Zobacz wątek - Generic B05 problem dostaje za dużo powietrza POMOCY !!!
NAS Analytics TAG

Generic B05 problem dostaje za dużo powietrza POMOCY !!!

i inne małe pojemności
_________

Generic B05 problem dostaje za dużo powietrza POMOCY !!!

Postprzez GenericB05_70ccm » 7/12/2011, 10:50

Witam, mam problem z moim skuterem Generic B05 2T a mianowicie dostaje za dużo powietrza ( przynajmniej tak mi się wydaje) kiedy zdejmę filtr powietrza i zatkam wlot gaźnika (dellorto) to skuter odpali ale nie wkręca się na obroty zamula i gaśnie a kiedy założę filtr nie chce wcale odpalić a kiedy założę go przy odpalonym silniku gaśnie, po wymianie świecy czyszczeniu gaźnika i filtra powietrza (seryjny) to samo... A kiedy go wyreguluje i jest dobrze wkręca się jeździ i po stoi aż ostygnie to znowu jest ten sam problem, tak jak by gaźnik się rozregulowywał.
Paliwo na pewno dostaje jest nowy kranik, czyste paliwo, nie wiem co to może być siedziałem nad tym dzisiaj 7 godzin było dobrze pojechałem do kumpla skuter stał tak około dwie i pół godziny i musiałem go pchać do domu :(

Jeśli ktoś mógł by mi pomóc w tej kwestii był bym bardzo wdzięczny.

Z góry dziękuje za odpowiedź :)

Pozdrawiam ;)
GenericB05_70ccm
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 7/12/2011, 10:45
Lokalizacja: Bydgoszcz


Postprzez komarcc » 7/12/2011, 12:58

Czyli nie odpala gdy jest zimny, a jak ciepły to jest ok? Sprawdź ssanie, dobrze wyreguluj gaźnik, mam nadzieję że dobrze wyczyściłeś filtr powietrza, bo niektórzy tylko zmoczą filtr pod kranem potem wysuszą i myślą, że filtr jest czysty.

Jak skuter odpali i jeździ to czy wszystko jest z nim ok tzn. czy jest silny, normalnie się zbiera itd?
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń


Postprzez GenericB05_70ccm » 7/12/2011, 18:28

Nie, nie odpala jak ostygnie,a jak odpali to jest bardzo dobrze tylko trzeba chwile poczekać aż złapie obroty i później chodzi normalnie, a jak pracuje na wolnych obrotach to spadają aż gaśnie i trzeba go gazować co jakiś czas żeby nie gasł. Filtr jest dobrze wyczyszczony, myłem go trzykrotnie pod bieżącą wodą z proszkiem do prania pozostawiłem do wyschnięcia i zamoczyłem na parę minut w nitro. Myłem też całą puszkę filtra oraz króciec ssący i zawór membranowy. Skuter podczas jazdy chodzi bardzo dobrze zbiera się ładnie, nie szarpie i nie muli go po odkręceniu manetki na maksa.
GenericB05_70ccm
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 7/12/2011, 10:45
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez komarcc » 7/12/2011, 22:22

Sprawdź to co napisałem powyżej, powinno być dobrze, jeśli nie to będziemy myśleć dalej.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez GenericB05_70ccm » 7/12/2011, 22:32

Wielkie dzięki za pomoc, jutro sprawdzę to co napisałeś i dam znać.

Pozdrawiam :D
GenericB05_70ccm
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 7/12/2011, 10:45
Lokalizacja: Bydgoszcz



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na górê