Zobacz wÄ…tek - Cafe Racer z nakeda ?
NAS Analytics TAG

Cafe Racer z nakeda ?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez czuÅ‚y » 10/1/2012, 13:42

Mam takie pytanie, mianowicie czy ktoś zna speca który mi zrobi kanapę w takim stylu. Chcę nieco spedalić Sevenkę na styl Cafe Racer.
http://www.cb750cafe.com/cache/photos2/ ... 855744.jpg
http://www.cb750cafe.com/cache/photos2/ ... b0e33c.jpg
http://i39.tinypic.com/9a343r.jpg

Druga sprawa jeśli chcę w swojej Cebuli Seven Fifty zamontować stożkowy filtr powietrza to muszę wykonać jakieś dodatkowe modyfikacje? (przepraszam, zielony jestem ;) )
Avatar użytkownika
czuły
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 29/8/2011, 12:37
Lokalizacja: Ostrołęka


Postprzez Garage78 » 10/1/2012, 14:22

Drodzy użytkownicy, szanuję Wasze marzenia i Wasze budżety, ale błagam Was, jak ktoś uparcie pisze Wam o kosztach (a mam tu na myśli "nonstock'a"), to zanim zaczniecie klepać że się nie zna, sprawdźcie kim on jest, i co w życiu osiągnął! A ma na swoim koncie nie jedną, wysoce elegancką przeróbkę!!!

Tak czy inaczej, nie mylmy, a nawet nie mieszajmy Cafe Racerów ze Street Fighterami! Choć SF wywodzi się z tradycji przeróbek, to mimo wszystko są to zgoła różne style!

P.S. Nonstock, do zobaczenia na ulicach Poznania.
Avatar użytkownika
Garage78
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 10/1/2012, 14:15
Lokalizacja: Poznań


Postprzez Szuma_ » 10/1/2012, 21:13

To akurat standard w świecie internetu, że masa ludzi wypowiada się na dany temat mając małe albo 0 doświadczenie ;) tego się nie zmieni, po prostu trzeba olać.

Co do pytania czułego to trzeba wyregulować gaźnik po zmianie filtra, z samych modyfikacji, to raczej nie, jeśli przypasuje
Avatar użytkownika
Szuma_
Świeżak
 
Posty: 285
Dołączył(a): 2/5/2011, 15:30
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez nonstock » 14/1/2012, 19:32

a no do zobaczenia! jutro mam nadzieje uda mi sie przeleciec troche po miescie jesli jaja mi nie odmarzna.

Co do siodla to takie jak podales zrobi pewnie kazdy z grubsza ogarniety tapicer (ale akurart te co pokazales nie sa najpiekniejsze). Największy problem to z dostępnością sensownej gąbki.

Jeśli stożki to regulacja (a z tym może być trochę zabawy) przydałby się też wolny wydech.
Avatar użytkownika
nonstock
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 17/11/2011, 12:22
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Fresu » 7/10/2012, 00:18

Wiem, że cafe racera powinno się samemu wydziergać, ale po co się męczyć ja producenci oferują gotowe:

Triumph Thruxton
Obrazek

Moto Guzzi V7 Racer
Obrazek
Fresu
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 1/8/2011, 11:49
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Invi » 7/10/2012, 08:02

Jakoś nigdy te fabryczne mnie nie rozwalały.


Co do kosztów, strasznie modne stało się przerabianie moto na jakieś "repliki":

Bierzemy moto które ma przynajmniej 200kg, bardzo się tym nie przejmujemy, co najwyżej przy okazji zmiany części na "ładniejsze" kilka się przypadkiem zrzuci. Hamulców i zawieszenia nie ruszamy (no chyba że na "ładniejsze"), przez co taki cafe nie hamuje wcale, a zależnie od tego jaką mamy bazę moto prowadzi się fatalnie, niektórzy nawet pogarszają sprawę zakładając jakieś bulwiaste opony itd. A jedynym kryterium przy wyborze silnika jest to jak wygląda.

IMO nie widzę tutaj wielkich różnic od wszelkich obrzydliwych customowych czopersów. Nie mówię żeby zakładać od razu topowe zawieszenie i heble, ale dosztukować jakieś dużżooo lepsze nie jest wielkim problemem.

Niektórzy chyba zapomnieli że to ma być wyścigówka na wąskie, kręte, zasyfione drogi i na miasto.


czuły napisał(a):Druga sprawa jeśli chcę w swojej Cebuli Seven Fifty zamontować stożkowy filtr powietrza to muszę wykonać jakieś dodatkowe modyfikacje? (przepraszam, zielony jestem ;) )


Będzie miała dużo za dużo powietrza. Można to skompensować (większe dysze, przelotowy wydech), ale wtedy 10l/100km będzie dobrym rezultatem.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

cafe racer

Postprzez ragbag » 14/10/2012, 22:30

Witam wszystkich i na wstępie chciałem się pochwalić swoim pierwszym motocyklem przerobionym własnoręcznie.

http://tablica.pl/oferta/kawasaki-zephy ... 1C1lw.html

do rasowego CR brakuje tylko kółek na szprychach
ragbag
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 14/11/2011, 18:07

Postprzez Black-Ghost » 14/10/2012, 22:33

Powiem ci że kawał dobrej roboty. abym sobie sprawił takiego Cafe z Zephyra na niedziele co by pod kawiarnie zajechać!!! Jeszcze raz wielki szacun za wsadzone serce i pieniądze :)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

cafe racer

Postprzez ragbag » 14/10/2012, 22:50

DZIĘKI powiem jeszcze że to jest pierwsza maszyna jaka wyszła z pod mojej ręki będą następne dostałem z bratem kaskę z urzędu pracy na zakup potrzebnych maszyn i narzędzi do otwarcia warsztatu zajmującego się przerabianiem i odrestaurowywaniem starszych motocykli nie wykluczamy też streetfigterów .
Ktoś zainteresowany zapraszamy do łodzi, ruszamy w grudniu
kompleksowa obsługa od projektu do realnego motocykla koszty są uzależnione od stopnia modyfikacji i klasy części jakie wpakujemy w maszynę
nie jesteśmy zdzierusami praca przy motocyklach to moja pasja więc dogadać się zawsze idzie
POZDRAWIAM WSZYSTKICH KTÓRZY KOCHAJĄ PRZERABIANE MASZYNY;)
następny ma być stary junak pełna renowacja jak skończymy też się pochwalę...
ragbag
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 14/11/2011, 18:07

Postprzez Invi » 15/10/2012, 08:04

Mi siÄ™ podoba ;)
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez leff » 15/10/2012, 10:21

no faaaajna sztuka
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości




na górê