nowy enduro 50cm3 kupno
• Strona 1 z 1
nowy enduro 50cm3 kupno
Witam.
Zamierzam kupić enduro 50ccm ale nowe. Nie chcę używki. Zamierzam przeznaczyć ok 4000 zl na ten motor. Co możecie polecić? Jestem początkującym i będę wszystkiego się dopiero uczył więc nie musi być mega dobry.
Wczoraj w sklepie widziałem DIABOLINI ENDURO XB-33W za 3400zl ale z tego co przeczytałem to chinole są daremne więc jak na razie dalej szukam.
PS.
Nie piszcie mi o używkach bo takiej nie chcę.
PS.
Wiecie może gdzie na śląsku są dealerzy motocykli, którzy mają tanio i duży wybór?
Zamierzam kupić enduro 50ccm ale nowe. Nie chcę używki. Zamierzam przeznaczyć ok 4000 zl na ten motor. Co możecie polecić? Jestem początkującym i będę wszystkiego się dopiero uczył więc nie musi być mega dobry.
Wczoraj w sklepie widziałem DIABOLINI ENDURO XB-33W za 3400zl ale z tego co przeczytałem to chinole są daremne więc jak na razie dalej szukam.
PS.
Nie piszcie mi o używkach bo takiej nie chcę.
PS.
Wiecie może gdzie na śląsku są dealerzy motocykli, którzy mają tanio i duży wybór?
- klaudinek
- Świeżak
do 4000 z nowych to tylko chińczyki. Nieporównywalnie gorsze od używek markowych
edit. poprawiłem wybacz
edit. poprawiłem wybacz

Ostatnio edytowano 30/11/2011, 20:28 przez ITakZapomne, łącznie edytowano 1 raz
- ITakZapomne
- Świeżak
no do 4000tysiecy to ty mozesz pomału fabryke wykupować... a nie pojedynczy motocykl...
jezeli chodzi o 4 tysiace = 4000 zł to nówki nie kupisz, chyba że chinczyka. ale wg mnie duzo lepiej kupic kilku letniego japonczyka/włocha niż nówke chinczyka
jezeli chodzi o 4 tysiace = 4000 zł to nówki nie kupisz, chyba że chinczyka. ale wg mnie duzo lepiej kupic kilku letniego japonczyka/włocha niż nówke chinczyka
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
-
henio12323 - Moderator
http://otomoto.pl/kingway-inny-yamasaki ... 60468.html
a co powiecie o kingway yamasaki? Jest za 3200... Jeździł nim ktoś?