Jakie zębatki do stunu do CBR 125
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Jakie zębatki do stunu do CBR 125
Proszę o pomoc jakie dorobić zębatki do CBR 125 żeby coś pojeździć na jednym kole
Nie chodzi mi o wieksze czy mniejsze tylko konkretnie po ile zębów muszą mieć.
Nie chodzi mi o wieksze czy mniejsze tylko konkretnie po ile zębów muszą mieć.
99
- Bunorek321-11
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 10/10/2011, 19:19
Zębatkę zdawczą (tańsza jest przeważnie) zmień na o 2z mniejszą niż standardowa. Nie wiem ile ma standardowa, wiec Ci nie powiem ile to bezie zębów, ale szukaj takiej co ma 2z mniej
Bo patelnia na tył juz troche kosztuje, a przy CBR małej wystarczy spokojnie zdawcza

Bo patelnia na tył juz troche kosztuje, a przy CBR małej wystarczy spokojnie zdawcza

-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
Eneasz, wyjdź bo znasz się na tym jak ja na jeżdżeniu kombajnem
Akurat z 4 suwowych 125'tek CBR jest jednym z lepszych wyborów. Dlaczego?
1. Stosunek mocy do masy w zestawieniu z innymi szosowymi 125'tkami
2. Dzięki jej niskiej masie łatwiej jest wykonywać większość trików. Do tego stunterzy inspirują sie teraz Freestylowcami na BMX'ach i masa jest kluczowym czynnikiem przy wykonywaniu ich.
3. Ma mocniejsze hamulce niz dirt bike co też jest istotne w stuncie
4. W CBRce wyklepiesz bak lub przynajmniej pokryjesz go kitem do okien (antypoślizgowy
), a w dirt bike'u co zrobisz? Będziesz plastik klepał? Pozdro
5. Jak robisz małą Cebrę na psa, to pozostałe plastiki mozesz spokojnie opchnąć za minimum 500zł. W Dirt Bike'u nie ma nawet co sprzedać
6. W CBR łatwiej zrobic stelaż
Chyba wystarczająco Ci uargumentowałem czemu to co piszesz jest brednią. Jedyne z czym sie mogę zgodzić to to ze ludzi ogarnia litość na widok CBRki. Ale do stuntu sie nadaje, a przecież o to tu chodzi.
btw. Na oko to sie okulary zakłada,a nie liczy zęby na zębatce

Akurat z 4 suwowych 125'tek CBR jest jednym z lepszych wyborów. Dlaczego?
1. Stosunek mocy do masy w zestawieniu z innymi szosowymi 125'tkami
2. Dzięki jej niskiej masie łatwiej jest wykonywać większość trików. Do tego stunterzy inspirują sie teraz Freestylowcami na BMX'ach i masa jest kluczowym czynnikiem przy wykonywaniu ich.
3. Ma mocniejsze hamulce niz dirt bike co też jest istotne w stuncie
4. W CBRce wyklepiesz bak lub przynajmniej pokryjesz go kitem do okien (antypoślizgowy

5. Jak robisz małą Cebrę na psa, to pozostałe plastiki mozesz spokojnie opchnąć za minimum 500zł. W Dirt Bike'u nie ma nawet co sprzedać
6. W CBR łatwiej zrobic stelaż
Chyba wystarczająco Ci uargumentowałem czemu to co piszesz jest brednią. Jedyne z czym sie mogę zgodzić to to ze ludzi ogarnia litość na widok CBRki. Ale do stuntu sie nadaje, a przecież o to tu chodzi.
btw. Na oko to sie okulary zakłada,a nie liczy zęby na zębatce
-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
CBR nie mam, co nie znaczy ze nie miałem z nia do czynienia i na niej nie jeździłem.
Jakbyś czytał, to byś widział ze pisałem o stosunku mocy do masy względem innych szosowych 125'tek. Bo chyba mi nie powiesz ze Varadero czy Hyosung ma taki sam stosunek mocy do masy co CBR?
Pisałem również o hamulcach wzgledem Dirt Bike'a. W Dirt bike'u nie jest potrzebna duża tarcza bo tym sie nie jeździ po asfalcie tylko katuje w 'terenie'.
Jakbyś czytał, to byś widział ze pisałem o stosunku mocy do masy względem innych szosowych 125'tek. Bo chyba mi nie powiesz ze Varadero czy Hyosung ma taki sam stosunek mocy do masy co CBR?
Pisałem również o hamulcach wzgledem Dirt Bike'a. W Dirt bike'u nie jest potrzebna duża tarcza bo tym sie nie jeździ po asfalcie tylko katuje w 'terenie'.
-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości