Zobacz wątek - gsx-r 1000 kilka pytań

gsx-r 1000 kilka pytań

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

gsx-r 1000 kilka pytań

Postprzez parte » 18/11/2011, 21:34

Witam.
Wiem, że jest specjalny wątek gdzie podawany jest wzrost i motocykl, ale nie znalazłem do końca odp. na nurtujące mnie pytania dotyczące motoru gsx-r 1000 i podobnych do niego

Mam 197cm przy wadze około 90kg
Dopiero zaczynam przygodę z motorami i moim celem w przyszłości jest jazda na ścigaczu.
Chciałbym się dowiedzieć, czy taki wzrost nie przeszkadza w zwinnym manewrowaniu motocyklem?
Czy nie powoduje to jakiś problemów z jazdą z wyższymi prędkościami?
Nie wygląda się trochę śmiesznie na takim motocyklu.

Z góry dziękuje za pomoc[/i]
Ostatnio edytowano 18/11/2011, 23:30 przez parte, łącznie edytowano 2 razy
parte
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18/11/2011, 21:28


Postprzez rafi202 » 18/11/2011, 21:53

Na poczatku i tak nie bedziesz "zwinnie" manewrował, bo do tego potrzeba przejechac troche tys kilometrów i oswoic sie z maszyną. Nie jest wcale powiedziane ze osoba która ma 160cm wzrostu nie bedzie wygladała jak kołek na motorze :twisted: . Pojezdzisz troche to manewrowanie przyjdzie Ci samo. Kupując motocykl usiądz na nim i sprawdz jak daleko mozesz przesunąc tyłek na koniec siodełka jednoczesnie pochylając sie za szybką bo to bedzie miało duze znaczenie przy Twoim wzroscie jezeli bedziesz chcial sie schowac przed pędem powietrza. Powodzenia :D
rafi202
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 15/12/2007, 20:17
Lokalizacja: PL

Postprzez fincher » 18/11/2011, 22:01

Nie żebym był jakiś wścibski ale piszesz że zaczynasz i odrazu mówisz o sportowym 1000

Na motocyklu wygląda się śmiesznie jak jesteś ubrany np w różowy kombinezon w teletubisie itp.
A pozatym co Cię to obchodzi co ludzie myślą, że będą się śmiać. To Ty powinieneś się śmiać z tego że Ty sobie swoim motocyklem śmigasz a oni idą pieszo lub siedzą w aucie.
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45

Postprzez punk891 » 18/11/2011, 22:35

Ale tok " myślenia " ma dobry. Zaczyna z moto i od razu o 1000cc się pyta. Przestań z tysiącami, do MotoGP się wkręć od razu. A tak na serio to porozglądaj się za jakąś 250cc albo ewentualnie gs 500 czy cb 500, chociaż nie wiem czy to nie będzie zbyt dużo jak na początek.

PS Nie mam może zbyt dużego pojęcia o moto, bo też jestem bardzo początkujący, ale kilka miesięcy czytania forum, zdrowe myślenie i nie trzeba być specjalistą, żeby wiedzieć, że nie można od razu na największe moto wsiadać. Przejedź się chociażby 125cc 2-suw i pomyśl jak taką 1000cc musi się jeździć ...
KTM EXC 125
punk891
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 11/9/2011, 10:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez maciejka69 » 18/11/2011, 23:09

ludzie, pójdźcie do okulisty albo nauczcie się czytać ze zrozumieniem. Ja nie widzę, żeby kolega chciał kupić na pierwsze moto gsxr 1000. O ile mnie wzrok nie myli napisał, że takie mu się podobają i kiedyś chce takim jeździć. To chyba jakaś różnica, czyż nie? Przymierzyć można się nawet do sokoła milenium, nie znaczy to, że trzeba go od razu odpalić i lecieć
GSX1400
Avatar użytkownika
maciejka69
Stały bywalec
 
Posty: 1091
Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez parte » 18/11/2011, 23:23

Oczywiście idiotą nie jestem i nie chce się od razu zabić.
Zanim wsiądę na jakiś ścigacz to sporo wody w Wiśle przepłynie.

Wydaje mi się, że 99% osób na tym forum celem jest jazda na ścigaczach typu gsx.

chciałem się upewnić zanim podjaram się i zacznę działaś na motorach, to czy moje marzenia odnoście szybkich motorów są realne.

Czyli teoretycznie mój wzrost nie jest przeszkodą w jeździe na gsx-ach nawet na tylnym kole ? :D
parte
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18/11/2011, 21:28

Postprzez punk891 » 18/11/2011, 23:31

Jeśli nie o to chodziło, to bardzo przepraszam, ale dwojako można było zrozumieć sens pytania ;]
KTM EXC 125
punk891
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 11/9/2011, 10:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez parte » 18/11/2011, 23:37

spoko.
Możliwe, że trochę niejasno napisałem.
Bo w sumie to różnych świrów można spotkać
parte
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18/11/2011, 21:28

Postprzez madcap » 18/11/2011, 23:47

napisałeś właściwie, to punk891 ma problemy z czytaniem ze zrozumieniem
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5896
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez ZooL » 19/11/2011, 02:38

majac 197cm wzrostu na supersporcie ktorymkolwiek z dzisiejszych zreszta, bedziesz wygladal jak na psie, one sa zwyczajnie male, projektowane chyba jakos na 1,6m czy 1,7m i adekwatna do tego wage. Wiec jesli to jak cie widza inni, cie nei rusza - prawidlowo, to reszta sie nie przejmuj, manewrowanie przyjdzie z czasem, do jazdy z wieksza predkoscia przywykniesz i nauczysz sie chowac za szyba (double bubble sie przyda) i jakos to bedzie.

Jezeli natomiast widok siebie z boku (czego i tak nie zobaczysz Ty) mialby cie bolec, to po paru latach ogarniania mniejszych sprzetow musialbys celowac w cos pokroju hayabusy zzr1400 lub jakiegos turystyka bmw k1300 yamaha fjr itd.
ZooL
Świeżak
 
Posty: 279
Dołączył(a): 10/1/2009, 22:32

Postprzez kowal_71 » 19/11/2011, 11:16

Wielu sportowych zawodników ma wzrost powyżej 180cm i nie ma śmiechu, więc dodatkowe 15cm nie będzie robiło tragedii moim zdaniem (dodatkowo masz proporcjonalną wagę do wzrostu). Na 600ccm rzeczywiście możesz wyglądać na dużego trochę, ale przy litrach ta dysproporcja powinna się zamazać. Także nie rezygnuj z marzeń pod żadnym pozorem, bierz coś na początek i śmigaj. Kto wie, może Ci się jeszcze gust zmieni i skończysz na enduro ;)
Kawasaki ZR-7S
Yamaha FZ6 FAZER
kowal_71
Bywalec
 
Posty: 885
Dołączył(a): 12/4/2010, 13:46
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez pan_wiewiorka » 19/11/2011, 12:46

parte napisał(a):Wydaje mi się, że 99% osób na tym forum celem jest jazda na ścigaczach typu gsx.

GSX nie jest ścigaczem, to naked.

Czyli teoretycznie mój wzrost nie jest przeszkodą w jeździe na gsx-ach nawet na tylnym kole ? :D

GSX jest wielką i ciężką maszyną, wzrost nie jest przeszkodą, podobnie jak waga. Ale walenie gumy wymaga wprawy ;)
pan_wiewiorka
 

Postprzez Invi » 19/11/2011, 13:08

No mnie też denerwuje jak ktoś nazywa GSXRRRrrr'y tym ujmującym im mianem. :P Przecież to R jest najlepszą literą w całej tej nazwie :twisted:
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez parte » 19/11/2011, 13:45

pan_wiewiorka napisał(a):
parte napisał(a):Wydaje mi się, że 99% osób na tym forum celem jest jazda na ścigaczach typu gsx.

GSX nie jest ścigaczem, to naked.

Czyli teoretycznie mój wzrost nie jest przeszkodą w jeździe na gsx-ach nawet na tylnym kole ? :D

GSX jest wielką i ciężką maszyną, wzrost nie jest przeszkodą, podobnie jak waga. Ale walenie gumy wymaga wprawy ;)



Sorka pisząc gsx miałem na myśli gsx-r, czepiacie się szczegółów, ale w sumie macie rację.
parte
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18/11/2011, 21:28

Postprzez pan_wiewiorka » 19/11/2011, 15:21

GSX, to motocykl. GSX-R, to dwukółka dla elfów (za wyjątkiem GSX-R 1100) :D
pan_wiewiorka
 

Postprzez parte » 19/11/2011, 20:28

To jakie są "duże" supersporty?
wiem, że hayabusa i na tym kończy się moja wiedza
parte
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18/11/2011, 21:28

Postprzez pan_wiewiorka » 19/11/2011, 20:41

parte napisał(a):To jakie są "duże" supersporty?

GSX-R 1100 i TL1000. Przeduże, przemocne, przepiękne, przeodporne. Przy czym są sprzętami bez tych wszystkich elfich dodatków, stworzonych dla nowobogackich tylko po to aby sobie za szybko kuku nie zrobili. Krótko mówiąc, wymagają sporej wprawy, sporych umiejętności i nie mniejszych jaj, żeby na nie wsiąść.

Busa to turystyk a nie sport.
pan_wiewiorka
 

Postprzez parte » 19/11/2011, 20:59

Te motocykle co podałeś, to już kilkunastoletnie motory.
A jest coś z nowszych rzeczy, czy już w ogóle nie robią większych superbike-ów
parte
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18/11/2011, 21:28

Postprzez pan_wiewiorka » 19/11/2011, 23:30

parte napisał(a):Te motocykle co podałeś, to już kilkunastoletnie motory.
A jest coś z nowszych rzeczy, czy już w ogóle nie robią większych superbike-ów

No nie bardzo. Teraz jest tendencja do produkcji coraz mniejszych i lżejszych. Z punktu widzenia ich przeznaczenia, to jedyny słuszny kierunek.
pan_wiewiorka
 

Postprzez regis440 » 21/11/2011, 09:41

chyba autor watku powinien doprecyzowac pytanie co rozumie przez szybka jazde

jezeli szybka jazda po torze, to wtedy wygoda i to jak sie wyglada na motocyklu nie ma wiekszego znaczenia, a to czy sie zwinnie manewruje zalezy tylko od skill'a lacznika kierownika z kanapa, wtedy wybierasz gsx-r 600,750, 1000 czy podobny innej marki

jezeli szybka jazda oznacza przemieszczenie sie np z berlina do monachium to wtedy wybierasz dluzszy i wygodniejszy gsx-r 1300, kawe zx14 czy cbr 1100, i po autystradzie pedzic 300

mozna tez wybrac troche "wolniejszego" plastikowego sport turystyka - vfr czy obudowanego bandita 1250 (gsx-f 1250sa)

te modele przez to ze sa obudowane plastikiem dla wiekszosci mieszcza sie pod ogolnym pojeciem "scigacz", chociaz maja inny target odbiorcow
regis440
Świeżak
 
Posty: 220
Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 16 gości




na gr