych motocykli . Motorki mają mi służyć do jazdy gównie po torze (mieszkam 2km od toru motocrossowego)
- michel.schemainda
- Świeżak
Myślę że miło było by spróbować czegoś nowego
. Ktm to świetna marka ale dobrze od czasu do czasu przerzucić się na coś nowego, żeby mieć rozeznanie w różnych markach. Każda z nich ma swoje wady i zalety i wszystkie są porównywalne, poza chińczykami (i to też nie wszystkimi).Dużo zależy od budżetu jeśli jest ograniczony to brać co w najlepszym stanie technicznym, jeśli jest duży to bierz co ci się podoba. Porównuj wyposażenia Ktm jest o tyle dobry że mimo tego że jest dużą firmą wyposaża motocykle jak najlepiej tak jak robią to małe firmy, ale wyposażenie Hondy czy Yamahy zależnie od roczników i konfiguracji też jest niczego sobie. Ja spośród 250 4t wybierał bym z kilku modeli: crf 250, kxf 250, sxf 250 to trio mi osobiście najbardziej się podoba ale niech wypowiedzą się inni...

Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
-
lapfactor - Świeżak
Tak Budżet to jakieś 8k . w ktm Myślę że bd to rocznik 2004/05 Yamaszka za tą cene to rocznik 2005/06 Honda podobnie jakie są poszczególne silniki w tych motorach i czy nie bd mi to za słabe wkońcu to duża różnica 250 w 2t a 250 w 4t
- michel.schemainda
- Świeżak
Pooglądałem trochę i wychodzi na to że najlepszy będzie kxf jeśli chodzi o stosunek jakość-wyposażenie-stan-CENA za 8k to nawet 2008 w stanie dobrym a w stanie bdb to 05-06.Jeśli chodzi o moc to wszystkie crossy w 250 4t będą podobne