Wymiana uszczelki pod glowica-problem!!!
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Wymiana uszczelki pod glowica-problem!!!
Witam
Tak jak w temacie jestem w trakcie demontazu uszczelki pod glowica w ZX9R (2001) wszystko pieknie gdyby nie ta mala szpilka z boku silnika... jedna z nich odkrecilem bez problemu ale do odkrecenia drugiej nie ma dojscia nawet jak bym skrocil imbus-a....
Wykrecilem spile trzymajace silnik (jego gorna czesc z obu stron )ale silnik nawet sie o 1cm nie obnizyl...
Ma ktos jakis pomysl bo nie cicial bym opuszczec calego silnika ... nawet nie wiem gdzie ma reszte mocowan....
a 2pytanie to glowica trzyma sie na 10imbusach 8mm a co z 5cioma imbusami na srodku glowicy (10mm) je tez trzeba odkrecic????
Pomoze ktos ??? z gory dziekuje!!!
Tak jak w temacie jestem w trakcie demontazu uszczelki pod glowica w ZX9R (2001) wszystko pieknie gdyby nie ta mala szpilka z boku silnika... jedna z nich odkrecilem bez problemu ale do odkrecenia drugiej nie ma dojscia nawet jak bym skrocil imbus-a....
Wykrecilem spile trzymajace silnik (jego gorna czesc z obu stron )ale silnik nawet sie o 1cm nie obnizyl...
Ma ktos jakis pomysl bo nie cicial bym opuszczec calego silnika ... nawet nie wiem gdzie ma reszte mocowan....
a 2pytanie to glowica trzyma sie na 10imbusach 8mm a co z 5cioma imbusami na srodku glowicy (10mm) je tez trzeba odkrecic????
Pomoze ktos ??? z gory dziekuje!!!
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Musisz jeszcze bardziej obniżyć silnik do dołu, bo widzę że tam nawet palca nie włożysz.
A masz może do niej serwisówke? Na pewno o tym piszą
EDIT:
tu masz serwisówke do swojego http://www.blackbears.ru/index_en.php?get=manual jest po niemiecki, przejrzałem całą i jest perfecto
A masz może do niej serwisówke? Na pewno o tym piszą

EDIT:
tu masz serwisówke do swojego http://www.blackbears.ru/index_en.php?get=manual jest po niemiecki, przejrzałem całą i jest perfecto

-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
No wiec dzis dalem rade!!!
Trzeba odkrecic mocowania gorne silnika polozona nizej szpilke (2mocowanie silnika ) i poluzowac 3szpile... potem juz wystarczy poluzowac kolo i skrecic jego napinacz ( silnik "wisi" na łancuchu ) potem poluzowac wysech bo tworzy dzwignie.. po tych czynnosciach wystarczylo przykrocic imbus i sroba wykrecona.. jutro dokupuje nasadke z umusem 8mm i zdejmuje glowice....
Czy do szlifu musza byc zdjete elastyczny "dolot " i czy moga zostac szpilki od kolektorow wydechowych???
Trzeba odkrecic mocowania gorne silnika polozona nizej szpilke (2mocowanie silnika ) i poluzowac 3szpile... potem juz wystarczy poluzowac kolo i skrecic jego napinacz ( silnik "wisi" na łancuchu ) potem poluzowac wysech bo tworzy dzwignie.. po tych czynnosciach wystarczylo przykrocic imbus i sroba wykrecona.. jutro dokupuje nasadke z umusem 8mm i zdejmuje glowice....
Czy do szlifu musza byc zdjete elastyczny "dolot " i czy moga zostac szpilki od kolektorow wydechowych???
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Widzisz Hugo, popatrzysz i zdziałasz
. Od strony wydechu nie robi się szlifu, tylko od strony bloku-głowicy. Chyba że masz jakieś wrzery czy coś. Góra silnika-głowica w typowej 4 cylindrówce pracuje i są minimalne ruchy, dlatego się planuje.

-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
Ok wiec dzis wykrecilem szpilki termostat i reszte tego co mi przeszkadzalo do usuniecia glowicy.. i napotkalem na kolejny grubszy (jak dla mnie) temat :
ÅšLIZGI
czy je sie poprostu wyciaga gora???
czy trzeba "polozyc" silnik nisko by wyciagnac glowice przodem po djeciu chlodnicy
Tam tez jest "rurka" (podejrzewam olejowa) ktora tez przeszkadza
kur** 3/4 moto rozpiore eby wyjac te glowice ...
jak tak sobie mysl to chyba prosciej wyjac caly silnik niz kombinowac w tej dupnej szerokiej ramie gdzie nie ma za duzego pola manewru.....
Ale niech sie wypowiedza wytrawniejsi odemnie............
prosze i dziekuje za porady....
ÅšLIZGI
czy je sie poprostu wyciaga gora???
czy trzeba "polozyc" silnik nisko by wyciagnac glowice przodem po djeciu chlodnicy
Tam tez jest "rurka" (podejrzewam olejowa) ktora tez przeszkadza

kur** 3/4 moto rozpiore eby wyjac te glowice ...
jak tak sobie mysl to chyba prosciej wyjac caly silnik niz kombinowac w tej dupnej szerokiej ramie gdzie nie ma za duzego pola manewru.....
Ale niech sie wypowiedza wytrawniejsi odemnie............
prosze i dziekuje za porady....
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Nie wiem dlaczego utrudniasz sobie tak życie nie wyjmując silnika.
Pomyśl sobie jak nieprzyjemnie będzie go poskładać.
Pomyśl sobie jak nieprzyjemnie będzie go poskładać.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Ta rurka jest zaraz za kolami walkow rozrzadu -pod walkiem ssacym podejrzewam ze daje tamtedy olej na panewki na walki .... i ona tez przeszkadza...;/
juz po krzyku slizg sie najpierw obraca a potem wyjmuje gora!!!
Taraz mam inne pytanie bo po wyjreceniu glowicy poluzowaly sie tez cylindry (blok ) i uszczelka pod nimi tak jakby przepuscila (w sumie nic dziwnego skoro nic jej nie dosikalo)
koles w serwisie mi powiedzial zeby zdjac blok odltluscic wszystko i polozyc na silokon do silnikow... tylko ze jak wyjme tloki czy je potem wsune bez wiekszych problemow???
juz po krzyku slizg sie najpierw obraca a potem wyjmuje gora!!!
Taraz mam inne pytanie bo po wyjreceniu glowicy poluzowaly sie tez cylindry (blok ) i uszczelka pod nimi tak jakby przepuscila (w sumie nic dziwnego skoro nic jej nie dosikalo)
koles w serwisie mi powiedzial zeby zdjac blok odltluscic wszystko i polozyc na silokon do silnikow... tylko ze jak wyjme tloki czy je potem wsune bez wiekszych problemow???
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości