Zobacz wątek - Panowie, pytanie

Panowie, pytanie

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Panowie, pytanie

Postprzez mlody0088 » 3/11/2011, 20:23

Jestem młodym użytkownikiem yamahy fzs 600 z 98 roku. Motor jest sprowadzony z Anglii i jest problem ze światłami bo oślepiają innych. Co poradzicie? Zastanawia mnie jeszcze to gdy włączam zapłon to normalnie zapalają się kontrolki i gasną wszystkie nawet kontrolka ciśnienia oleju, bez uruchamiania silnika. Chciałem rozłączyć czujnik i sprawdzić co się stanie ale nie mogę znaleźć czujnika :roll:
mlody0088
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 28/10/2011, 20:11


Postprzez hugo2003 » 6/11/2011, 19:01

Czesc co do oslepiania po pokrec srobkami na tyle reflektora tam masz regulacje gora dol co do kontrolwk to hmmm dziwna rzecz w aucie mi tez gasnie przed uruchomieniem silnik bo komp sprwdza stan itp ale ie wiem jak w moto tu powinna sie swiecic przez zapaleniem silnika ...ale niech sie wypowiedza wlasciciele yamaszek z tego roku....
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez hubi199 » 6/11/2011, 20:53

Raczej oślepianie nie jest spowodowane główne regulacją lecz reflektor przystosowany jest do ruchu lewostronnego.
By nie oślepiać musisz wymienić reflektor.
hubi199
Bywalec
 
Posty: 581
Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
Lokalizacja: J-no

Postprzez sonycbr77 » 7/11/2011, 11:06

hubi199 napisał(a):Raczej oślepianie nie jest spowodowane główne regulacją lecz reflektor przystosowany jest do ruchu lewostronnego.
By nie oślepiać musisz wymienić reflektor.
dokladnie tak regulacje cos tam moze dadza nie do konca bo moze nie bedziesz oslepial ale ty nie bedziesz nic widzial na krotkich, przegladu normalnie to raczej nie przejdzie jak sprawdza reflektor
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez ferro » 7/11/2011, 14:38

jest pewien sposob ;) jak masz mocowanie zarowki w lampie, to musisz nacięcia na zabki żarówki wyciać o jakies poł cm obracajac w lewo, kąt padania swiatla staje sie wtedy prawie jak w oryginale do ruchu prawostronnego
Avatar użytkownika
ferro
Świeżak
 
Posty: 227
Dołączył(a): 17/1/2011, 18:13
Lokalizacja: b-100

Postprzez mlody0088 » 10/11/2011, 14:29

właśnie zastanawiam sie nad przeglądem. Światła obniżyłem, ale odbiło się to na widoczności w nocy. Zobaczę jeszcze z tym wycięciem co kolega pisze:) dzięki panowie.
mlody0088
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 28/10/2011, 20:11

Postprzez hugo2003 » 13/11/2011, 15:25

na przeglady moto jezdze 8lat i nigdy nie przylozyli mi sprzetu do ustawiania swiatel wiec tym bym sie nie przejmowal.... patent z nacieciem do zarowki hmmm ciekawy...
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr
cron