[Ducati Diavel ] Ducati Diavel - szatan z ekstraklasy
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Jeżeli chodzi o Diavel'a'a to bardzo mi się podoba.
Test Lovtzy dobry, ale bardziej podobal mi się test Pejsera i Simpsona w MR.
Zestawili Ducati z Yamahą V-Max i wietrzyli je gdzieś na Słowacji.
Konkretnie, rzeczowo na temat i jak to w ich przypadku bywa niemal na limicie:D<br><hr>gibix
Test Lovtzy dobry, ale bardziej podobal mi się test Pejsera i Simpsona w MR.
Zestawili Ducati z Yamahą V-Max i wietrzyli je gdzieś na Słowacji.
Konkretnie, rzeczowo na temat i jak to w ich przypadku bywa niemal na limicie:D<br><hr>gibix
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Miałem Diavela w Niemczech na testach. Co mnie urzekło w nim, łatwość okiełznania tej bestii, jak była potrzeba to był łagodny i kontrolowany. Ale jak taki styl się znudził to potrafił wyrywać z rąk kierownice. Właśnie takie moto ja osobiście lubię. Ktoś tu napisał że słaby silnik, to jest L twin więc charakterystyka jest taka że od 4-5 tysięcy zaczyna się mocny kop, oczywiście na końcu spadnie trochę jak dwójeczkach bywa. Dla mnie moc wystarczająca. Aktualnie jeżdżę słabszym Triumph Speedem (135KM, 111Nm) . Wiem jedno że jak 2 lata nie będzie nic lepszego na rynku to skuszę się na Diavela, dla mnie to aktualny król w klasie power cruiser, za którym daleko nie ma nic. V-max jest mocniejszy ale brakuje mu lekkości i pazura, i najważniejszy minus - jest Japoński
<br><hr>miki
<br><hr>miki
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mogę się na temat Diavela wypowiedzieć. Mam go od 1 września i przejechałem 13.000km.
Oczywiście możecie uznać, że jestem nieobiektywny, bo to motocykl którym jeżdżę i do tego pierwszy w moim życiu w ogóle motocykl więc i z porównaniem będę miał kłopot.
Napiszę tak: dla mnie jest to genialny motocykl. Pod każdym względem sprawił (i sprawia) mi olbrzymią frajdę. Doczepić się mogę tylko do skrzyni biegów - mogłaby być precyzyjniejsza - reszta to bajka!
1) silnik + mapy ustawień - super sprawa, moto na sporcie chce Ci urwać łapki;
2) mega przyczepność - bardzo pewnie się na nim czuję i na prostej przy dużej prędkości (Monsterkiem jechałem to był zdecydowanie mniej stabilny) - 180-250 moto jedzie bomba, stabilnie i nawet przy wietrze nie czujesz się niepewnie; przód jest tak wyprofilowany, że i bez szybki z przodu jak się człowiek położy można spokojnie utrzymywać prędkość powyżej 160km/h; zakręty - to samo - fajnie się składa (fakt trzeba trochę popracować) i prowadzi się nie jak crusier; na śliskim i w deszczu również moto jest stabilne i pewne;
3) DTC - działa bez zarzutu i pozwala (wraz z mapami silnika) ustawić moto pod swoje upodobania i umiejętności - jako żółtodziób leciałem od 100km i 8 stopnia DTC - teraz trybu Urban już nawet w mieście nie wrzucam:-);
4) hamulce - mega skuteczne i dobrze działają;
5) moto jest za****** lansiarskie - nigdy nie byłem tyle razy zaczepiany - motor przyjazny ludziom - ułatwia nawiązywanie znajomości:-);
6) super wygodny i uniwersalny - to chyba największy atut - na razie nie śmigałem nim ponad 1000km w ciągu dnia, ale bywało kilka razy 400 do 850 i bez problemu ze zmęczeniem - po prostu frajda;
7) uważam, że mało pali - zużycie paliwa mam między 5,9 a 7,7; zazwyczaj, gdy śmigamy ekipą na jakieś wycieczki to pali 6,2 - V-max żre podobno zdecydowanie więcej; takie spalanie pozwala tankować po przejechaniu 200-240km;
"Plecaczki", które woziłem są zachwycone - wszystkie twierdziły, że moto jest świetne do "plecaczkowania", mam nadzięję, że te stwierdzenia nie były jedynie uprzejmością pod adresem kierownika;), lecz obiektywną oceną ekspertek w tej dziedzinie;
9) może prześwit jest trochę za mały, ale to nie jest ścigacz; w każdym bądź razie można podnóżkami zahaczyć o asfalt w złożeniu;
10) jest bardzo dużo fajnych opcji i mozliwości ustawień moto, prostych w obsłudze; wyświetlacz kolorowy to też fajna sprawa i się przydaje;
Tyle mojej oceny. Na razie 13000km bez najmniejszej usterki. Wszystko gra i buczy, kluczyk również działa:-) I za******, że wciąż pogoda pozwala na śmiganie!<br><hr>mec28
Oczywiście możecie uznać, że jestem nieobiektywny, bo to motocykl którym jeżdżę i do tego pierwszy w moim życiu w ogóle motocykl więc i z porównaniem będę miał kłopot.
Napiszę tak: dla mnie jest to genialny motocykl. Pod każdym względem sprawił (i sprawia) mi olbrzymią frajdę. Doczepić się mogę tylko do skrzyni biegów - mogłaby być precyzyjniejsza - reszta to bajka!
1) silnik + mapy ustawień - super sprawa, moto na sporcie chce Ci urwać łapki;
2) mega przyczepność - bardzo pewnie się na nim czuję i na prostej przy dużej prędkości (Monsterkiem jechałem to był zdecydowanie mniej stabilny) - 180-250 moto jedzie bomba, stabilnie i nawet przy wietrze nie czujesz się niepewnie; przód jest tak wyprofilowany, że i bez szybki z przodu jak się człowiek położy można spokojnie utrzymywać prędkość powyżej 160km/h; zakręty - to samo - fajnie się składa (fakt trzeba trochę popracować) i prowadzi się nie jak crusier; na śliskim i w deszczu również moto jest stabilne i pewne;
3) DTC - działa bez zarzutu i pozwala (wraz z mapami silnika) ustawić moto pod swoje upodobania i umiejętności - jako żółtodziób leciałem od 100km i 8 stopnia DTC - teraz trybu Urban już nawet w mieście nie wrzucam:-);
4) hamulce - mega skuteczne i dobrze działają;
5) moto jest za****** lansiarskie - nigdy nie byłem tyle razy zaczepiany - motor przyjazny ludziom - ułatwia nawiązywanie znajomości:-);
6) super wygodny i uniwersalny - to chyba największy atut - na razie nie śmigałem nim ponad 1000km w ciągu dnia, ale bywało kilka razy 400 do 850 i bez problemu ze zmęczeniem - po prostu frajda;
7) uważam, że mało pali - zużycie paliwa mam między 5,9 a 7,7; zazwyczaj, gdy śmigamy ekipą na jakieś wycieczki to pali 6,2 - V-max żre podobno zdecydowanie więcej; takie spalanie pozwala tankować po przejechaniu 200-240km;

9) może prześwit jest trochę za mały, ale to nie jest ścigacz; w każdym bądź razie można podnóżkami zahaczyć o asfalt w złożeniu;
10) jest bardzo dużo fajnych opcji i mozliwości ustawień moto, prostych w obsłudze; wyświetlacz kolorowy to też fajna sprawa i się przydaje;
Tyle mojej oceny. Na razie 13000km bez najmniejszej usterki. Wszystko gra i buczy, kluczyk również działa:-) I za******, że wciąż pogoda pozwala na śmiganie!<br><hr>mec28
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
CZYTAJCIE FORUMOWICZE CAŁĄ PRAWDĘ WŁOSKIE MOTOCYKLE DLA PRAWDZIWYCH MĘŻCZYZN JAPOŃSKIE DLA ZNIEWIEŚCIAŁYCH FACETÓW. DUCATI APRILIA I DŁUGO DŁUGO NIC<br><hr>MR ITALIA
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Może wartą pojeździć moto jedną z historycznych marek Ducati, MV Agusta, Triumph, Moto Guzzi, BMW czy coś młodszego KTM, Aprilia. Poznać silniki boksera, V, czy L-twin, trzy cylindry które mają inne charakterystyki niż rzędówki cztero cylindrowe popularne na dalekim wschodzie. I wtedy dopiero się wypowiadać co jest lepsze i co daje lepszą frajdę z jazdy.
Akurat w przypadku Ducati od kliku lat wypuszczają na rynek iście królewskie w swoich klasach modele.<br><hr>miki
Akurat w przypadku Ducati od kliku lat wypuszczają na rynek iście królewskie w swoich klasach modele.<br><hr>miki
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Panowie, opanujcie się, tu nie dyskusja, co jest bardziej męskie, lub, co jest dla prawdziwego mężczyzny, o to pytajcie niejakiego p. Biedrońa, on Wam powie hahahahahhaha...
A to, że na Ducati są przedpłaty, zapisy kolejki i komitety społecznościowe, o czymś świadczy...
Forza Ducati...
No i Polak w końcu w wyścigach na Ducati...same dobre wiadomości...<br><hr>Janek Testastretta
A to, że na Ducati są przedpłaty, zapisy kolejki i komitety społecznościowe, o czymś świadczy...
Forza Ducati...
No i Polak w końcu w wyścigach na Ducati...same dobre wiadomości...<br><hr>Janek Testastretta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
RACJA! Tych co mówią, że Ducati to badziewie jak się pytam dlaczego to nic nie potrafią powiedzieć, bo nigdy nawet nie stali przy Ducati.<br><hr>JMKomentatorzy napisał(a):CZYTAJCIE FORUMOWICZE CAŁĄ PRAWDĘ WŁOSKIE MOTOCYKLE DLA PRAWDZIWYCH MĘŻCZYZN JAPOŃSKIE DLA ZNIEWIEŚCIAŁYCH FACETÓW. DUCATI APRILIA I DŁUGO DŁUGO NIC<br><hr>MR ITALIA<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Piękny motocykl, pewien niedosyt zostawia jednak praktyczny brak miejsca dla pasażera. Konkurencja jest w tym aspekcie lepsza, a w pozostałych nie odstaje. Ja wymagam od tej klasy motocykla większej uniwersalności, dla mnie jest zbyt ortodoksyjny.
-
motoluka - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
Kolego wszystkie Panie, które wiozłem były max zadowolone! Tem motocykl jest mega uniwersalny. Czego mu brakuje Twoim zdaniem?<br><hr>MecKomentatorzy napisał(a):Piękny motocykl, pewien niedosyt zostawia jednak praktyczny brak miejsca dla pasażera. Konkurencja jest w tym aspekcie lepsza, a w pozostałych nie odstaje. Ja wymagam od tej klasy motocykla większej uniwersalności, dla mnie jest zbyt ortodoksyjny. <br><hr>motoluka<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 57 gości