[Ducati 1199 Panigale] Ducati 1199 Panigale - król...
Posty: 80
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Panigale w pierwszych testach na torze kręciło czasy na poziomie superbikowego 1199 Checki- po co porównywać z zatem z badziewiem BMW? Równają do najlepszych, a jak zrobią za rok wersję superbikową to dopiero pozamiata.<br><hr>luca_brasiKomentatorzy napisał(a):Drogi pokaz siły. Motocykl nie do faktycznej jazdy, ale do bycia rarytasem. Wiadomo jest przecież, że BMW będzie lepsze. Na prawdę wierzycie, że to będzie król porównań?<br><hr>Heloł?<br>Komentatorzy napisał(a):nie będzie a już jest! skoro BMW jest takie zajebiste to czego nie wygrywa w WSBK? jakoś nawet w MMP nie wygrało, najlepiej mu wychodzi tylko we własnym pucharze:)<br><hr>luca_brasi<br>Komentatorzy napisał(a):Puki co nie było żadnych porównan z panigale! więc raczej to wypowiedz na wzrost i spuchlizne! BMW wygrywa we wszystkich pucharach. W stockach nie odnosi sukcesów? w Le mans? itp? na jakiej planecie ty żyjesz? itak bmw wygra wszystkie porównania. <br><hr>Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
65tys zl za bmw a 95tyś za dukati w wersji s to podobny przedział cenowy? Jak do BMW dołozysz te 30tyś zł różnicy to wciągnie dukata nosem nawet w wersji R która kosztuje kolejne 30tyś zł wiecej. Szkoda sie przegadywać.<br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):Drogi pokaz siły. Motocykl nie do faktycznej jazdy, ale do bycia rarytasem. Wiadomo jest przecież, że BMW będzie lepsze. Na prawdę wierzycie, że to będzie król porównań?<br><hr>Heloł?<br>Komentatorzy napisał(a):nie będzie a już jest! skoro BMW jest takie zajebiste to czego nie wygrywa w WSBK? jakoś nawet w MMP nie wygrało, najlepiej mu wychodzi tylko we własnym pucharze:)<br><hr>luca_brasi<br>Komentatorzy napisał(a):Puki co nie było żadnych porównan z panigale! więc raczej to wypowiedz na wzrost i spuchlizne! BMW wygrywa we wszystkich pucharach. W stockach nie odnosi sukcesów? w Le mans? itp? na jakiej planecie ty żyjesz? itak bmw wygra wszystkie porównania. <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Tego zawsze mi brakowało hihihihihihii...
Pozdr.<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):Czy jakie kolwiek porównanie od 2010roku wygrało dukati? We wszystkich fachowych pismakach wygrywa S1000RR dlaczego?<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Z prostego powodu. Do testow uzywaja motocykli w podobnych przedzialach cenowych. S lub SP to max. co biora z Ducati. Pomyslales kiedys jakby porownali 1198R z BMW, co by bylo? R to ''niebo a ziemia'' w porownaniu z S/SP. Chyba sie poprostu boja porownac, ha ha ha.<br><hr>Xxtreme<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Na logike jak BMW może miec jakies tytuły skoro zbudowało S1000RR w 2010roku! helołłł jest 2011!!!!! w pierwszym sezonie i pierwszym roku produkcji bmw wygrało odrazu Stock1000. Na kolejne zwyciestwa poczekamy do sezonu 2012. <br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):Drogi pokaz siły. Motocykl nie do faktycznej jazdy, ale do bycia rarytasem. Wiadomo jest przecież, że BMW będzie lepsze. Na prawdę wierzycie, że to będzie król porównań?<br><hr>Heloł?<br>Komentatorzy napisał(a):nie będzie a już jest! skoro BMW jest takie zajebiste to czego nie wygrywa w WSBK? jakoś nawet w MMP nie wygrało, najlepiej mu wychodzi tylko we własnym pucharze:)<br><hr>luca_brasi<br>Komentatorzy napisał(a):Puki co nie było żadnych porównan z panigale! więc raczej to wypowiedz na wzrost i spuchlizne! BMW wygrywa we wszystkich pucharach. W stockach nie odnosi sukcesów? w Le mans? itp? na jakiej planecie ty żyjesz? itak bmw wygra wszystkie porównania. <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Chyba ty zyjesz na innej planecie............
2011 WSBK: Ducati 14 wygranych, 11 pozostale 4 marki.
2011 SuperStock: Ducati 8 zwyciestw, BMW tylko 2.
Obudz sie!<br><hr>Xxtreme<br>Komentatorzy napisał(a):Łącznie Ducati w kategorii Superbike zgarnęło 300 zwycięstw, 155 Pole Position, 753 miejsca na podium, 13 indywidualnych tytułów mistrzowskich oraz 16 tytułów mistrzowskich jako producent.<br><hr>szizalakiszizastar<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Szkoda że temu (pół fabrycznemu zespołowi) sezon wczesniej kilkakrotnie wybuchł silnik.. ahh pocieszające <br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):Ducati zawsze bylo mocne w gębie. To na pewno dobre motocykle, ale przy tych cenach jakie to ma znaczenie dla normalnego zjadacza chleba? Będzie jeździłę Gixxerem, albo Cebrą bo zabawa nie mniejsza, a koszty o jedno zero niższe.<br><hr>Forza GSX-R<br>Komentatorzy napisał(a):Mocne w gębie ale jakoś w SBK niefabryczny zespół Ducati zniszczył konkurencję a GSX-r to motocykle dla plebsu. Znaczenie ma takie że w bezpośrednim porównaniu na torze na Ducati czujesz się jak byś był w przyszłości a taki GSX-r stoi w miejscu. Serio<br><hr>1198<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ghost rozkładasz mnie po prostu...ale cóż żyjemy na innych planetach ....Trzymaj formę ))))))...Komentatorzy napisał(a):Drogi pokaz siły. Motocykl nie do faktycznej jazdy, ale do bycia rarytasem. Wiadomo jest przecież, że BMW będzie lepsze. Na prawdę wierzycie, że to będzie król porównań?<br><hr>Heloł?<br>Komentatorzy napisał(a):nie będzie a już jest! skoro BMW jest takie zajebiste to czego nie wygrywa w WSBK? jakoś nawet w MMP nie wygrało, najlepiej mu wychodzi tylko we własnym pucharze:)<br><hr>luca_brasi<br>Komentatorzy napisał(a):Puki co nie było żadnych porównan z panigale! więc raczej to wypowiedz na wzrost i spuchlizne! BMW wygrywa we wszystkich pucharach. W stockach nie odnosi sukcesów? w Le mans? itp? na jakiej planecie ty żyjesz? itak bmw wygra wszystkie porównania. <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Tego zawsze mi brakowało hihihihihihii...
Pozdr.<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):Czy jakie kolwiek porównanie od 2010roku wygrało dukati? We wszystkich fachowych pismakach wygrywa S1000RR dlaczego?<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Z prostego powodu. Do testow uzywaja motocykli w podobnych przedzialach cenowych. S lub SP to max. co biora z Ducati. Pomyslales kiedys jakby porownali 1198R z BMW, co by bylo? R to ''niebo a ziemia'' w porownaniu z S/SP. Chyba sie poprostu boja porownac, ha ha ha.<br><hr>Xxtreme<br>Komentatorzy napisał(a):65tys zl za bmw a 95tyś za dukati w wersji s to podobny przedział cenowy? Jak do BMW dołozysz te 30tyś zł różnicy to wciągnie dukata nosem nawet w wersji R która kosztuje kolejne 30tyś zł wiecej. Szkoda sie przegadywać.<br><hr>Ghost<br>
Pozdr.
<br><hr>Janek Testastretta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dokładnie 2 razy, ale w tym roku ani razu, za to w S1000 rr wybuchały nie tylko w wyścigach, ale i w testach...Komentatorzy napisał(a):Ducati zawsze bylo mocne w gębie. To na pewno dobre motocykle, ale przy tych cenach jakie to ma znaczenie dla normalnego zjadacza chleba? Będzie jeździłę Gixxerem, albo Cebrą bo zabawa nie mniejsza, a koszty o jedno zero niższe.<br><hr>Forza GSX-R<br>Komentatorzy napisał(a):Mocne w gębie ale jakoś w SBK niefabryczny zespół Ducati zniszczył konkurencję a GSX-r to motocykle dla plebsu. Znaczenie ma takie że w bezpośrednim porównaniu na torze na Ducati czujesz się jak byś był w przyszłości a taki GSX-r stoi w miejscu. Serio<br><hr>1198<br>Komentatorzy napisał(a):Szkoda że temu (pół fabrycznemu zespołowi) sezon wczesniej kilkakrotnie wybuchł silnik.. ahh pocieszające <br><hr>Ghost<br>
Tylko, że nie napisali o tym w polskich gazetach( o wybuchach Aprilii, BMW i Yamahy), ciekawe dlaczego???
Pozdr.<br><hr>Janek Testastretta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mnie też....Boczo coś chyba wypił....ale dobry dzieciak z niego...)))...Komentatorzy napisał(a):Boczo jak zwykle w formie - ostatnie zdanie mnie rozłożyło .<br><hr>Stefan<br>
Pozdr.<br><hr>Janek Testastretta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To skad ty to wiesz? dział prasowy tych marek ci sie przyznał czy sami testerzy? człowieku jakie ty glupoty opowiadasz. Fakt w sezonie 2011 nie wybuchł zaden silnik w superbikach za to w Stockach1000 kierowcy dukatów to nadrobili wybuchami.. <br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):Ducati zawsze bylo mocne w gębie. To na pewno dobre motocykle, ale przy tych cenach jakie to ma znaczenie dla normalnego zjadacza chleba? Będzie jeździłę Gixxerem, albo Cebrą bo zabawa nie mniejsza, a koszty o jedno zero niższe.<br><hr>Forza GSX-R<br>Komentatorzy napisał(a):Mocne w gębie ale jakoś w SBK niefabryczny zespół Ducati zniszczył konkurencję a GSX-r to motocykle dla plebsu. Znaczenie ma takie że w bezpośrednim porównaniu na torze na Ducati czujesz się jak byś był w przyszłości a taki GSX-r stoi w miejscu. Serio<br><hr>1198<br>Komentatorzy napisał(a):Szkoda że temu (pół fabrycznemu zespołowi) sezon wczesniej kilkakrotnie wybuchł silnik.. ahh pocieszające <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Dokładnie 2 razy, ale w tym roku ani razu, za to w S1000 rr wybuchały nie tylko w wyścigach, ale i w testach...
Tylko, że nie napisali o tym w polskich gazetach( o wybuchach Aprilii, BMW i Yamahy), ciekawe dlaczego???
Pozdr.<br><hr>Janek Testastretta<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Od kolegów testerów...Napewno Ty znasz Petera Evansa...Wybuchały wybuchały...)))))) zapytaj Oskaldowicza ))))Komentatorzy napisał(a):Ducati zawsze bylo mocne w gębie. To na pewno dobre motocykle, ale przy tych cenach jakie to ma znaczenie dla normalnego zjadacza chleba? Będzie jeździłę Gixxerem, albo Cebrą bo zabawa nie mniejsza, a koszty o jedno zero niższe.<br><hr>Forza GSX-R<br>Komentatorzy napisał(a):Mocne w gębie ale jakoś w SBK niefabryczny zespół Ducati zniszczył konkurencję a GSX-r to motocykle dla plebsu. Znaczenie ma takie że w bezpośrednim porównaniu na torze na Ducati czujesz się jak byś był w przyszłości a taki GSX-r stoi w miejscu. Serio<br><hr>1198<br>Komentatorzy napisał(a):Szkoda że temu (pół fabrycznemu zespołowi) sezon wczesniej kilkakrotnie wybuchł silnik.. ahh pocieszające <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Dokładnie 2 razy, ale w tym roku ani razu, za to w S1000 rr wybuchały nie tylko w wyścigach, ale i w testach...
Tylko, że nie napisali o tym w polskich gazetach( o wybuchach Aprilii, BMW i Yamahy), ciekawe dlaczego???
Pozdr.<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):To skad ty to wiesz? dział prasowy tych marek ci sie przyznał czy sami testerzy? człowieku jakie ty glupoty opowiadasz. Fakt w sezonie 2011 nie wybuchł zaden silnik w superbikach za to w Stockach1000 kierowcy dukatów to nadrobili wybuchami.. <br><hr>Ghost<br>
Pozdr.<br><hr>Janek Testastretta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czekajcie zatem ; )<br><hr>SzizalakiszizastarKomentatorzy napisał(a):Drogi pokaz siły. Motocykl nie do faktycznej jazdy, ale do bycia rarytasem. Wiadomo jest przecież, że BMW będzie lepsze. Na prawdę wierzycie, że to będzie król porównań?<br><hr>Heloł?<br>Komentatorzy napisał(a):nie będzie a już jest! skoro BMW jest takie zajebiste to czego nie wygrywa w WSBK? jakoś nawet w MMP nie wygrało, najlepiej mu wychodzi tylko we własnym pucharze:)<br><hr>luca_brasi<br>Komentatorzy napisał(a):Puki co nie było żadnych porównan z panigale! więc raczej to wypowiedz na wzrost i spuchlizne! BMW wygrywa we wszystkich pucharach. W stockach nie odnosi sukcesów? w Le mans? itp? na jakiej planecie ty żyjesz? itak bmw wygra wszystkie porównania. <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Chyba ty zyjesz na innej planecie............
2011 WSBK: Ducati 14 wygranych, 11 pozostale 4 marki.
2011 SuperStock: Ducati 8 zwyciestw, BMW tylko 2.
Obudz sie!<br><hr>Xxtreme<br>Komentatorzy napisał(a):Łącznie Ducati w kategorii Superbike zgarnęło 300 zwycięstw, 155 Pole Position, 753 miejsca na podium, 13 indywidualnych tytułów mistrzowskich oraz 16 tytułów mistrzowskich jako producent.<br><hr>szizalakiszizastar<br>Komentatorzy napisał(a):Na logike jak BMW może miec jakies tytuły skoro zbudowało S1000RR w 2010roku! helołłł jest 2011!!!!! w pierwszym sezonie i pierwszym roku produkcji bmw wygrało odrazu Stock1000. Na kolejne zwyciestwa poczekamy do sezonu 2012. <br><hr>Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Co wygralo? jeden wyscig? Czy zabawy w kotka i myszke na polskim podworku?Komentatorzy napisał(a):Drogi pokaz siły. Motocykl nie do faktycznej jazdy, ale do bycia rarytasem. Wiadomo jest przecież, że BMW będzie lepsze. Na prawdę wierzycie, że to będzie król porównań?<br><hr>Heloł?<br>Komentatorzy napisał(a):nie będzie a już jest! skoro BMW jest takie zajebiste to czego nie wygrywa w WSBK? jakoś nawet w MMP nie wygrało, najlepiej mu wychodzi tylko we własnym pucharze:)<br><hr>luca_brasi<br>Komentatorzy napisał(a):Puki co nie było żadnych porównan z panigale! więc raczej to wypowiedz na wzrost i spuchlizne! BMW wygrywa we wszystkich pucharach. W stockach nie odnosi sukcesów? w Le mans? itp? na jakiej planecie ty żyjesz? itak bmw wygra wszystkie porównania. <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Chyba ty zyjesz na innej planecie............
2011 WSBK: Ducati 14 wygranych, 11 pozostale 4 marki.
2011 SuperStock: Ducati 8 zwyciestw, BMW tylko 2.
Obudz sie!<br><hr>Xxtreme<br>Komentatorzy napisał(a):Łącznie Ducati w kategorii Superbike zgarnęło 300 zwycięstw, 155 Pole Position, 753 miejsca na podium, 13 indywidualnych tytułów mistrzowskich oraz 16 tytułów mistrzowskich jako producent.<br><hr>szizalakiszizastar<br>Komentatorzy napisał(a):Na logike jak BMW może miec jakies tytuły skoro zbudowało S1000RR w 2010roku! helołłł jest 2011!!!!! w pierwszym sezonie i pierwszym roku produkcji bmw wygrało odrazu Stock1000. Na kolejne zwyciestwa poczekamy do sezonu 2012. <br><hr>Ghost<br>
Dokladnie jest rok 2011 wiec sobie sprawdz ile zwyciestw nalezy w ROKU 2011 do Ducati a ile do BMW. Podalem ci w poprzednim poscie ale chyba nie rozumiesz. Nawet oczywistych faktow nie mozesz pojac.<br><hr>Xxtreme
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Patrzysz na polskie ceny kolego.Komentatorzy napisał(a):Drogi pokaz siły. Motocykl nie do faktycznej jazdy, ale do bycia rarytasem. Wiadomo jest przecież, że BMW będzie lepsze. Na prawdę wierzycie, że to będzie król porównań?<br><hr>Heloł?<br>Komentatorzy napisał(a):nie będzie a już jest! skoro BMW jest takie zajebiste to czego nie wygrywa w WSBK? jakoś nawet w MMP nie wygrało, najlepiej mu wychodzi tylko we własnym pucharze:)<br><hr>luca_brasi<br>Komentatorzy napisał(a):Puki co nie było żadnych porównan z panigale! więc raczej to wypowiedz na wzrost i spuchlizne! BMW wygrywa we wszystkich pucharach. W stockach nie odnosi sukcesów? w Le mans? itp? na jakiej planecie ty żyjesz? itak bmw wygra wszystkie porównania. <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Tego zawsze mi brakowało hihihihihihii...
Pozdr.<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):Czy jakie kolwiek porównanie od 2010roku wygrało dukati? We wszystkich fachowych pismakach wygrywa S1000RR dlaczego?<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Z prostego powodu. Do testow uzywaja motocykli w podobnych przedzialach cenowych. S lub SP to max. co biora z Ducati. Pomyslales kiedys jakby porownali 1198R z BMW, co by bylo? R to ''niebo a ziemia'' w porownaniu z S/SP. Chyba sie poprostu boja porownac, ha ha ha.<br><hr>Xxtreme<br>Komentatorzy napisał(a):65tys zl za bmw a 95tyś za dukati w wersji s to podobny przedział cenowy? Jak do BMW dołozysz te 30tyś zł różnicy to wciągnie dukata nosem nawet w wersji R która kosztuje kolejne 30tyś zł wiecej. Szkoda sie przegadywać.<br><hr>Ghost<br>
W UK BMW kosztuje niecale 14k GBP, 1198s niecale 15k GBP. I TO JEST TEN SAM PRZEDZIAL CENOWY, a nie to co w Polsce importerzy sobie narzuca.<br><hr>Xxtreme
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jezdziles chociaz 1098 lub S1000r czy twoje wypowiedzi sa zaczerpniete z tego co przeczytales?Komentatorzy napisał(a):A teraz dodam cos od siebie! Może jestem zboczony czy skrzywiony ale mnie ten motocykl nie fascynuje! Wyglad to kwestia gustu! żaden dukat mi sie nie podoba. Wole te brzydkie ale do bólu praktyczne niemki. Motocykl bedzie bardzo konkurencyjny tylko na torze! Czyli typowa domena Ducati. Poza torem bedzie motocyklem dla bardzo bogatych masochistów. Komfort jaki zapewnia dukat w przypadku S1000RR czy chocby japonczyków jest zerowy. Co do silnika fakt może to i najpotęzniejsza V2 ale nikt jeszcze nie sprawdzał tej mocy na hamowni!!! jak ogólnie wiadomo dukati zawsze dodaje sobie konie na papierze. Ja czekam z niecierpliwoscią na pojedynek z S1000RR bo wiem że itak bmw wygra bo pod wieloma wzgledami góruje nad dukatem(Dukat-V2)190kg i 190km +/- przeciwko (BMW-R4)200kg i 200km +/- <br><hr>Ghost<br>
Mi sie wydaje, ze jestes typowym teoretykiem internetowym.<br><hr>Xxtreme
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dla ulatwienia podam ci jeszcze adres: <a href="http://www.worldsbk.com/en/season.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.worldsbk.com/en/season.html</a><br><hr>XxtremeKomentatorzy napisał(a):Drogi pokaz siły. Motocykl nie do faktycznej jazdy, ale do bycia rarytasem. Wiadomo jest przecież, że BMW będzie lepsze. Na prawdę wierzycie, że to będzie król porównań?<br><hr>Heloł?<br>Komentatorzy napisał(a):nie będzie a już jest! skoro BMW jest takie zajebiste to czego nie wygrywa w WSBK? jakoś nawet w MMP nie wygrało, najlepiej mu wychodzi tylko we własnym pucharze:)<br><hr>luca_brasi<br>Komentatorzy napisał(a):Puki co nie było żadnych porównan z panigale! więc raczej to wypowiedz na wzrost i spuchlizne! BMW wygrywa we wszystkich pucharach. W stockach nie odnosi sukcesów? w Le mans? itp? na jakiej planecie ty żyjesz? itak bmw wygra wszystkie porównania. <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Chyba ty zyjesz na innej planecie............
2011 WSBK: Ducati 14 wygranych, 11 pozostale 4 marki.
2011 SuperStock: Ducati 8 zwyciestw, BMW tylko 2.
Obudz sie!<br><hr>Xxtreme<br>Komentatorzy napisał(a):Łącznie Ducati w kategorii Superbike zgarnęło 300 zwycięstw, 155 Pole Position, 753 miejsca na podium, 13 indywidualnych tytułów mistrzowskich oraz 16 tytułów mistrzowskich jako producent.<br><hr>szizalakiszizastar<br>Komentatorzy napisał(a):Na logike jak BMW może miec jakies tytuły skoro zbudowało S1000RR w 2010roku! helołłł jest 2011!!!!! w pierwszym sezonie i pierwszym roku produkcji bmw wygrało odrazu Stock1000. Na kolejne zwyciestwa poczekamy do sezonu 2012. <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Co wygralo? jeden wyscig? Czy zabawy w kotka i myszke na polskim podworku?
Dokladnie jest rok 2011 wiec sobie sprawdz ile zwyciestw nalezy w ROKU 2011 do Ducati a ile do BMW. Podalem ci w poprzednim poscie ale chyba nie rozumiesz. Nawet oczywistych faktow nie mozesz pojac.<br><hr>Xxtreme<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Janek, koles powyzej nie ma pojecia nawet z kim i o czym pisze, wiec nie ma co tlumaczyc internetowym znawcom.............<br><hr>XxtremeKomentatorzy napisał(a):Ducati zawsze bylo mocne w gębie. To na pewno dobre motocykle, ale przy tych cenach jakie to ma znaczenie dla normalnego zjadacza chleba? Będzie jeździłę Gixxerem, albo Cebrą bo zabawa nie mniejsza, a koszty o jedno zero niższe.<br><hr>Forza GSX-R<br>Komentatorzy napisał(a):Mocne w gębie ale jakoś w SBK niefabryczny zespół Ducati zniszczył konkurencję a GSX-r to motocykle dla plebsu. Znaczenie ma takie że w bezpośrednim porównaniu na torze na Ducati czujesz się jak byś był w przyszłości a taki GSX-r stoi w miejscu. Serio<br><hr>1198<br>Komentatorzy napisał(a):Szkoda że temu (pół fabrycznemu zespołowi) sezon wczesniej kilkakrotnie wybuchł silnik.. ahh pocieszające <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Dokładnie 2 razy, ale w tym roku ani razu, za to w S1000 rr wybuchały nie tylko w wyścigach, ale i w testach...
Tylko, że nie napisali o tym w polskich gazetach( o wybuchach Aprilii, BMW i Yamahy), ciekawe dlaczego???
Pozdr.<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):To skad ty to wiesz? dział prasowy tych marek ci sie przyznał czy sami testerzy? człowieku jakie ty glupoty opowiadasz. Fakt w sezonie 2011 nie wybuchł zaden silnik w superbikach za to w Stockach1000 kierowcy dukatów to nadrobili wybuchami.. <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Od kolegów testerów...Napewno Ty znasz Petera Evansa...Wybuchały wybuchały...)))))) zapytaj Oskaldowicza ))))
Pozdr.<br><hr>Janek Testastretta<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
S1000RR owcorse! na 1098 ani 1198 nie bo nie lubie motocykli dla masochistów. Nigdy nie bylem fanem V2.<br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):A teraz dodam cos od siebie! Może jestem zboczony czy skrzywiony ale mnie ten motocykl nie fascynuje! Wyglad to kwestia gustu! żaden dukat mi sie nie podoba. Wole te brzydkie ale do bólu praktyczne niemki. Motocykl bedzie bardzo konkurencyjny tylko na torze! Czyli typowa domena Ducati. Poza torem bedzie motocyklem dla bardzo bogatych masochistów. Komfort jaki zapewnia dukat w przypadku S1000RR czy chocby japonczyków jest zerowy. Co do silnika fakt może to i najpotęzniejsza V2 ale nikt jeszcze nie sprawdzał tej mocy na hamowni!!! jak ogólnie wiadomo dukati zawsze dodaje sobie konie na papierze. Ja czekam z niecierpliwoscią na pojedynek z S1000RR bo wiem że itak bmw wygra bo pod wieloma wzgledami góruje nad dukatem(Dukat-V2)190kg i 190km +/- przeciwko (BMW-R4)200kg i 200km +/- <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Jezdziles chociaz 1098 lub S1000r czy twoje wypowiedzi sa zaczerpniete z tego co przeczytales?
Mi sie wydaje, ze jestes typowym teoretykiem internetowym.<br><hr>Xxtreme<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie jeden wyscig wygrało 9-na 10wyscigów w sezonie 2010 w pucharze fim stock 1000. Czytam to co piszesz! w sezonie 2011 tez liczyło sie w stawce tylko dukati i bmw.<br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):Drogi pokaz siły. Motocykl nie do faktycznej jazdy, ale do bycia rarytasem. Wiadomo jest przecież, że BMW będzie lepsze. Na prawdę wierzycie, że to będzie król porównań?<br><hr>Heloł?<br>Komentatorzy napisał(a):nie będzie a już jest! skoro BMW jest takie zajebiste to czego nie wygrywa w WSBK? jakoś nawet w MMP nie wygrało, najlepiej mu wychodzi tylko we własnym pucharze:)<br><hr>luca_brasi<br>Komentatorzy napisał(a):Puki co nie było żadnych porównan z panigale! więc raczej to wypowiedz na wzrost i spuchlizne! BMW wygrywa we wszystkich pucharach. W stockach nie odnosi sukcesów? w Le mans? itp? na jakiej planecie ty żyjesz? itak bmw wygra wszystkie porównania. <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Chyba ty zyjesz na innej planecie............
2011 WSBK: Ducati 14 wygranych, 11 pozostale 4 marki.
2011 SuperStock: Ducati 8 zwyciestw, BMW tylko 2.
Obudz sie!<br><hr>Xxtreme<br>Komentatorzy napisał(a):Łącznie Ducati w kategorii Superbike zgarnęło 300 zwycięstw, 155 Pole Position, 753 miejsca na podium, 13 indywidualnych tytułów mistrzowskich oraz 16 tytułów mistrzowskich jako producent.<br><hr>szizalakiszizastar<br>Komentatorzy napisał(a):Na logike jak BMW może miec jakies tytuły skoro zbudowało S1000RR w 2010roku! helołłł jest 2011!!!!! w pierwszym sezonie i pierwszym roku produkcji bmw wygrało odrazu Stock1000. Na kolejne zwyciestwa poczekamy do sezonu 2012. <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Co wygralo? jeden wyscig? Czy zabawy w kotka i myszke na polskim podworku?
Dokladnie jest rok 2011 wiec sobie sprawdz ile zwyciestw nalezy w ROKU 2011 do Ducati a ile do BMW. Podalem ci w poprzednim poscie ale chyba nie rozumiesz. Nawet oczywistych faktow nie mozesz pojac.<br><hr>Xxtreme<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ale ja jestem polakiem! i kupuje motocykle w polsce i interesuja mnie polskie ceny! <br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):Drogi pokaz siły. Motocykl nie do faktycznej jazdy, ale do bycia rarytasem. Wiadomo jest przecież, że BMW będzie lepsze. Na prawdę wierzycie, że to będzie król porównań?<br><hr>Heloł?<br>Komentatorzy napisał(a):nie będzie a już jest! skoro BMW jest takie zajebiste to czego nie wygrywa w WSBK? jakoś nawet w MMP nie wygrało, najlepiej mu wychodzi tylko we własnym pucharze:)<br><hr>luca_brasi<br>Komentatorzy napisał(a):Puki co nie było żadnych porównan z panigale! więc raczej to wypowiedz na wzrost i spuchlizne! BMW wygrywa we wszystkich pucharach. W stockach nie odnosi sukcesów? w Le mans? itp? na jakiej planecie ty żyjesz? itak bmw wygra wszystkie porównania. <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Tego zawsze mi brakowało hihihihihihii...
Pozdr.<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):Czy jakie kolwiek porównanie od 2010roku wygrało dukati? We wszystkich fachowych pismakach wygrywa S1000RR dlaczego?<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Z prostego powodu. Do testow uzywaja motocykli w podobnych przedzialach cenowych. S lub SP to max. co biora z Ducati. Pomyslales kiedys jakby porownali 1198R z BMW, co by bylo? R to ''niebo a ziemia'' w porownaniu z S/SP. Chyba sie poprostu boja porownac, ha ha ha.<br><hr>Xxtreme<br>Komentatorzy napisał(a):65tys zl za bmw a 95tyś za dukati w wersji s to podobny przedział cenowy? Jak do BMW dołozysz te 30tyś zł różnicy to wciągnie dukata nosem nawet w wersji R która kosztuje kolejne 30tyś zł wiecej. Szkoda sie przegadywać.<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Patrzysz na polskie ceny kolego.
W UK BMW kosztuje niecale 14k GBP, 1198s niecale 15k GBP. I TO JEST TEN SAM PRZEDZIAL CENOWY, a nie to co w Polsce importerzy sobie narzuca.<br><hr>Xxtreme<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Do autora.
1199 posiada standartowe (mechaniczne) sprzeglo antyhopingowe. EBC jest tylko dodatkiem majacym na celu jeszcze lepsze zlagodzenie mmentu hamujacego poprzez chwilowe otwarcie przepystnic i zwiekszenie obrotow przy redukcji.
<br><hr>Xxtreme
1199 posiada standartowe (mechaniczne) sprzeglo antyhopingowe. EBC jest tylko dodatkiem majacym na celu jeszcze lepsze zlagodzenie mmentu hamujacego poprzez chwilowe otwarcie przepystnic i zwiekszenie obrotow przy redukcji.
<br><hr>Xxtreme
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Motockl prezentuje sie bardzo fajnie, ale smieszy mnie fakt, ze NAGLE Ducati stwierdzilo: ''Kur.. Panowie musimy dac sobie spokoj z paskami rozrzadu, suchym sprzeglem, stalowa rama i twarda klamka sprzegla, bo juz nikogo nie dorwiemy...'' Nawet zrezgnowali z pieknych wydechow pod zadupkiem i poszli w strone FATALNYCH XXI wiecznch wypierdkow pod silnik... Szkoda, caly urok/mit marki pryska, za 3-4 lat stwierdza pewnie, ze nie beda robic juz V2 lub jak kto woli L2 i wskocza w V4, a moze rzedowa 4 Panowie... Mam nadzieje, ze Mostery i Streetfighter opra sie nowm technologiom...<br><hr>SD
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 80
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 3 gości