Zobacz wątek - Honda Cr 85 - 2004r. Wymiana tłoka - słaba kompresja
NAS Analytics TAG

Honda Cr 85 - 2004r. Wymiana tłoka - słaba kompresja

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 11/11/2011, 11:10

jak wyczyscisz szmata srodek wydechu :P rózne są teorie, jedni mówia wrzucic do ogniska to sie wypali :D inni wlewaj kreta ( ale nie do alu wydechów czyli nie koncówek), inny benzyna płukają :D ja od skuterka kolanko wrzucilem do pieca na kilka minut :D to wypaliło nagar do zywego.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez Cytrusowy96' » 11/11/2011, 11:38

heh faktycznie szmatką to raczej nie da rady :D Mam taki jakiś preparat "Zmywacz do gaźników" i pisze na nim że usuwa smary, pozostałości paliwa itp... Może tym dało by rade ?
Cytrusowy96'
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 5/11/2011, 15:32
Lokalizacja: Polska


Postprzez barek253 » 11/11/2011, 13:20

no próbuj czemu nie:)
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Marcin65432105 » 11/11/2011, 15:53

heh do ogniska dobry pomysł ja czyściłem wlewając trochę benzyny do kolanka i po prostu podpalałem tak kilka razy jak się już wszystko wypaliło postukałem po ściankach trochę młotkiem i benzyną wypukałem..
YAMAHA RACING TEAM
Avatar użytkownika
Marcin65432105
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51

Postprzez henio12323 » 11/11/2011, 18:07

jestem ciekaw jak poradził by sobie preparat DIMER silny srodek do mycia wszystkiego :D uzywam tego do mycia moto, ale rozcieńczam w sporej proporcji. jak by tak nalac 1:1 :D mysle że mogło by troche wyżreć.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez MJR128 » 11/11/2011, 18:40

Henio ja dimerem umyłem kiedyś ramę i wahacz. Stosunek 1:20. Część ramy była ładnie wypolerowana, a po umyciu była ładnie zmatowiona :?
Ciekawe jak poradziłby sobie z tym nagarem.
Cytrusowy96' może masz ochotę na eksperyment? :D
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez Cytrusowy96' » 15/11/2011, 21:10

Dzięki MJR128 - przez przypadek wszedłem na twój link z chomikuj :D Znalazłem tam serwisówkę do mojej Hondy ! Teraz naprawa pójdzie jak spłatka ; )
p.s W jakim języku jest ta serwisówa ??:D
Cytrusowy96'
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 5/11/2011, 15:32
Lokalizacja: Polska

Postprzez henio12323 » 15/11/2011, 21:27

MJR128 własnie wiem, na alu działa okropnie :D w KTMie mam sporo gratów z alu. i po kazdym grubszym myciu z uzyciem płynu elementy są do polerki :D smary np osadzające sie z łancucha tez nieźle sie zmywają :D wiec i nagar powinien sie choc po częsci zmyć :D warto spróbować :D stalowego wydechu takie płyny nie uszkodzą :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Cytrusowy96' » 15/11/2011, 22:42

Wiecie może dlaczego nie odbija mi dalej manetka ? Ciągle zostaje w jednym miejscu ...
p.s Jak na razie nie odkręcałem dyfuzora (złe warunki atmosferyczne) Jak będzie cieplej to napiszę wam czym udało mi się to wyczyścić :D
Cytrusowy96'
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 5/11/2011, 15:32
Lokalizacja: Polska

Postprzez henio12323 » 15/11/2011, 22:46

przyczyn moze byc kilka. moze sie linka postrzępiła i sie zacina w pancerzyku. moze jest mega stary pancerzyk i ktos wymieniał same wkłady (cięgna) i wtedy srodek sie wyciera i ciezej pracuje ( choc ciezko by było żeby przez to sie zacinało) kolejna sprawa to moze syfu ci naszło miedzy rolgaz a kierownice. albo w trzymanie rolgazu, ew był kiedys smar i juz go nie ma ;D albo jest źle złozone. np masz pełną manetke i przy mocnej glebie mogła sie manetka docisnac do kierownicy i blokuje. wiec tak czy siak warto wszystko rozebrac, poczycic posmarowac :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Cytrusowy96' » 16/11/2011, 15:56

Dziwne, problem zaczął się od kiedy zdemontowałem gaźnik do czyszczenia ... Od tej pory manetka nie odskakuje ...
Czy możliwe jest że coś jest nie tak z iglicą ?
Cytrusowy96'
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 5/11/2011, 15:32
Lokalizacja: Polska

Postprzez barek253 » 16/11/2011, 16:21

sprawdź czy u góry gaźnika tam się nie zacięła ta linka
smarowałeś ją?
może masz błoto w rolgazie?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Bostorn » 16/11/2011, 16:37

prawdopodobnie gdzieś się linka zablokowała, rozkręc i od nowa złóż, przekręcając przy tym manetke, byc moze gdzies tam się zawiesiło, sprawdź jeszcze czy syfu do gaźnika nie nagoniło
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez kris514 » 16/11/2011, 18:51

a jak zdemontowałeś ten gaźnik to nie odpinałeś iglicy (może się poluzowała linka i spadła z kółeczka na rolgazie pod tym dekielkiem
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości




na górê