Kxf250 remont
• Strona 1 z 1
Kxf250 remont
Chciał bym przeprowadzic remont w moim kxfie ale za bardzo nie znam się na częściach. Więc tutaj pytanie kieruje do was. Chciał bym was zapytać jakie części bym mógł włożyć w ten motorek żeby to chodziło dłuższy czas. Interesuje mnie konkretnie jakiej firmy tloka korbe zawory itp. Poprostu żeby latać bez żadnych niespodzianek w sezonie.
dzięki za jakie kolwiek porady

- mikulski53
- Świeżak
Zależy jak chcesz go zrobić jakiś zawodnik albo chcesz mieć minimalnie lepsze odejście. To zawory tytanowe ( najlepiej oryginalne oryginalne albo pro circuit), a jak amator to najlepiej Proxa stalówki naprawdę dają rade. Tłok to masz duży wybór najlepszy na rynku obecnie to chyba Wossner, Korba Hot Rods. I chyba to wszystko. Pamiętaj jak robisz to wymień jeszcze łańcuszek rozrządu, zobacz w jakim stanie masz łożyska wału, prowadnice, ( ogólnie całą głowice i cylinder pomierz)
- mikozniak
- Świeżak
Nie nie żaden zawodnik. A może jeszcze taki koszt tego ? Tak na oko chociaż. Mniej więcej jak się przygotować na same części. Licząc oczywiście lozyska łańcuszek rozrzadu i tamta reszta co była wymieniona.
- mikulski53
- Świeżak
- mikulski53
- Świeżak
Cylinder to nie wiem. Ale głowica była nie dawno rozbierana i były wymienione uszczelniacze na zaworach i regułowane. Ale mechanik nic nie mówił ze jest coś do roboty więc dokładnie to sam nie wiem .
- mikulski53
- Świeżak
Lepiej żeby tak nie było. A jeszcze jedno pytanie. Można by mu było zwiększyć troszeczkę moc ? Nie mowie ze jakoś kolosalnie na 70 kobył tylko żeby troszkę lepiej ciągnol
- mikulski53
- Świeżak
skoro moc 250 w 4T jest dla Ciebie za mała, a nie masz pojęcia o serwisie to jestes zapewne mistrzem prostej
i nie potrafisz uzywac motocykla zgodnie z przeznaczeniem
albo jestes talentem na skale swiatową jak krótko po zakupie brakuje ci mocy w 250 w 4T