Kxf250 remont
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Kxf250 remont
Chciał bym przeprowadzic remont w moim kxfie ale za bardzo nie znam się na częściach. Więc tutaj pytanie kieruje do was. Chciał bym was zapytać jakie części bym mógł włożyć w ten motorek żeby to chodziło dłuższy czas. Interesuje mnie konkretnie jakiej firmy tloka korbe zawory itp. Poprostu żeby latać bez żadnych niespodzianek w sezonie.
dzięki za jakie kolwiek porady

- mikulski53
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 21/6/2011, 15:54
- Lokalizacja: rzeszów
Zależy jak chcesz go zrobić jakiś zawodnik albo chcesz mieć minimalnie lepsze odejście. To zawory tytanowe ( najlepiej oryginalne oryginalne albo pro circuit), a jak amator to najlepiej Proxa stalówki naprawdę dają rade. Tłok to masz duży wybór najlepszy na rynku obecnie to chyba Wossner, Korba Hot Rods. I chyba to wszystko. Pamiętaj jak robisz to wymień jeszcze łańcuszek rozrządu, zobacz w jakim stanie masz łożyska wału, prowadnice, ( ogólnie całą głowice i cylinder pomierz)
- mikozniak
- Świeżak
- Posty: 210
- Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Nie nie żaden zawodnik. A może jeszcze taki koszt tego ? Tak na oko chociaż. Mniej więcej jak się przygotować na same części. Licząc oczywiście lozyska łańcuszek rozrzadu i tamta reszta co była wymieniona.
- mikulski53
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 21/6/2011, 15:54
- Lokalizacja: rzeszów
- mikulski53
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 21/6/2011, 15:54
- Lokalizacja: rzeszów
Cylinder to nie wiem. Ale głowica była nie dawno rozbierana i były wymienione uszczelniacze na zaworach i regułowane. Ale mechanik nic nie mówił ze jest coś do roboty więc dokładnie to sam nie wiem .
- mikulski53
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 21/6/2011, 15:54
- Lokalizacja: rzeszów
Lepiej żeby tak nie było. A jeszcze jedno pytanie. Można by mu było zwiększyć troszeczkę moc ? Nie mowie ze jakoś kolosalnie na 70 kobył tylko żeby troszkę lepiej ciągnol
- mikulski53
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 21/6/2011, 15:54
- Lokalizacja: rzeszów
skoro moc 250 w 4T jest dla Ciebie za mała, a nie masz pojęcia o serwisie to jestes zapewne mistrzem prostej
i nie potrafisz uzywac motocykla zgodnie z przeznaczeniem
albo jestes talentem na skale swiatową jak krótko po zakupie brakuje ci mocy w 250 w 4T
co do remontu - robi sie wszystko zgodnie z ksiązką serwisową a przynajmniej tak jest najpewniej. aczkolwiek mozna pewne rzeczy wymieniac nieco rzadziej niz podaje ksiżka gdy sie smiga amatorsko, a zapewne tak jeździsz. po prostu wszystko sie rozbiera i co jest do wymiany to sie wymienia. a co jeszcze moze pochodzic to sie zazwyczaj zostawia. chyba że cos zbliza sie do konca. łancuszek sie wymienia mniej wiecej co rok. to taka norma. i przy kazdym rozpoławianiu warto powymieniac wszystkie łozyska no i wiadomo uszczelki.



co do remontu - robi sie wszystko zgodnie z ksiązką serwisową a przynajmniej tak jest najpewniej. aczkolwiek mozna pewne rzeczy wymieniac nieco rzadziej niz podaje ksiżka gdy sie smiga amatorsko, a zapewne tak jeździsz. po prostu wszystko sie rozbiera i co jest do wymiany to sie wymienia. a co jeszcze moze pochodzic to sie zazwyczaj zostawia. chyba że cos zbliza sie do konca. łancuszek sie wymienia mniej wiecej co rok. to taka norma. i przy kazdym rozpoławianiu warto powymieniac wszystkie łozyska no i wiadomo uszczelki.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Nie mowie ze mi brakuje mocy poprostu zapytałem jak człowiek czy dało by radę. A tu od razu naskakujesz! U mnie to czysta amatorka no ale remont dlatego ze od zakupu moto była robiona tylko głowica no i czuć ze moto jest slabszy niż wcześniej. Ale też zbliża się zima więc chciał bym zadbać trochę o swój sprzęt a nie go skończyć i sprzedać tak jak to większość robi. I od nowego sezonu jeździć jak człowiek a nie martwic się czy wrócę czy przywioze na przyczepce.
- mikulski53
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 21/6/2011, 15:54
- Lokalizacja: rzeszów
Komplet zaworów - tylko i wyłącznie tytanowe dostaniesz teraz.
To koszt 1600 zł, tłok - ja mam proxa - 400 , korba prox 450, uszczelki, wałki rozrządu hotcams lub używane oryginalne, łańcuszek rozrządu did
To koszt 1600 zł, tłok - ja mam proxa - 400 , korba prox 450, uszczelki, wałki rozrządu hotcams lub używane oryginalne, łańcuszek rozrządu did
Czarny 300cc 2T.
-
Duriv - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
- Lokalizacja: Lublin
http://allegro.pl/zawor-zawory-ssace-ka ... 00652.html
http://allegro.pl/zawor-zawory-ssace-pr ... 77377.html
ssące są ale wydechowy to byś musiał gdzieś indziej poszukac
http://allegro.pl/zawor-zawory-ssace-pr ... 77377.html
ssące są ale wydechowy to byś musiał gdzieś indziej poszukac

- mikozniak
- Świeżak
- Posty: 210
- Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz
mikozniak napisał(a):http://allegro.pl/zawor-zawory-ssace-kawasaki-kxf-250-04-08-i1886000652.html
http://allegro.pl/zawor-zawory-ssace-pr ... 77377.html
ssące są ale wydechowy to byś musiał gdzieś indziej poszukac
Jeśli Ty wolisz wsadzać no-name do swojego motocykla, proszę bardzo. Warto zauważyć że nie dokłada sprężyn do tych stalowych zaworów. Co więcej jak do niego dzwoniłem, mówił że wsadza się oryginalne sprężyny. A oryginalnie siedzą stalowe zawory.. Jak się to może skończyć, dokończcie sobie sami.
Pozdro
Czarny 300cc 2T.
-
Duriv - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
- Lokalizacja: Lublin
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości