Cafe Racer z nakeda ?
Mam takie pytanie, mianowicie czy ktoś zna speca który mi zrobi kanapę w takim stylu. Chcę nieco spedalić Sevenkę na styl Cafe Racer.
http://www.cb750cafe.com/cache/photos2/ ... 855744.jpg
http://www.cb750cafe.com/cache/photos2/ ... b0e33c.jpg
http://i39.tinypic.com/9a343r.jpg
Druga sprawa jeśli chcę w swojej Cebuli Seven Fifty zamontować stożkowy filtr powietrza to muszę wykonać jakieś dodatkowe modyfikacje? (przepraszam, zielony jestem
)
http://www.cb750cafe.com/cache/photos2/ ... 855744.jpg
http://www.cb750cafe.com/cache/photos2/ ... b0e33c.jpg
http://i39.tinypic.com/9a343r.jpg
Druga sprawa jeśli chcę w swojej Cebuli Seven Fifty zamontować stożkowy filtr powietrza to muszę wykonać jakieś dodatkowe modyfikacje? (przepraszam, zielony jestem

-
czuły - Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 29/8/2011, 12:37
- Lokalizacja: Ostrołęka
Drodzy użytkownicy, szanuję Wasze marzenia i Wasze budżety, ale błagam Was, jak ktoś uparcie pisze Wam o kosztach (a mam tu na myśli "nonstock'a"), to zanim zaczniecie klepać że się nie zna, sprawdźcie kim on jest, i co w życiu osiągnął! A ma na swoim koncie nie jedną, wysoce elegancką przeróbkę!!!
Tak czy inaczej, nie mylmy, a nawet nie mieszajmy Cafe Racerów ze Street Fighterami! Choć SF wywodzi się z tradycji przeróbek, to mimo wszystko są to zgoła różne style!
P.S. Nonstock, do zobaczenia na ulicach Poznania.
Tak czy inaczej, nie mylmy, a nawet nie mieszajmy Cafe Racerów ze Street Fighterami! Choć SF wywodzi się z tradycji przeróbek, to mimo wszystko są to zgoła różne style!
P.S. Nonstock, do zobaczenia na ulicach Poznania.
-
Garage78 - Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 10/1/2012, 14:15
- Lokalizacja: Poznań
To akurat standard w świecie internetu, że masa ludzi wypowiada się na dany temat mając małe albo 0 doświadczenie
tego się nie zmieni, po prostu trzeba olać.
Co do pytania czułego to trzeba wyregulować gaźnik po zmianie filtra, z samych modyfikacji, to raczej nie, jeśli przypasuje

Co do pytania czułego to trzeba wyregulować gaźnik po zmianie filtra, z samych modyfikacji, to raczej nie, jeśli przypasuje
-
Szuma_ - Świeżak
- Posty: 285
- Dołączył(a): 2/5/2011, 15:30
- Lokalizacja: Szczecin
a no do zobaczenia! jutro mam nadzieje uda mi sie przeleciec troche po miescie jesli jaja mi nie odmarzna.
Co do siodla to takie jak podales zrobi pewnie kazdy z grubsza ogarniety tapicer (ale akurart te co pokazales nie sa najpiekniejsze). Największy problem to z dostępnością sensownej gąbki.
Jeśli stożki to regulacja (a z tym może być trochę zabawy) przydałby się też wolny wydech.
Co do siodla to takie jak podales zrobi pewnie kazdy z grubsza ogarniety tapicer (ale akurart te co pokazales nie sa najpiekniejsze). Największy problem to z dostępnością sensownej gąbki.
Jeśli stożki to regulacja (a z tym może być trochę zabawy) przydałby się też wolny wydech.
-
nonstock - Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 17/11/2011, 12:22
- Lokalizacja: Poznań
Jakoś nigdy te fabryczne mnie nie rozwalały.
Co do kosztów, strasznie modne stało się przerabianie moto na jakieś "repliki":
Bierzemy moto które ma przynajmniej 200kg, bardzo się tym nie przejmujemy, co najwyżej przy okazji zmiany części na "ładniejsze" kilka się przypadkiem zrzuci. Hamulców i zawieszenia nie ruszamy (no chyba że na "ładniejsze"), przez co taki cafe nie hamuje wcale, a zależnie od tego jaką mamy bazę moto prowadzi się fatalnie, niektórzy nawet pogarszają sprawę zakładając jakieś bulwiaste opony itd. A jedynym kryterium przy wyborze silnika jest to jak wygląda.
IMO nie widzę tutaj wielkich różnic od wszelkich obrzydliwych customowych czopersów. Nie mówię żeby zakładać od razu topowe zawieszenie i heble, ale dosztukować jakieś dużżooo lepsze nie jest wielkim problemem.
Niektórzy chyba zapomnieli że to ma być wyścigówka na wąskie, kręte, zasyfione drogi i na miasto.
Będzie miała dużo za dużo powietrza. Można to skompensować (większe dysze, przelotowy wydech), ale wtedy 10l/100km będzie dobrym rezultatem.
Co do kosztów, strasznie modne stało się przerabianie moto na jakieś "repliki":
Bierzemy moto które ma przynajmniej 200kg, bardzo się tym nie przejmujemy, co najwyżej przy okazji zmiany części na "ładniejsze" kilka się przypadkiem zrzuci. Hamulców i zawieszenia nie ruszamy (no chyba że na "ładniejsze"), przez co taki cafe nie hamuje wcale, a zależnie od tego jaką mamy bazę moto prowadzi się fatalnie, niektórzy nawet pogarszają sprawę zakładając jakieś bulwiaste opony itd. A jedynym kryterium przy wyborze silnika jest to jak wygląda.
IMO nie widzę tutaj wielkich różnic od wszelkich obrzydliwych customowych czopersów. Nie mówię żeby zakładać od razu topowe zawieszenie i heble, ale dosztukować jakieś dużżooo lepsze nie jest wielkim problemem.
Niektórzy chyba zapomnieli że to ma być wyścigówka na wąskie, kręte, zasyfione drogi i na miasto.
czuły napisał(a):Druga sprawa jeśli chcę w swojej Cebuli Seven Fifty zamontować stożkowy filtr powietrza to muszę wykonać jakieś dodatkowe modyfikacje? (przepraszam, zielony jestem)
Będzie miała dużo za dużo powietrza. Można to skompensować (większe dysze, przelotowy wydech), ale wtedy 10l/100km będzie dobrym rezultatem.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
cafe racer
Witam wszystkich i na wstępie chciałem się pochwalić swoim pierwszym motocyklem przerobionym własnoręcznie.
http://tablica.pl/oferta/kawasaki-zephy ... 1C1lw.html
do rasowego CR brakuje tylko kółek na szprychach
http://tablica.pl/oferta/kawasaki-zephy ... 1C1lw.html
do rasowego CR brakuje tylko kółek na szprychach
- ragbag
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 14/11/2011, 18:07
Powiem ci że kawał dobrej roboty. abym sobie sprawił takiego Cafe z Zephyra na niedziele co by pod kawiarnie zajechać!!! Jeszcze raz wielki szacun za wsadzone serce i pieniądze 

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
cafe racer
DZIĘKI powiem jeszcze że to jest pierwsza maszyna jaka wyszła z pod mojej ręki będą następne dostałem z bratem kaskę z urzędu pracy na zakup potrzebnych maszyn i narzędzi do otwarcia warsztatu zajmującego się przerabianiem i odrestaurowywaniem starszych motocykli nie wykluczamy też streetfigterów .
Ktoś zainteresowany zapraszamy do łodzi, ruszamy w grudniu
kompleksowa obsługa od projektu do realnego motocykla koszty są uzależnione od stopnia modyfikacji i klasy części jakie wpakujemy w maszynę
nie jesteśmy zdzierusami praca przy motocyklach to moja pasja więc dogadać się zawsze idzie
POZDRAWIAM WSZYSTKICH KTÓRZY KOCHAJĄ PRZERABIANE MASZYNY;)
następny ma być stary junak pełna renowacja jak skończymy też się pochwalę...
Ktoś zainteresowany zapraszamy do łodzi, ruszamy w grudniu
kompleksowa obsługa od projektu do realnego motocykla koszty są uzależnione od stopnia modyfikacji i klasy części jakie wpakujemy w maszynę
nie jesteśmy zdzierusami praca przy motocyklach to moja pasja więc dogadać się zawsze idzie
POZDRAWIAM WSZYSTKICH KTÓRZY KOCHAJĄ PRZERABIANE MASZYNY;)
następny ma być stary junak pełna renowacja jak skończymy też się pochwalę...
- ragbag
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 14/11/2011, 18:07
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości