xr6
Posty: 43
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
turbo zetor 5011 z karbonowymi lusterkami, jeżdzony tylko na najlepszym paliwe rakietowym (kawa tszibo)układ wydechowy od malucha (3 dziury zeby zwiększyć moc)i plastyki od symsona . Sory za off topa
"żyj tak, że kiedy umrzesz twoim znajomym zrobi sie przykro" | www.201.photobucket.com/albums/aa296/lu ... sterko.jpg
- x_miki_x
- Świeżak
- Posty: 448
- Dołączył(a): 29/10/2006, 12:38
- Lokalizacja: z nienacka
ja mam rometa komara gt 50'07 z :bez posredni wtrysk podtlenku azotu firmy Nos,mechaniczne turbo, sekwencyjna skrzynia, kute tłoki, ostre wałki, przelotowy wydech, naklejeszki szmocy, alu felgi, tuningowy zapłon cdi, sportowy gaznik,
tuningowy filtr powietrza, power comandera, wyczynowy wał, carbonowe sprzęgło, wzmacniane zawory, polerowane kanały dolotowe, tuningowy zawur upustowy, sportowa chłodnica oleju,
tarcze carbonowe, przud 2 tarcze 6-tłoczkowe/tył 4-tłoczkowa, wydłuzony wchacz zeby nie odleciec, slicki, tuningowe plastiki z carbonu, crash pady,
stelaz do stuntu, wzmacniane łożyska w kołach, wzmacniane piasty, kameleon 10 kolorowy + areograf, tylna lampa diodowa, tank pad carbonowy, swiecące wentyle, podgrzewane siedzenie i manetki, audio radio kenwood 4x50w + tuba 1000w, migacze carbonowe, manetki carbonowe, carbonowe klamki, odchudzona rama, 2 tłumiki w zadupku, napęd DID, mini plazma w schowku, licznik do 460 km/h, wzmacniane felgi, intercoler, tytanowe srubki w silniku, odpalany na głos, tuningowy filtr oleju + wiele innych części których nie wymieniłem
osiÄ…gi:
0-100km/h 2,1s
v-max 461,99999km/h
spalanie 4-5l
tuningowy filtr powietrza, power comandera, wyczynowy wał, carbonowe sprzęgło, wzmacniane zawory, polerowane kanały dolotowe, tuningowy zawur upustowy, sportowa chłodnica oleju,
tarcze carbonowe, przud 2 tarcze 6-tłoczkowe/tył 4-tłoczkowa, wydłuzony wchacz zeby nie odleciec, slicki, tuningowe plastiki z carbonu, crash pady,
stelaz do stuntu, wzmacniane łożyska w kołach, wzmacniane piasty, kameleon 10 kolorowy + areograf, tylna lampa diodowa, tank pad carbonowy, swiecące wentyle, podgrzewane siedzenie i manetki, audio radio kenwood 4x50w + tuba 1000w, migacze carbonowe, manetki carbonowe, carbonowe klamki, odchudzona rama, 2 tłumiki w zadupku, napęd DID, mini plazma w schowku, licznik do 460 km/h, wzmacniane felgi, intercoler, tytanowe srubki w silniku, odpalany na głos, tuningowy filtr oleju + wiele innych części których nie wymieniłem

osiÄ…gi:
0-100km/h 2,1s
v-max 461,99999km/h
spalanie 4-5l
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
pawlak to niezłe moto masz mojemu zetorowi dużo brakuje ;(. 

"żyj tak, że kiedy umrzesz twoim znajomym zrobi sie przykro" | www.201.photobucket.com/albums/aa296/lu ... sterko.jpg
- x_miki_x
- Świeżak
- Posty: 448
- Dołączył(a): 29/10/2006, 12:38
- Lokalizacja: z nienacka
Sam tego chciales
jeszcze brakuje paru owiewek bo robiłem synchro gaziorow i regulowałem cisnienie doładowania

jeszcze brakuje paru owiewek bo robiłem synchro gaziorow i regulowałem cisnienie doładowania

- Załączniki
-
- Romet Komar 50 2007 Tuning pawlak200192.JPG (155.08 KiB) PrzeglÄ…dane 3264 razy
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
czy mógł bym w pakim cacku (xr6) założyć nitro??? ale tak żeby sie to nie skończyło jak poniżej
http://www.youtube.com/watch?v=Oy3KXL6XBLc&mode=related&search= (otwórz link)
http://www.youtube.com/watch?v=Oy3KXL6XBLc&mode=related&search= (otwórz link)
- karolek92
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 9/5/2007, 14:23
To nie był montaż taki ot, za 300pln...
nie wiem wogóle co tam było wykombinowane, ale profesjonalne raczej wykonanie i wogóle
A silnik by Ci poszedł o paru miesiącach po takim "tuningu"
nie wiem wogóle co tam było wykombinowane, ale profesjonalne raczej wykonanie i wogóle

A silnik by Ci poszedł o paru miesiącach po takim "tuningu"
CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
to raczej tęperatura
koles powinien da swiece odporną na większe przeciązenia tęperaturowe
tak wogule to polecam eter, tylko nie mozna przesadzic bo rozwali uszczelke pod głowicą

tak wogule to polecam eter, tylko nie mozna przesadzic bo rozwali uszczelke pod głowicą
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
Zdecydowanie popieram, że nie ma co kombinować...
No chyba, że już zrobisz full tuning mechaniczny i bardziej się nie wzmocnić silnika to kupujesz to nitro i się rajcujesz...
No chyba, że już zrobisz full tuning mechaniczny i bardziej się nie wzmocnić silnika to kupujesz to nitro i się rajcujesz...
CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
potem kilka szczałów i zabawa w tuning od nowa
nos w 50cc to debilizm lepiej kupic 125 i bez nos'a miec to samo

nos w 50cc to debilizm lepiej kupic 125 i bez nos'a miec to samo

- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
Heh no tak, ale trzeba mieć jeszcze wtedy prawko A1, żeby 100%legal było
Ale ja naszczęście już coraz poważniej myśle o tym prawku, troche mnie martwią koszty, ale jak szaleć to szaleć
16tka wybiła już dwa meichy temu, a tak apropo to ktoś się orientuje jakie mam korzyści z tego, że mam A1 i zdaje na A?
Pozdro

Ale ja naszczęście już coraz poważniej myśle o tym prawku, troche mnie martwią koszty, ale jak szaleć to szaleć

Pozdro
CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
Posty: 43
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości