Zobacz wątek - Luz
NAS Analytics TAG

Luz

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

Luz

Postprzez jajko » 8/5/2007, 16:04

Jak wrzucic w hondzie cbf 250 luz majac na 1 albo 2 ? Jak stoje w miejscu to na wlaczonym ni uja idzie , albo wskakuje 1 albo 2 , dopiero jak silnik wylacze to wchodzi luz jak w maslo
jajko
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 2/4/2007, 19:38

NAS Analytics TAG

Postprzez pawlak200192 » 8/5/2007, 16:17

tak poprostu jest i tego nie zmienisz :!: no chyba ze dasz klame z większym skokiem sprzęhła ja tak zrobiłem ale mi ciężko chodzilo więc dałem normalnbą i wyrobiłem nawyk wbijania luzu przed zatrzymaniem...
pawlak200192
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36


Postprzez jajko » 8/5/2007, 17:44

Slyszalem ze na egzaminie na prawko wymagaja wrzucenia luzu na wlaczonym silniku, a na wlaczonym to tragedia ;/
jajko
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 2/4/2007, 19:38

Postprzez jajko » 8/5/2007, 20:46

Powiedz to tym ktorzy robia na 125 albo 50 :roll:
jajko
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 2/4/2007, 19:38

Postprzez kanibala » 9/5/2007, 12:53

egzam na gs 500? serio serio? a gdzie tak maja (jakie miasto?)
Avatar użytkownika
kanibala
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 6/1/2007, 13:35
Lokalizacja: Toruń

Postprzez eristof » 9/5/2007, 16:01

Ciężko jest wrzucic luz stojąc w miejscu. najlepiej szukać go przed zatrzymaniem lub jadąc odpuscic obroty i wtedy mieszać w skrzyni. Ja gdy juz musze w miejscu wrzucić luz to dodaje troche gazu i "szarpie" sprzegłem Wtedy daje sie złapac luz. Spróbuj.
Rusz głową a d*** pójdzie za nią!!!

Yamaha Fazer FZS 600
Avatar użytkownika
eristof
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 482
Dołączył(a): 6/6/2006, 16:13

Postprzez paq » 9/5/2007, 17:07

Eristof robie tak jak ty. Kiedys sam sobie wyczailem ze tak to dziala. Czasem mi jednak nie chce wejsc i trzeba na swiatlach sprzeglo trzymac ;/. Trzymacie wy czasem?
Romet Ogar 49 -> WSK 125 -> MZ TS 150 -> MZ 250 -> HONDA HORNET 600 :D
Avatar użytkownika
paq
Świeżak
 
Posty: 214
Dołączył(a): 22/6/2006, 22:26
Lokalizacja: Rzeszow

Postprzez Cidman » 9/5/2007, 20:06

a mi i w simsonie i w MZ i teraz w hondzie luz zawsze wchodził dobrze, bez znaczenia czy moto stoi czy jedzie, silnik pracuje albo i nie a luz zawsz sie znajduje bez problemu :)
cbr 1000f dual
Cidman
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 14/4/2007, 16:00
Lokalizacja: Nowa Sarzyna - Rzeszów

Postprzez Cidman » 9/5/2007, 20:07

a może to kwestia subtelności przy używaniu dźwigni zmiany biegów ;-)
cbr 1000f dual
Cidman
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 14/4/2007, 16:00
Lokalizacja: Nowa Sarzyna - Rzeszów

Postprzez eristof » 9/5/2007, 20:36

Cidman napisał(a):a mi i w simsonie i w MZ i teraz w hondzie luz zawsze wchodził dobrze, bez znaczenia czy moto stoi czy jedzie, silnik pracuje albo i nie a luz zawsz sie znajduje bez problemu :)


Raczej szczęściarz z ciebie :wink: :wink: :wink:
Rusz głową a d*** pójdzie za nią!!!

Yamaha Fazer FZS 600
Avatar użytkownika
eristof
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 482
Dołączył(a): 6/6/2006, 16:13

Postprzez Kaja » 9/5/2007, 21:26

paq napisał(a):Trzymacie wy czasem?


tak ... jak opije się piwa w samochodzie, a kierowca nie chce się zatrzymywać co 20 minut
Avatar użytkownika
Kaja
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2178
Dołączył(a): 26/8/2005, 14:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez spazz » 9/5/2007, 22:09

to ja bym sie zlal... chory jestem no co...
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez simonw » 18/5/2007, 22:15

Hmmm, coz - u mnie jest dziwnie ;)
Stojac moge znalezc i wyczuc luz - jadac było ze 2-3 razy ze wbilem 1->2 i jak odpuszczajac klamke widzialem ze obroty skacza, znaczy ze wszedl luz i dociaglaem na 2jke.

Po trochu przyzwyczajenia sie, mozna spokojnie wyczuc.

Do skrzyzowania ktore znam i wiem ze niebawem bedzie zielone, dojezdzam hamujac skrzynia, tak zeby z 1 badz 2jki ruszyc. Jesli czekam przed jakimis pasami, czy w duzym ruchu - juz stojąc (na skrzegle i 1) wbijam luz.

Natomiast -jeszcze- nie moge sie przywyczaic do motorowych skrzyn biegów :)))
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez hefron » 19/5/2007, 23:16

Wyregulowanie dobrze cięgła sprzęgłowego ( :D :D :D ) to kluczowa sprawa. Problemy takie miałem również, ale u mnie wynikało to z tego, że linka sprzęgła była poluzowana i nie wysprzęglałem skrzyni do końca. Miałem problemy z wrzuceniem luzu w czasie jazdy. Wyregulowałem linke i problemy znikły. Myślę, że połowa albo i więcej z was ma ten sam problem :) Trzymanie sprzęgła na światłach nie jest chyba zdrowe dla skrzyni.
Avatar użytkownika
hefron
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez lmpk » 20/5/2007, 10:59

raczej dla sprzęgła
f3
Avatar użytkownika
lmpk
Świeżak
 
Posty: 325
Dołączył(a): 11/10/2006, 12:14
Lokalizacja: Mazury

Postprzez paq » 20/5/2007, 11:10

jesli jest do konca docisniete i nie ma zadnego ciagu i tarcia to sie mu nic nie dzieje
Romet Ogar 49 -> WSK 125 -> MZ TS 150 -> MZ 250 -> HONDA HORNET 600 :D
Avatar użytkownika
paq
Świeżak
 
Posty: 214
Dołączył(a): 22/6/2006, 22:26
Lokalizacja: Rzeszow

Postprzez simonw » 20/5/2007, 20:57

Hm, zalezy czy krotkie swiatla. Jezdzac samochodem tez czasami trzymam na sprzegle jesli znam swiatla i wiem ze szybko minie cykl.

Natomiast moglbys napisac JAK wyregulowac linke, na co zwrocic uwage itp, bo IMO wchodza dobrze biegi :)
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez hefron » 21/5/2007, 08:58

Jeśli zaczynasz puszczać sprzęgło i motocykl od razu zaczyna ciągnąć do przodu tzn., że albo masz na granicy, albo za słabo naciągniętą linkę. W takim wypadku trzymanie sprzęgła z włączonym biegiem na światłach może nie być dobrym pomysłem. Ja mam naciągnięte w ten sposób, że najwcześniej w połowie ruchu zaczyna łapać. Nie wiem jak powinno być wyregulowane tak naprawde. W sumie nigdy nie czytalem o tym w instrukcji :) Może trzeba zajrzeć :PP
Avatar użytkownika
hefron
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez simonw » 21/5/2007, 09:03

Hm, nie no to u mnie jest normalnie - jak przystało, bierze delikatnie od polowy powiedzmy.

Jak klamka jest dociagnieta, jest w pelni wysprzeglony - przynajmniej bierze tak jak w samochodzie ;)

A co do stania na sprzegle na swiatlach, widzisz, we wro jest wiecej objazdow remontow itp niz faktycznie dróg - wiec praktycznie caly czas albo jedziesz na polsprzegle albo kombinujesz jak tutaj zwiac.

Prosty przyklad -
Dom - Firma

Piechota 12 minut
Motorek - 20-30
Samochod 40++

:)
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Następna strona


Powrót do Technika jazdy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr