Zobacz wątek - Luz
NAS Analytics TAG

Luz

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

Luz

Postprzez jajko » 8/5/2007, 16:04

Jak wrzucic w hondzie cbf 250 luz majac na 1 albo 2 ? Jak stoje w miejscu to na wlaczonym ni uja idzie , albo wskakuje 1 albo 2 , dopiero jak silnik wylacze to wchodzi luz jak w maslo
jajko
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 2/4/2007, 19:38


Postprzez pawlak200192 » 8/5/2007, 16:17

tak poprostu jest i tego nie zmienisz :!: no chyba ze dasz klame z większym skokiem sprzęhła ja tak zrobiłem ale mi ciężko chodzilo więc dałem normalnbą i wyrobiłem nawyk wbijania luzu przed zatrzymaniem...
pawlak200192
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez jajko » 8/5/2007, 17:44

Slyszalem ze na egzaminie na prawko wymagaja wrzucenia luzu na wlaczonym silniku, a na wlaczonym to tragedia ;/
jajko
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 2/4/2007, 19:38

Postprzez eneasz » 8/5/2007, 19:16

Moim zdaniem tragiczne jest ze zdajesz egzamin z umiejetnosci jazdy "motorowerem" aby dostac prawo jazdy na motocykl.

Gdzie tu sens??
eneasz
 

Postprzez jajko » 8/5/2007, 20:46

Powiedz to tym ktorzy robia na 125 albo 50 :roll:
jajko
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 2/4/2007, 19:38

Postprzez Hoffman » 8/5/2007, 23:13

DZIĘKUJĘ MODERATOROM ZA OWOCNĄ WSPÓŁPRACĘ. ŻEGNAM
Ostatnio edytowano 12/1/2008, 03:36 przez Hoffman, łącznie edytowano 1 raz
Hoffman
 

Postprzez eneasz » 9/5/2007, 00:42

jajko napisał(a):Powiedz to tym ktorzy robia na 125 albo 50 :roll:


To powinno byc od gory i w osrodkach egzaminacyjnych, jak nie stac osrodka na zakup motocykla to nie stac go na prowadzenie egzaminow bo jak mozna sprawdzic czy ktos potrafi czyms jezdzic jak sie tego nawet nie ma :)

To ja zdawalem egzamin na potworze!!! GS500 , cud ze zyje :)
eneasz
 

Postprzez kanibala » 9/5/2007, 12:53

egzam na gs 500? serio serio? a gdzie tak maja (jakie miasto?)
Avatar użytkownika
kanibala
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 6/1/2007, 13:35
Lokalizacja: Toruń

Postprzez eneasz » 9/5/2007, 14:42

Miasto Londyn, chyba w wiekszosci co widzialem chlopakow to zdawali na gs-ach, bo tu jest tak:

- Prawojazdy na motor zdajesz na minimum 500cm3

- Prawojazdy na motorowej zdajesz na 125cm3 nie na 49cm3


I to ma chyba sens. Szkoda ze w Polsce tak dziwnie, to jak chce oszczedzac bo 125 mniej pali i sam nie wiem co jeszcze to dlaczego na motor nie zdawac na rowerach? Ekologiczne i wogole ... taniooooo w zakupie i eksploatacji (taka ironia)
eneasz
 

Postprzez eristof » 9/5/2007, 16:01

Ciężko jest wrzucic luz stojąc w miejscu. najlepiej szukać go przed zatrzymaniem lub jadąc odpuscic obroty i wtedy mieszać w skrzyni. Ja gdy juz musze w miejscu wrzucić luz to dodaje troche gazu i "szarpie" sprzegłem Wtedy daje sie złapac luz. Spróbuj.
Rusz głową a d*** pójdzie za nią!!!

Yamaha Fazer FZS 600
Avatar użytkownika
eristof
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 482
Dołączył(a): 6/6/2006, 16:13

Postprzez paq » 9/5/2007, 17:07

Eristof robie tak jak ty. Kiedys sam sobie wyczailem ze tak to dziala. Czasem mi jednak nie chce wejsc i trzeba na swiatlach sprzeglo trzymac ;/. Trzymacie wy czasem?
Romet Ogar 49 -> WSK 125 -> MZ TS 150 -> MZ 250 -> HONDA HORNET 600 :D
Avatar użytkownika
paq
Świeżak
 
Posty: 214
Dołączył(a): 22/6/2006, 22:26
Lokalizacja: Rzeszow

Postprzez en_Zo » 9/5/2007, 17:13

Ja zazwyczaj jak dojeżdżam do świateł i redukuję biegi to jak mam już 2 bieg i moto się jeszcze powoli toczy to wtedy delikatnie wbijam luz. Jak już sie zatrzymam na biegu to jest owiele trudniej, jak się zatrzymam na 2 i chcę na luz to 1 się wbija, jak na 1 to odwrotnie, więc lepiej wbić luz wcześniej i nie stać z zaciśniętą klamką sprzegła przez dłuższą chwile. pozdro
en_Zo
 

Postprzez Cidman » 9/5/2007, 20:06

a mi i w simsonie i w MZ i teraz w hondzie luz zawsze wchodził dobrze, bez znaczenia czy moto stoi czy jedzie, silnik pracuje albo i nie a luz zawsz sie znajduje bez problemu :)
cbr 1000f dual
Cidman
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 14/4/2007, 16:00
Lokalizacja: Nowa Sarzyna - Rzeszów

Postprzez Cidman » 9/5/2007, 20:07

a może to kwestia subtelności przy używaniu dźwigni zmiany biegów ;-)
cbr 1000f dual
Cidman
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 14/4/2007, 16:00
Lokalizacja: Nowa Sarzyna - Rzeszów

Postprzez eristof » 9/5/2007, 20:36

Cidman napisał(a):a mi i w simsonie i w MZ i teraz w hondzie luz zawsze wchodził dobrze, bez znaczenia czy moto stoi czy jedzie, silnik pracuje albo i nie a luz zawsz sie znajduje bez problemu :)


Raczej szczęściarz z ciebie :wink: :wink: :wink:
Rusz głową a d*** pójdzie za nią!!!

Yamaha Fazer FZS 600
Avatar użytkownika
eristof
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 482
Dołączył(a): 6/6/2006, 16:13

Postprzez Kaja » 9/5/2007, 21:26

paq napisał(a):Trzymacie wy czasem?


tak ... jak opije się piwa w samochodzie, a kierowca nie chce się zatrzymywać co 20 minut
Avatar użytkownika
Kaja
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2178
Dołączył(a): 26/8/2005, 14:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez spazz » 9/5/2007, 22:09

to ja bym sie zlal... chory jestem no co...
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez simonw » 18/5/2007, 22:15

Hmmm, coz - u mnie jest dziwnie ;)
Stojac moge znalezc i wyczuc luz - jadac było ze 2-3 razy ze wbilem 1->2 i jak odpuszczajac klamke widzialem ze obroty skacza, znaczy ze wszedl luz i dociaglaem na 2jke.

Po trochu przyzwyczajenia sie, mozna spokojnie wyczuc.

Do skrzyzowania ktore znam i wiem ze niebawem bedzie zielone, dojezdzam hamujac skrzynia, tak zeby z 1 badz 2jki ruszyc. Jesli czekam przed jakimis pasami, czy w duzym ruchu - juz stojąc (na skrzegle i 1) wbijam luz.

Natomiast -jeszcze- nie moge sie przywyczaic do motorowych skrzyn biegów :)))
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez hefron » 19/5/2007, 23:16

Wyregulowanie dobrze cięgła sprzęgłowego ( :D :D :D ) to kluczowa sprawa. Problemy takie miałem również, ale u mnie wynikało to z tego, że linka sprzęgła była poluzowana i nie wysprzęglałem skrzyni do końca. Miałem problemy z wrzuceniem luzu w czasie jazdy. Wyregulowałem linke i problemy znikły. Myślę, że połowa albo i więcej z was ma ten sam problem :) Trzymanie sprzęgła na światłach nie jest chyba zdrowe dla skrzyni.
Avatar użytkownika
hefron
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez lmpk » 20/5/2007, 10:59

raczej dla sprzęgła
f3
Avatar użytkownika
lmpk
Świeżak
 
Posty: 325
Dołączył(a): 11/10/2006, 12:14
Lokalizacja: Mazury

Następna strona


Powrót do Technika jazdy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr