Tuning mechaniczny - Yamaha FZ1
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Tuning mechaniczny - Yamaha FZ1
Witam!
Czy jest sens robić modyfikację air boxa oraz zastosowanie filtra powietrza K&N ? W moto mam wydech Leo Vince oraz usunięty katalizator. Byłyby jakieś zauważalne korzyści ?
Czy jest sens robić modyfikację air boxa oraz zastosowanie filtra powietrza K&N ? W moto mam wydech Leo Vince oraz usunięty katalizator. Byłyby jakieś zauważalne korzyści ?
Yamaha FZ1 Black 

-
byzf - Świeżak
- Posty: 122
- Dołączył(a): 18/10/2010, 20:26
- Lokalizacja: PWL
Mógłbyś zrobić ale dużej różnicy nie będzie . Rozumiem że moto jest na wtrysku a wiec wymiana dysz nie wchodzi w rachubę . Jest jeszcze jeden sposób aby podnieść troszkę mocy można przyśpieszyć zapłon o2 do 5 st. tylko że nie wiem czy w fazerkach takie coś daje rezultat .
- mendzik
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 7/8/2011, 16:53
- Lokalizacja: nowe miasteczko
Nic Ci to nie da oprócz lepszego samopoczucia. Lepiej by było zbliżyć technicznie silnik do bliźniaczej R1. Na pewno do wymiany poszłaby głowica i układ wtryskowy, ale czy fizycznie przepustnice od R1 się zmieszczą? R1 ma na pewno proste kanały dolotowe, a FZ1 pewnie jest zasilana z boku głowicy. Można pomyśleć o zmianie wałków rozrządu na te od R1 i map w ECU.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
- numberuno
- Świeżak
- Posty: 306
- Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49
Koledzy mają rację.
Wszelkie mody są skuteczne dopiero przy możliwości zmiany map silnika. Czyli PowerCommander.
Modyfikacja wydechu, kolektora ssącego, przepustnic przy zastosowaniu PP pozwalają poprawić znacznie charakterystykę silnika.
Mam zrobione wszystkie mody i na kole prawie 156KM.
Wszelkie mody są skuteczne dopiero przy możliwości zmiany map silnika. Czyli PowerCommander.
Modyfikacja wydechu, kolektora ssącego, przepustnic przy zastosowaniu PP pozwalają poprawić znacznie charakterystykę silnika.
Mam zrobione wszystkie mody i na kole prawie 156KM.
- KUTEL
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 30/5/2008, 08:10
- Lokalizacja: KRK
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości