Zobacz wątek - Z750 do oceny

Z750 do oceny

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Z750 do oceny

Postprzez Atlantis » 27/10/2011, 19:19

http://otomoto.pl/kawasaki-z-z750-z-750-M2889277.html

Prosiłbym wypowiedź co bardziej doświadczonych w kupowaniu motongów. Co na oko oczywiście wygląda dobrze, a co źle ;]
Avatar użytkownika
Atlantis
Świeżak
 
Posty: 381
Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
Lokalizacja: Poznań


Postprzez hubi199 » 27/10/2011, 20:22

Raczej wydaje się być ok. Może lewy el. plastikowy malowany ew. zdaje mi się
Ale coś strasznie lecą ceny tych kaw na allegro
hubi199
Bywalec
 
Posty: 581
Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
Lokalizacja: J-no

Postprzez Atlantis » 27/10/2011, 20:50

Lecą, bo jest ich dużo, poza tym model już na rynku trochę jest. Dlatego opłaca się szukać.

Co do tej sztuki, wydaje mi się podobnie jak Tobie, że "coś mogło być robione", tyle że na mój amatorski rzut oka na zdjęciach wygląda nieźle.
Avatar użytkownika
Atlantis
Świeżak
 
Posty: 381
Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez xede » 27/10/2011, 21:01

to nie 2009, moze pierwsza rejestracja ale na 100% to 2008 max
jesli wokol silnika jest srebrne tzn. ze to max 2008 ja mam zeta z 2009 i jest czarny a jak vin wskarze na 2009 tzn. ze bylo i to konkretnie robione skoro jest srebrne wokol silnika

chyba lezal na prawej stronie bo oslona tlumika w tych rocznikach jest srebrna a nie czarna poza tym :) albo tlumik od nowszego zakupiony

zapytaj na forum zeta750 o to
xede
Świeżak
 
Posty: 370
Dołączył(a): 3/10/2009, 12:35
Lokalizacja: łódź

Postprzez Atlantis » 27/10/2011, 21:21

Dzięki za odp. A może to być kwestia tego, że jest ściągany z Francji?

Ten wygląda tak samo:
http://otomoto.pl/kawasaki-z-750-nowka- ... 39585.html

Chyba, że oba są mocno walnięte... :D
Avatar użytkownika
Atlantis
Świeżak
 
Posty: 381
Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez motoluka » 27/10/2011, 22:44

Ta pierwsza sztuka wygląda nieźle, jeśli już miałbym być upierdliwy to poprosiłbym o zdjęcia centralnie z przodu i centralnie z tyłu z wyprostowaną kierownicą, ewentualnie zdjęcie napędu w wysokiej rozdzielczości. Swoją drogą, piękny sprzęt, sam bym się nad nim zastanawiał gdybym nie robił czasami dłuższych tras z plecaczkiem. Jeśli mogę spytać, przeskakujesz z ER6 na Z750?
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez Atlantis » 28/10/2011, 09:08

Tak, chciałbym z 6-stki przeskoczyć na Z750, duży Zet to dla mnie za wiele jak na dzień dzisiejszy, zarówno jeśli chodzi o umiejętności, jak i o koszta eksploatacyjne. Generalnie z tego co czytałem i pytałem to mały Zet ma 2 minusy: jest ciężki(parę kilo mniej od lytrowego Zeta(rama stal vs rama aluminium)) i ma miękki przedni zawias - do 100 kg maks. jeśli chcesz mieć jeszcze rezerwę przy ostrej jeździe. Poza tym ludzie chwalą ;]
Avatar użytkownika
Atlantis
Świeżak
 
Posty: 381
Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez xede » 28/10/2011, 10:16

nie wiem czemu tak jest ale te z srebrna obudowa to zawsze byly 2008
xede
Świeżak
 
Posty: 370
Dołączył(a): 3/10/2009, 12:35
Lokalizacja: łódź

Postprzez pan_wiewiorka » 28/10/2011, 10:23

Atlantis napisał(a):[...] Zet ma 2 minusy: jest ciężki(parę kilo mniej od lytrowego Zeta(rama stal vs rama aluminium) [...]

To co czasami jest wadą może być w niektórych sytuacjach zaletą, np. podczas szlifa rama stalowa jest mniej podatna na uszkodzenie.
[...] i ma miękki przedni zawias - do 100 kg maks.

Wsio zależy jak chcesz latać. Inna sprawa, można to wyregulować (?) ewentualnie złożyć inne sprężyny.
pan_wiewiorka
 

Postprzez Atlantis » 28/10/2011, 10:38

xede napisał(a):nie wiem czemu tak jest ale te z srebrna obudowa to zawsze byly 2008


Szczerze mówiąc nie mam pojęcia :? Dopiero od 1,5 roku tak naprawdę przyglądam się Zeciorowi.
http://www.bikez.com/pictures/browse.ph ... 4&pageno=3

Aczkolwiek tutaj chyba nie kłamią ;]
Dla pewności popytam na forum zeta, jak radziłeś. Dzięki Ci bardzo za pomoc! :)

pan_wiewiorka napisał(a):
Atlantis napisał(a):[...] Zet ma 2 minusy: jest ciężki(parę kilo mniej od lytrowego Zeta(rama stal vs rama aluminium) [...]

To co czasami jest wadą może być w niektórych sytuacjach zaletą, np. podczas szlifa rama stalowa jest mniej podatna na uszkodzenie.
[...] i ma miękki przedni zawias - do 100 kg maks.

Wsio zależy jak chcesz latać. Inna sprawa, można to wyregulować (?) ewentualnie złożyć inne sprężyny.


Tak, tak o tej ramie wiem i zdaję sobie z tego sprawę ;]

Co do zawiasu, chodzi o to, że utwardzony na maksa jest przystosowany do kierowcy o masie maks. 100 kg, inaczej nie wyrabia. Ja tyle nie ważę, więc to nie problem, natomiast w razie czego oczywiście wystarczy zmienić sprężyny ;)
Avatar użytkownika
Atlantis
Świeżak
 
Posty: 381
Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez hubi199 » 28/10/2011, 17:31

mały zet ma tylko regulacje napięcia spręzyny ??
Bo duży to chyba full
Napewno 750r ma full wypas zawias
hubi199
Bywalec
 
Posty: 581
Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
Lokalizacja: J-no

Postprzez Atlantis » 28/10/2011, 18:07

hubi199 napisał(a):mały zet ma tylko regulacje napięcia spręzyny ??
Bo duży to chyba full
Napewno 750r ma full wypas zawias


Mały ma tylko napięcie wstępne sprężyny: przód-tył. Niestety tylko tyle, to standard w tej klasie, ani FZ8, ani GSR 750, ani Hornet nie wyglądają w tym temacie lepiej.

Duży Zet i 750R mają wszystko - napięcia + tłumienie dobicia/odbicia, bez amora skrętu(ale to chyba dosyć jasne w tym przedziale cenowym).

Jak przeglądam forum Zeta to mam wrażenie, że trafienie sztuki nie składanej z 3-4 innych jest praktycznie niemożliwe. Albo Ci handlarze są tacy zdolni, albo ludzie żałują paru stów, żeby podjechać na sprawdzanie geometrii w warsztacie/ASO. ***, szkoda tylko, że na zdjęciach wszystko wygląda cud, miód, a zrobić 150 kilo, tylko po to, żeby zobaczyć, że lagi jednak ciekną, rama była spawana w przydomowym garażu, a silnik zajechany w pizdu, trochę się mija z celem. Jak będę już duży(w sensie skończę studia) to zrobię sobie tą przyjemność i dużego Zeta kupię salonowego, nawet w kredycie(albo leasingu na Ojca 8)), a mieszkać będę najwyżej w kartonie. Wsio ;]
Avatar użytkownika
Atlantis
Świeżak
 
Posty: 381
Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez motoluka » 28/10/2011, 18:19

Do Niemiec trzeba się wybrać, znaleźć na mobile.de sprzęt z dokumentacją i najlepiej jednym właścicielem. Wyjdzie pewnie z 1500-2000zł drożej wraz z dojazdem niż u nas, ale przy takim cacku warto.
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr