Zobacz wątek - Cross/Enduro do 7tys zł z homologacją

Cross/Enduro do 7tys zł z homologacją

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

Cross/Enduro do 7tys zł z homologacją

Postprzez Norton » 24/11/2011, 15:59

Witam. Jak narazie dysponuję pw 80 - zostawiłbym ten motor... gdyby miał homologacje.. Potrzebuję czegos z homologacja. Dużym plusym były opony drogowe, lecz sama budowa motoru to cross/endutro, czyli takie supermoto. Myśle nad rometem crs 50, a banzerem x cross. O x crossie przeczytałem artykuł, ogółem nieźły. I tani. a dużo pieniędzy nie mam na nowy motor. I wymóg jest jeszcze jeden, niestety motocykl musi być nowy....
Czy do tych motocykli są częśći zaróno tuningowe jak i oryginalne, do naprawy? Czy nie psują się? Czy x cross ma 6km już po odblokowaniu?
I jeszcze jedno pytanie, czy obydwa motocykle maja zwykla wielkosc ramy i kół, np. taka jak rieju rrx?
Ostatnio edytowano 24/11/2011, 16:40 przez Norton, łącznie edytowano 1 raz
"Nie liczy się czym jeździsz - ważne jak tym jeździsz"
Norton
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 4/1/2011, 19:12
Lokalizacja: Łódź


Postprzez Norton » 24/11/2011, 16:39

A może lepiej kupić rieju rrx/mrt?
"Nie liczy się czym jeździsz - ważne jak tym jeździsz"
Norton
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 4/1/2011, 19:12
Lokalizacja: Łódź

Postprzez henio12323 » 24/11/2011, 18:21

to nie crossy tylko enduraki. nie ma seryjnych crossów z homologacja, mozna crossy przerobic na enduro i uzyskac homologacje. ja bym ci radził cos bardziej markowego kupic jak chcesz w terenie ganiac. rierju moze byc, ale masz jeszcze mase innych yamaha dt, gilera rcr, derbi senda, aprilia rx i jeszcze kilka innych
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25994
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Norton » 24/11/2011, 19:25

Ale ogolnie jak jest z awaryjnascia crs? bo chyba go wezme, ale czy on sie psuje? bo wiele negatywnych opini o nim jest, ale i takze pozytywnych.a silnik (4t 50ccm chl. powietrzem) podobno jest na bazie hondy - to prawda?
"Nie liczy się czym jeździsz - ważne jak tym jeździsz"
Norton
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 4/1/2011, 19:12
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Radzikkk » 24/11/2011, 19:36

Widzę że kolega z Łodzi ;) O CRS'ie mogę Ci powiedzieć, że ma klasyczny chiński silnik, produkowany przez chińczyków na licencji Hondy z lat 60 (dax). Awaryjność z powodu kiepskiego wykonania, jest niestety bardzo duża. Chińskie enduro, w teren na pewno się nie nadaje. Seryjny silnik w CRS'ie będzie mieć po odblokowaniu nie więcej niż 5KM. Jeżeli chodzi o dostępność części, to jest w czym wybierać. Jeżeli zdecydował byś się na coś używanego to mogę zawsze pomóc :)
Prowadzę niedrogi i dobry serwis skuterowy GG2251365
Avatar użytkownika
Radzikkk
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 11/11/2011, 23:13
Lokalizacja: Łódź

Postprzez 19szsz95 » 27/11/2011, 14:57

A może taka Beta RR? zrywan szybka mocna lekka do zabawy do lekkiego terenu a na droge idealna ;) Chcesz mogę Ci coś poszukac
19szsz95
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 8/10/2011, 14:14

Postprzez Fantas3k » 27/11/2011, 18:02

19szsz95 ogarnij się z tą bętą bo masz to padło i każdemu o niej piszesz i wciskasz... A kolego za 7tys kupisz przepiękną Dt'ke max 3 letnia z 08/09 roku lepiej to kupić niż te chińskie gówna!
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez sqbany » 27/11/2011, 19:42

Za tą cenę można też poszukać używkę honde HM, najmocniejszą seryjnie 50.
Silnik am6 więc o części łatwo a po drobnym tuningu mocy nie zabraknie :).
Największy kłopot to ją znaleźć :(.
Avatar użytkownika
sqbany
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 10/10/2010, 19:48
Lokalizacja: Jasło

Postprzez henio12323 » 27/11/2011, 19:49

z tego co wiem to HMka to własnie AM6 juz po tuningu ;) inny cylek gaźnik wydech. to samo mozna uzyskac z fabrycznej DT... :P co do samego sprzetu warto dla zawieszenia i prowadzenia jak na enduro. niestety trzeba pamietać ze w takiej konfiguracji ten silniczek nie zniesie tyle co silnik z yamahy DT. no i częsci jak tłok za 50 zł nawet nie ma co wsadzac, tam jak robic to na lepszych czesciach bo gorze szybko beda padały
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25994
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Fantas3k » 27/11/2011, 19:56

A mam takie pytanie Hmka ile więcej kuca może mieć od dt i jak to wgl wypada u mnie jakiś ziomek ma hmke właśnie 50 myślałem że to coś mocniejszego bo ostro tym sunoł i czy hm ma coś 15km a dt około 10??? Aha i dlaczego tych hm jest tak mało na naszym rynku i jak wyglądają sprawy remontów z tym a dt z 06/7/8
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez henio12323 » 27/11/2011, 20:01

a czy to wazne ile ma kucy ? przeciez liczy sie tez sposób oddawania mocy, moment obrotowy itp. ciezko powiedziec ile ma kucy bo trzeba by udac sie z takim na hamownie, a mało kto w ogóle takie cos badał żeby mógł wiarygodnie napisac ile ma koni. mało ich jest bo mało ich wyprodukowali ;P w innych krajach tez sądosyc rzadkie. sprawa remontów wyglada tak że trzeba duzo czesciej wymieniac tłok itp lepsze oleje trzeba lać, szybciej siada korba, tłok
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25994
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Fantas3k » 27/11/2011, 20:04

Czyli ogólnie jak by się wsadziło z 1000zł w dt to ten sam efekt. Jak by się wymieniło gażnik jakiś sport tłumnik i coś by się pogrzebało?
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez henio12323 » 28/11/2011, 11:32

gaźnik na wiekszy, odblokowany moduł pozwalający sie wysoko kręcic, sport wydech, i cylinder na nicasilu, plus te modyfikacje bedą wymagały lepszego dolotu ( wystarczy powiekszyc dolot do airboxa) i mamy praktycznie to co CRE, z tym że CRE nadal ma lepsze zawieszenie :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25994
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Fantas3k » 28/11/2011, 18:22

Hehe a właśnie zauważyłem z przodu w cre amor Kayaba czy to możliwe i czy takie coś można włożyc do dt albo coś podobnego bo tam przód zawiechy to konkretna lipa ponąc.
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez 19szsz95 » 28/11/2011, 20:24

Fantas3k Padło to twoja mama :)




za ten post dostałes warna
madcap
19szsz95
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 8/10/2011, 14:14

Postprzez komarcc » 28/11/2011, 21:18

19szsz95 napisał(a):Fantas3k Padło to twoja mama :)


Właśnie pokazałeś jak wielkim jesteś wiochmenem, a to że jeździsz padłem i się tego wstydzisz nie upoważnia Cię do obrażania innych. Masz zaledwie 16lat i udajesz, że wszystko wiesz najlepiej.

P.S. Pozdrów kolegów z gimnazjum, pewnie mają z Ciebie niezły ubaw :P
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez Fantas3k » 28/11/2011, 21:41

19szsz96 mógłbym ci za to wyjeb... ale mam kulture a widać że jesteś typowym dzieciakiem...
Jestem w twoim wieku ale w odróznieniu od cb nie jestem upośledzony ani nie ze wsi na ktorej wszyscy używacie określeń "Twoja stara" wieć spier.... z ta betą bo i tak ci się rozwali po czasie i nie wciskaj tego szrotu innym naklaniajac ich do kupna tego co tym masz.
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr