Zobacz wątek - Kawasaki kx 125- brak kompresji

Kawasaki kx 125- brak kompresji

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Kawasaki kx 125- brak kompresji

Postprzez hudeszte125 » 16/11/2011, 19:44

Witam. Kupilem niedawno motorek kawasaki kx 125 2t 2005r. pojezdzilem pol godziny i zgasl nie ma kompresji tyle wiem wiem tez to ze jest na pewno tlok do wymiany, nie wiem jak cylinder nie wiem co jeszcze najlepiej wymienic przy takim remoncie.
hudeszte125
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 16/11/2011, 16:28


Postprzez grunder » 16/11/2011, 19:58

Ehhh, to chyba logiczne że trzeba najpierw rozebrać i stwierdzić co jest do wymiany???????
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez hudeszte125 » 16/11/2011, 20:16

wiem ze trzeba rozebrac:) nie mam narazie czasu ale mysle ze w weekend bede dzialal. mam nadzieje ze cylinder jest caly bo nie usmiecha mi sie kupowac nowego nicasilu:( obojetnie jaki bieg wbije to tylne kolo moge sobie palcem obracac
hudeszte125
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 16/11/2011, 16:28

Postprzez henio12323 » 16/11/2011, 23:33

to juz zalezy jak mocno zarżnąłeś sprzęcik :D rozbieraj wszystko i diagnozuj. innej opcji nie ma
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25960
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Landryss25 » 17/11/2011, 10:08

Tak właściwie to pierwszą rzeczą jaką się robi po zakupie wyczynowej 125 jest rozebranie i przegląd silnika i profilaktyczna wymiana tłoka. No chyba że kupujesz z salonu. Taki jest urok tych sprzętów.

Pozostaje Ci mieć nadzieję że nic poważnego się nie stało i rozbierać.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez grunder » 18/11/2011, 15:14

Tak jak Landryss25 piszę, to 2T i czort wie w jakim jest stanie tłok, cylinder. Warto rozebrać stwierdzić co do wymiany, albo też stwierdzić ile jeszcze pojeżdzę do remontu.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez hudeszte125 » 22/11/2011, 17:50

jestescie bardziej obeznani niz ja wiec pytam poniewaz musze kupic tlok i wszedzie sa o srednicy 54.4 a do mojej kawy jest 54,5 czy to jest zaokraglone czy nie? jeszcze jedno jakiej firmy polecasz tlok?? dziekuje i czekam na odpowiedz
hudeszte125
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 16/11/2011, 16:28

Postprzez henio12323 » 22/11/2011, 18:13

musisz sprawdzic czy cylinder jest nicasilowy czy zeliwny. jak nicasil to dziwne. a jak zeliwo to jest pewnie nadwymiar kolejny. do nicasilów masz 4 tłoczki sel A B C i D. do zeliwa mozesz uzyc tłoczków selekcyjnych A b C i D a potem lecą nadwymiary. co 0.25 z tego co pamietam leci. tłoczki najlepsze wossnera
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25960
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez hudeszte125 » 22/11/2011, 19:17

dziekuje kolego sprawdze i bede informowal na biezaco moje postepy w remoncie:)
hudeszte125
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 16/11/2011, 16:28



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr