Zobacz wątek - Kxf250 remont

Kxf250 remont

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Kxf250 remont

Postprzez mikulski53 » 2/11/2011, 16:13

Chciał bym przeprowadzic remont w moim kxfie ale za bardzo nie znam się na częściach. Więc tutaj pytanie kieruje do was. Chciał bym was zapytać jakie części bym mógł włożyć w ten motorek żeby to chodziło dłuższy czas. Interesuje mnie konkretnie jakiej firmy tloka korbe zawory itp. Poprostu żeby latać bez żadnych niespodzianek w sezonie. :) dzięki za jakie kolwiek porady
mikulski53
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 21/6/2011, 15:54
Lokalizacja: rzeszów


Postprzez mikozniak » 2/11/2011, 16:24

Zależy jak chcesz go zrobić jakiś zawodnik albo chcesz mieć minimalnie lepsze odejście. To zawory tytanowe ( najlepiej oryginalne oryginalne albo pro circuit), a jak amator to najlepiej Proxa stalówki naprawdę dają rade. Tłok to masz duży wybór najlepszy na rynku obecnie to chyba Wossner, Korba Hot Rods. I chyba to wszystko. Pamiętaj jak robisz to wymień jeszcze łańcuszek rozrządu, zobacz w jakim stanie masz łożyska wału, prowadnice, ( ogólnie całą głowice i cylinder pomierz)
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez mikulski53 » 2/11/2011, 16:35

Nie nie żaden zawodnik. A może jeszcze taki koszt tego ? Tak na oko chociaż. Mniej więcej jak się przygotować na same części. Licząc oczywiście lozyska łańcuszek rozrzadu i tamta reszta co była wymieniona.
mikulski53
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 21/6/2011, 15:54
Lokalizacja: rzeszów

Postprzez mikozniak » 2/11/2011, 16:49

To łańcuszek 200 zl, korba 500 zl, tłok 500 zł, uszczelki 200 zł, zawory ssace ok 450 i wydechowe kolo 350. Plus oczywiscie robota i inne wydatki
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez mikulski53 » 2/11/2011, 16:54

Czyli z jakieś 3 koła wyjdzie lekko. Dzięki za podpowiedzi. :)
mikulski53
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 21/6/2011, 15:54
Lokalizacja: rzeszów

Postprzez mikozniak » 2/11/2011, 17:02

No, niestety tanie to nie jest, ale rzeba dawać radę. A wiesz w jakim stanie masz cylinder i głowica??
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez mikulski53 » 2/11/2011, 17:13

Cylinder to nie wiem. Ale głowica była nie dawno rozbierana i były wymienione uszczelniacze na zaworach i regułowane. Ale mechanik nic nie mówił ze jest coś do roboty więc dokładnie to sam nie wiem .
mikulski53
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 21/6/2011, 15:54
Lokalizacja: rzeszów

Postprzez mikozniak » 2/11/2011, 17:19

Wiesz bo może się cylinder skończyć znaczy masz ostatnią selekcje. I do wymiany będzie cylinder,
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez mikulski53 » 2/11/2011, 17:23

Lepiej żeby tak nie było. A jeszcze jedno pytanie. Można by mu było zwiększyć troszeczkę moc ? Nie mowie ze jakoś kolosalnie na 70 kobył tylko żeby troszkę lepiej ciągnol
mikulski53
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 21/6/2011, 15:54
Lokalizacja: rzeszów

Postprzez mikozniak » 2/11/2011, 19:13

Dużo jest sposobów. Możesz włożyć inny układ wydechowy, tuning głowicy, wymienić wałki rozrządu, mozę wystarczy tłok o większej kompresji??
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez henio12323 » 2/11/2011, 19:33

skoro moc 250 w 4T jest dla Ciebie za mała, a nie masz pojęcia o serwisie to jestes zapewne mistrzem prostej :D i nie potrafisz uzywac motocykla zgodnie z przeznaczeniem :P albo jestes talentem na skale swiatową jak krótko po zakupie brakuje ci mocy w 250 w 4T :D
co do remontu - robi sie wszystko zgodnie z ksiązką serwisową a przynajmniej tak jest najpewniej. aczkolwiek mozna pewne rzeczy wymieniac nieco rzadziej niz podaje ksiżka gdy sie smiga amatorsko, a zapewne tak jeździsz. po prostu wszystko sie rozbiera i co jest do wymiany to sie wymienia. a co jeszcze moze pochodzic to sie zazwyczaj zostawia. chyba że cos zbliza sie do konca. łancuszek sie wymienia mniej wiecej co rok. to taka norma. i przy kazdym rozpoławianiu warto powymieniac wszystkie łozyska no i wiadomo uszczelki.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mikulski53 » 2/11/2011, 21:25

Nie mowie ze mi brakuje mocy poprostu zapytałem jak człowiek czy dało by radę. A tu od razu naskakujesz! U mnie to czysta amatorka no ale remont dlatego ze od zakupu moto była robiona tylko głowica no i czuć ze moto jest slabszy niż wcześniej. Ale też zbliża się zima więc chciał bym zadbać trochę o swój sprzęt a nie go skończyć i sprzedać tak jak to większość robi. I od nowego sezonu jeździć jak człowiek a nie martwic się czy wrócę czy przywioze na przyczepce.
mikulski53
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 21/6/2011, 15:54
Lokalizacja: rzeszów

Postprzez Duriv » 2/11/2011, 22:11

Komplet zaworów - tylko i wyłącznie tytanowe dostaniesz teraz.
To koszt 1600 zł, tłok - ja mam proxa - 400 , korba prox 450, uszczelki, wałki rozrządu hotcams lub używane oryginalne, łańcuszek rozrządu did
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez mikozniak » 3/11/2011, 08:54

mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Duriv » 3/11/2011, 11:41

mikozniak napisał(a):http://allegro.pl/zawor-zawory-ssace-kawasaki-kxf-250-04-08-i1886000652.html
http://allegro.pl/zawor-zawory-ssace-pr ... 77377.html
ssące są ale wydechowy to byś musiał gdzieś indziej poszukac :D


Jeśli Ty wolisz wsadzać no-name do swojego motocykla, proszę bardzo. Warto zauważyć że nie dokłada sprężyn do tych stalowych zaworów. Co więcej jak do niego dzwoniłem, mówił że wsadza się oryginalne sprężyny. A oryginalnie siedzą stalowe zawory.. Jak się to może skończyć, dokończcie sobie sami.
Pozdro
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez mikozniak » 3/11/2011, 19:40

Zobacz ten 2 link. Masz zawory Prox ze sprężynami.
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Duriv » 3/11/2011, 21:23

Zwracam honor. Kiedyś za tą cene były jakieś zawory "ProMX" stąd reakcja. Jeszcze miesiąc temu by zdobyć tytany proxa musiałem przetrząsnąć co się dało..
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr