Zobacz wątek - jazda i piłowanie moto w chłodniejsze dni
NAS Analytics TAG

jazda i piłowanie moto w chłodniejsze dni

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

jazda i piłowanie moto w chłodniejsze dni

Postprzez art20 » 3/11/2011, 21:25

Nie mogłem niczego konkretnego na ten temat znaleźć nic ale uświadomcie mi czy jestem głupi i nie dbam o sprzęt! Jadąc motorem(przy wcześniejszym rozgrzaniu go) przy temp na dworze ok 10 stopni np 10km spokojnie,normalna jazda gdy temp na zegarze widnieje69-78 stopni i przeciągniecie moto to jest już jego niszczenie silnika tym momencie?taka temp jaka jest na zegarze to również temp silnika?oleju? motorek to FZ6
art20
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 26/10/2008, 18:59


Postprzez kowal_71 » 3/11/2011, 22:30

To temperatura cieczy chłodzącej. Więc ani nie silnika, ani nie oleju.
Kawasaki ZR-7S
Yamaha FZ6 FAZER
kowal_71
Bywalec
 
Posty: 885
Dołączył(a): 12/4/2010, 13:46
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez Seba_ER5 » 4/11/2011, 01:56

To normalna temp pracy (do 90/100 stopni nawet). Rozgrzewasz silnik i latasz.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez art20 » 4/11/2011, 06:18

uff już mnie trochę uspokoiliście ze nie jestem skończonym idiota :P wcześniej się nad tym trochę zastanawiałem ale do żadnych rezultatów nie doszedłem, najwyżej jeszcze kawałek chłodnicy zakryje żeby temperatura oscylowała w granicach 80 stopni. Jak sadzicie?
art20
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 26/10/2008, 18:59

Postprzez RUTRA.RD » 4/11/2011, 07:49

wstaw termometr oleju do kupienia w larssonie do prawie kazdego moto
i zeby stwierdzic czy jestes idiota to musisz sopbie zrobic testy na iq, sadze ze tragicznie nie bedzie bo jako jeden z niewielu myslisz :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez art20 » 4/11/2011, 19:38

oby nikt nie myślał tak jak ja.:) testy IQ?a co to/trudne są tam pytania?bo jak nie to mogę śmiało robić:)
art20
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 26/10/2008, 18:59

Postprzez sonycbr77 » 5/11/2011, 00:50

Seba_ER5 napisał(a):To normalna temp pracy (do 90/100 stopni nawet). Rozgrzewasz silnik i latasz.
90/100? w mojej cebrze przy 103 stopniach dopiero sie wentylator wlacza a dochodzi do 108 :P
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez art20 » 5/11/2011, 18:02

o to jak do 108 dochodzi to wysokawo. U mnie wentylator załącza się przy 100 stopniach i zbija do 93
art20
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 26/10/2008, 18:59

Postprzez fincher » 5/11/2011, 22:40

Jak to mówią że nie ma na świecie wariatów, są tylko ludzie zamknięci w zakładach i ci jeszcze nie przebadani. :P
Ogólnie to silnik musi złapać swoją temperaturę aby dobrze pracować.
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê