Komfort jazdy na sportowych 600 cc.
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Komfort jazdy na sportowych 600 cc.
Witam,
Prosiłbym, żeby wypowiedzieli się w temacie komfortu jazdy na sportowych 600 cc najlepiej Ci, którzy mają już jakieś porównanie w stosunku do innych maszyn.
Chodzi mi o wrażenia z jazdy wszelkich dostępnych na naszym rynku sportowych motocykli ( 600 cc) z lat 2009 - 2011.
Pozdrawiam.
P.s. Proszę również o podanie swojego wzrostu by mieć jakiś punkt odniesienia. I tak, tak, tak, zdaję sobie sprawę, że każdy ma inną długość rąk, nóg, szerokość ramion itp, które wpływają na to jak wygodna, lub jak ktoś woli, jak niewygodna jest pozycja za sterem, ale podanie czynnika jakim jest wzrost stanowi już jakiś punkt odniesienia.
A przecież sportem nie lata się cały czas w złożeniu, a czasami trzeba przejechać pewien odcinek na wyprostowanych rękach i byłoby miło gdyby jak najmniej odczuwały to np. nadgarstki. Ktoś powie: kup sobie więc turystyka. Więc odpowiadam: nie to nie wchodzi w grę.
Proszę o merytoryczne odpowiedzi.
Prosiłbym, żeby wypowiedzieli się w temacie komfortu jazdy na sportowych 600 cc najlepiej Ci, którzy mają już jakieś porównanie w stosunku do innych maszyn.
Chodzi mi o wrażenia z jazdy wszelkich dostępnych na naszym rynku sportowych motocykli ( 600 cc) z lat 2009 - 2011.
Pozdrawiam.
P.s. Proszę również o podanie swojego wzrostu by mieć jakiś punkt odniesienia. I tak, tak, tak, zdaję sobie sprawę, że każdy ma inną długość rąk, nóg, szerokość ramion itp, które wpływają na to jak wygodna, lub jak ktoś woli, jak niewygodna jest pozycja za sterem, ale podanie czynnika jakim jest wzrost stanowi już jakiś punkt odniesienia.
A przecież sportem nie lata się cały czas w złożeniu, a czasami trzeba przejechać pewien odcinek na wyprostowanych rękach i byłoby miło gdyby jak najmniej odczuwały to np. nadgarstki. Ktoś powie: kup sobie więc turystyka. Więc odpowiadam: nie to nie wchodzi w grę.
Proszę o merytoryczne odpowiedzi.
Ostatnio edytowano 18/11/2011, 18:33 przez Pysznie, łącznie edytowano 3 razy
Fortepian pysznie gra !!
// Yamaha R6S '07.

-
Pysznie - Świeżak
- Posty: 52
- Dołączył(a): 16/5/2011, 21:40
Mądralo
jeżdżę motocyklem i wiem co mówię, i o co pytam, lecz nie miałem okazji przymierzyć się do nowszych sportów.
Jako przykład podam Ci np. leciwą już Hondę F4i i mój obecny sprzęt R6 - F4i przy moich 178 cm wzrostu jest cholernie wygodna w porównaniu do mojej R6 - I WŁAŚNIE O WYCHWYCENIE TAKICH RÓŻNIC MI CHODZI. Da się wygodniej? DA SIĘ, ale Ty oczywiście spojrzałeś na ilość moich postów i pomyślałeś sobie, że gość jedynie miał do czynienia z rowerem i to była podstawa by sobie ironizować z mojego pytania
Gdybym chciał totalnie chill outową pozycję to kupiłbym turystyka. Wiem o co pytam. Ale niestety tak to jest - Twoja gwiazda zabłysnęła, ale zgasła jeszcze szybciej, ciężko traktować Cię poważnie.
Idź się wymądrzaj wśród początkujących na skuterach, może będziesz autorytetem.
Nie chcę Cię obrażać, więc napisałem kulturalnie.
I nie udzielaj się już, skoro nie masz nic merytorycznego do powiedzenia
chyba, że Cię olśni to zapraszam do wypowiedzenia się.
Poza tym logiczne jest, że wypada podać wzrost, ale jak widzisz na początku mojego postu, pytanie kieruję do motocyklistów, którzy mają już pewien bagaż doświadczeń, więc sami wiedzą, że wypada podać taki czynnik.
Mimo to pozdrawiam
Wierzę, że jesteś rozumną istotą i nie będziesz brnął w swoją głupotę, a jeśli nie to dalej trolluj w założonym przeze mnie temacie
P.s. Powinno się przechodzić badania psychologiczne i następnie uzyskać pozwolenie na dostępu do internetu

Jako przykład podam Ci np. leciwą już Hondę F4i i mój obecny sprzęt R6 - F4i przy moich 178 cm wzrostu jest cholernie wygodna w porównaniu do mojej R6 - I WŁAŚNIE O WYCHWYCENIE TAKICH RÓŻNIC MI CHODZI. Da się wygodniej? DA SIĘ, ale Ty oczywiście spojrzałeś na ilość moich postów i pomyślałeś sobie, że gość jedynie miał do czynienia z rowerem i to była podstawa by sobie ironizować z mojego pytania

Gdybym chciał totalnie chill outową pozycję to kupiłbym turystyka. Wiem o co pytam. Ale niestety tak to jest - Twoja gwiazda zabłysnęła, ale zgasła jeszcze szybciej, ciężko traktować Cię poważnie.

Nie chcę Cię obrażać, więc napisałem kulturalnie.
I nie udzielaj się już, skoro nie masz nic merytorycznego do powiedzenia

Poza tym logiczne jest, że wypada podać wzrost, ale jak widzisz na początku mojego postu, pytanie kieruję do motocyklistów, którzy mają już pewien bagaż doświadczeń, więc sami wiedzą, że wypada podać taki czynnik.
Mimo to pozdrawiam


P.s. Powinno się przechodzić badania psychologiczne i następnie uzyskać pozwolenie na dostępu do internetu

Ostatnio edytowano 17/11/2011, 13:46 przez Pysznie, łącznie edytowano 4 razy
Fortepian pysznie gra !!
// Yamaha R6S '07.

-
Pysznie - Świeżak
- Posty: 52
- Dołączył(a): 16/5/2011, 21:40
Pysznie napisał(a):P.s. Powinno się przechodzić badania psychologiczne i uzyskać najpierw pozwolenia do dostępu do internetu
generalnie to nic nowego, że Eneasz obskakuje zjebę. A co powyższego, bardzo interesująca propozycja i osobiście jestem za.
GSX1400
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
Jeśli nikt Ci nie da satysfakcjonującej odpowiedzi to zerknij tutaj http://cycle-ergo.com/ Wstawiasz obecny moto i jakis do porównania, generalnie foreward lean im mniej tym wygodniej a knee angle im większy tym wygodniej.
-
Cross88 - Świeżak
- Posty: 161
- Dołączył(a): 3/6/2008, 18:44
5h latalem kawa po torze w Radomiu. Dopiero po takim wycisku bolalo mnie wsyzstko, ale to od braku gimnastyki. Bedziesz mial dobra pozycje na normalnej trasie bardz nawet jedzie po miescie to nic nie bedzie Cie bolec.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5223
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Zainteresował mnie ten paradoks zawarty w tytule.
Komfort jazdy i sportowa 600cc - ta gra słowami
A na poważnie, chcesz wychwycić różnice tak z ciekawości czy myślisz o zmianie moto? Wtedy powiedz w jakich pieniądzach się obracamy.
Komfort jazdy i sportowa 600cc - ta gra słowami

A na poważnie, chcesz wychwycić różnice tak z ciekawości czy myślisz o zmianie moto? Wtedy powiedz w jakich pieniądzach się obracamy.
-
Hyde - Bywalec
- Posty: 703
- Dołączył(a): 23/4/2011, 23:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Cross88 napisał(a):generalnie foreward lean im mniej tym wygodniej a knee angle im większy tym wygodniej.
Zależy jak dla kogo

Sporty są zaprojektowane do normalnej pozycji, jak ktoś próbuje jeździć na tym jakby nie były sportami to za karę dostaje po d***

-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
@Seba, ale latałeś swoją Kawą czy nowszą z przedziału, o którym wspomniałem 2009 - 2011 ??
@Hyde, uważasz, że słowo komfort jazdy gryzie się ze sportowymi motocyklami ? Otóż musisz wiedzieć, że nie na każdym sporcie jest tak samo wygodna pozycja
Oczywiście rozpatrujmy ten KOMFORT jazdy jedynie na polu sportów, nie wybiegając do porównań z innej klasy motocyklami
@Eneasz, jak można nie zdawać sobie sprawy, że o każdym motocyklu można rozprawiać w kategoriach komfortu jazdy???
Pytanie odnośnie pozycji na siedzeniu kierowcy byłoby głupie, gdybym zapytał jak się ma komfort jazdy na R6 do Gold Wing'a czy jakiegokolwiek innego motocykle INNEJ KLASY, natomiast skoro rozmawiamy o sportach 600 cc, więc takie pytanie jest jak najbardziej na miejscu.
ZRESZTĄ Panie Eneaszu, sam Pan PRZYZNAŁ MI RACJĘ
że można mówić o komforcie jazdy, gdyż sam Pan wspomniał o motocyklu, który Pana zdaniem jest bardziej komfortowy
W tym momencie strzelił Pan sam sobie w torbę
i dalsze upieranie się przy swoim jest bezsensowne, chyba że tak bardzo ciężko Panu przełknąć gorycz pomyłki to mogę udać, dla Pana spokojnego snu, że przyznaję Panu rację
Co prawda nie mogę się odnieść do żadnej starej r6 sprzed 2002 roku, więc nie będę porównywał swoich doświadczeń, bo ich najzwyczajniej nie mam ze wspomnianymi motocyklami.
Zresztą, w testach motocykli również poświęcane jest kilka słów o pozycji za sterem ,więc zupełnie niezrozumiałe jest dla mnie jak można nie rozumieć kwestii pozycji za sterem określanego jako komfort jazdy DLA KAŻDEJ KLASY MOTOCYKLI
Dobrej nocy
Niestety jutro przy porannej kawie nie odpowiem Eneasz na kolejnego Twojego durnego posta. Dlaczego? Patrz p.s.2 
P.s. Eneasz, przejechałeś 1800 km w jeden dzień na sporcie ?? No to jesteś hardkor
P.s.2
No i tu udowodniłeś, że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, albo jesteś tak strasznym ignorantem... czy ja gdziekolwiek napisałem WIELOMA ??? Lubię polemizować z ludźmi o odmiennych poglądach, ale odbijam od jakiejkolwiek dysputy, gdy mój rozmówca jest właśnie jednym z dwóch wymienionych typów człowieka.
@Hyde, uważasz, że słowo komfort jazdy gryzie się ze sportowymi motocyklami ? Otóż musisz wiedzieć, że nie na każdym sporcie jest tak samo wygodna pozycja


@Eneasz, jak można nie zdawać sobie sprawy, że o każdym motocyklu można rozprawiać w kategoriach komfortu jazdy???
Pytanie odnośnie pozycji na siedzeniu kierowcy byłoby głupie, gdybym zapytał jak się ma komfort jazdy na R6 do Gold Wing'a czy jakiegokolwiek innego motocykle INNEJ KLASY, natomiast skoro rozmawiamy o sportach 600 cc, więc takie pytanie jest jak najbardziej na miejscu.
ZRESZTĄ Panie Eneaszu, sam Pan PRZYZNAŁ MI RACJĘ


eneasz napisał(a):@Pysznie
stary sportowe 600 sa naprawde wygodne, zwlaszcza takie r6, bardzo wygodny. Sa tez troszeczke ale to ciutke mniej wygodne np zx6 albo cbr lub gsxr czy daytona, lub ale nie wiem czy jeszcze bedzie cie interesowac ducati.
W tym momencie strzelił Pan sam sobie w torbę


Zresztą, w testach motocykli również poświęcane jest kilka słów o pozycji za sterem ,więc zupełnie niezrozumiałe jest dla mnie jak można nie rozumieć kwestii pozycji za sterem określanego jako komfort jazdy DLA KAŻDEJ KLASY MOTOCYKLI

Dobrej nocy


P.s. Eneasz, przejechałeś 1800 km w jeden dzień na sporcie ?? No to jesteś hardkor

P.s.2
eneasz napisał(a):@Pysznie
To powiadasz , ze juz wieloma sprzetami jezdziles i jeszcze nie zakumales prostego schematu
No i tu udowodniłeś, że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, albo jesteś tak strasznym ignorantem... czy ja gdziekolwiek napisałem WIELOMA ??? Lubię polemizować z ludźmi o odmiennych poglądach, ale odbijam od jakiejkolwiek dysputy, gdy mój rozmówca jest właśnie jednym z dwóch wymienionych typów człowieka.
Fortepian pysznie gra !!
// Yamaha R6S '07.

-
Pysznie - Świeżak
- Posty: 52
- Dołączył(a): 16/5/2011, 21:40
Towarzystwo wzajemnej adoracji
Dajcie sobie po pysznym buziaczku
I skoro nadal nie rozumiecie, że pozycja za sterem na sporcie może być MNIEJ lub BARDZIEJ komfortowa to najzwyczajniej nie zabierajcie głosu w sprawach, które przekraczają Wasze możliwości ogarnięcia tematu.


Fortepian pysznie gra !!
// Yamaha R6S '07.

-
Pysznie - Świeżak
- Posty: 52
- Dołączył(a): 16/5/2011, 21:40
oczywiście może być mniej lub bardziej komfortowa ale to zależy już w dużej mierze od twojej fizjonomii tak że temat całkowicie bez sensu bo jedna osoba może powiedzieć że jej się na tym modelu super wygodnie jeździ a kto inny nie usiedzi 5 minut ty nam nie podałeś nawet swoich gabarytów tak że ja przy wzroście 198 mogę napisać że mi się na jakimś modelu jeździ dobrze a ty nie będziesz tam mógł nogami do ziemi sięgnąć (bez obrazy to tylko przykład) jedyna opcja to samemu pojeździć na wszystkim po trochu ;]
- Trax
- Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 28/9/2011, 11:39
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Trax napisał(a):oczywiście może być mniej lub bardziej komfortowa ale to zależy już w dużej mierze od twojej fizjonomii
Dokładnie, masz 100 % racji, dlatego też należy podać przynajmniej wzrost, choć to i tak nie będzie dokładnie oddawało wygody, lub jak ktoś woli - niewygody (specjalnie dla Pana Wiewióra, żeby mógł w końcu zrozumieć) za sterem, bo każdy ma inną długość nóg, rąk itp, ale jak poczytasz wątki to gdy forumowicze piszą o pozycji, podają przynajmniej wzrost , bo jest to już jakiś punkt odniesienia stanowiący namiastkę pożądanej informacji.
pan_wiewiorka napisał(a):Ale temat jest o komforcie a nie jego odmianach Razz No ale jaki jest ten komfort, bniejszy czy bardziejszy?
@Wiewior, tłumaczę Ci po raz ostatni, że gdy pytam o komfort jazdy na motocyklu sportowym to proszę o odniesienie tej oceny do innych motocykli sportowych, na których forumowicze mieli przyjemność jeździć. Przecież nie cały czas latasz sportem w złożeniu, a czasami oczekujesz, że przejedziesz te kilka kilometrów bez jak najmniejszego nadwyrężania nadgarstków. Ty zaraz napiszesz, że jak nie chcę nadwyrężać nadgarstków to powinienem kupić sobie turystyka... i taka to rozmowa z kimś, kto szuka jedynie zaczepek.
Na dowód tego napiszę, że dzisiaj miałem okazję przejechać się ZX6R z 2005 roku i (przy moich 178 cm) w porównaniu do R6s różnica jest przeogromna, tak jak np. leciwa Honda F4 jest zdecydowanie bardziej komfortowa w odniesieniu do mojej R6s, więc proszę Cię przystopuj ze swoimi herezjami i pokaż, że jesteś gościem na poziomie, a nie internetowym trollem.
Fortepian pysznie gra !!
// Yamaha R6S '07.

-
Pysznie - Świeżak
- Posty: 52
- Dołączył(a): 16/5/2011, 21:40
eneasz napisał(a):Przejedz sie stara kawa 98-2002 to dopiero komfort
Eneasz, z całym szacunkiem do Ciebie, ale nie pierwszy raz wykazujesz się ignoracją wobec tego co piszę, bądź też brakiem umiejętności czytania ze zrozumieniem.
Poprosiłem o opinie odnośnie sportów o poj. 600 cc z przedziału 2009 - 2011.
P.s. Co do Ciebie nie mam już wątpliwości, że jesteś internetowym trollem , więc karmić Cię nie będę. Żebyś zrozumiał ujmę to tak - na Twoje idiotyzmy odpisywać nie będę

Fortepian pysznie gra !!
// Yamaha R6S '07.

-
Pysznie - Świeżak
- Posty: 52
- Dołączył(a): 16/5/2011, 21:40
Według mnie, autor tematu napisał dokładnie o co mu chodzi, więc nie wiem po co ta głupia dyskusja i czepianie się słówek. Wyraźnie napisał że chodzi mu o różnicę w kwestii wygody pośród motocykli sportowych, a nie że szuka wygody na sportach.
-
adamRS - Świeżak
- Posty: 486
- Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
- Lokalizacja: Wieluń/Poznań
@Pysznie
Odpuść sobie, bo chyba niczego mądrego się nie dowiesz.
Też nie trybię jak można nie rozumieć pytania - no chyba, że to celowe nabijanie postów.
Komfort to nie jest czarne i białe. Można stopniować to jak każde inne zjawisko.
Nie od wczoraj wiadomo, że np Cebry nie mają aż tak sportowo wysilonej pozycji za fajerą jak reszta konkurencji w klasie.
Fakt - rozprawianie o komforcie na sportach jest śmieszne, ale przedmiotem tematu nie jest pytanie czy 600ccm w sporcie jest komfortowe czy nie.
I mimo, że każdy człowiek różni się budową i gabarytami to jestem pewien, że gdyby dopuścić na 5 minut celem przymierzenia się za sterami 100 osób do motocykli w tej samej klasie zbliżonych rocznikowo 6 czołowych producentów i poprosić o uszeregowanie względem wygody to 80 osób miałoby taką samą kolejność na liście.
Oczywiście nie mówimy o rozbieżności 165cm a 195cm wzrostu bo to kolosalna różnica - dlatego autor mądrze poprosił o podanie wzrostu, żeby mieć punkt odniesienia.
Odpuść sobie, bo chyba niczego mądrego się nie dowiesz.
Też nie trybię jak można nie rozumieć pytania - no chyba, że to celowe nabijanie postów.
Komfort to nie jest czarne i białe. Można stopniować to jak każde inne zjawisko.
Nie od wczoraj wiadomo, że np Cebry nie mają aż tak sportowo wysilonej pozycji za fajerą jak reszta konkurencji w klasie.
Fakt - rozprawianie o komforcie na sportach jest śmieszne, ale przedmiotem tematu nie jest pytanie czy 600ccm w sporcie jest komfortowe czy nie.
I mimo, że każdy człowiek różni się budową i gabarytami to jestem pewien, że gdyby dopuścić na 5 minut celem przymierzenia się za sterami 100 osób do motocykli w tej samej klasie zbliżonych rocznikowo 6 czołowych producentów i poprosić o uszeregowanie względem wygody to 80 osób miałoby taką samą kolejność na liście.
Oczywiście nie mówimy o rozbieżności 165cm a 195cm wzrostu bo to kolosalna różnica - dlatego autor mądrze poprosił o podanie wzrostu, żeby mieć punkt odniesienia.
-
Vergon - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości