Zobacz wątek - Kawaski Z750 pytanie do użytkowników jak z silnikami ??

Kawaski Z750 pytanie do użytkowników jak z silnikami ??

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Kawaski Z750 pytanie do użytkowników jak z silnikami ??

Postprzez xluqas » 27/10/2011, 08:17

Witam przymierzam się do kupna następnego naked'a i dość tak podchodzi mi z750 przed liftem 2005-2006r i moje pytanie tyczy co do awaryjności silnika słyszałem parę opinii o sypiących się silnikach w Kawach, np koledze z garażu obok padł motor zaczęła nawalać panewka wału w zx6r 2002r

Co wy sądzicie o tym??

Może sami użytkownicy z750 się wypowiedzą ??
Avatar użytkownika
xluqas
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 6/10/2010, 19:39
Lokalizacja: Tarnowskie Góry


Postprzez pan_wiewiorka » 27/10/2011, 08:20

Jak dbasz, tak masz. Inna sprawa, to nie są piece olejowe i każde pałowanie szkodzi im znacznie bardziej. Co do Zetów, to raczej nie słychać żeby coś było nie tak.
pan_wiewiorka
 

Postprzez xluqas » 27/10/2011, 08:28

Miałem zr7 i było spoko poza tym ja tam zbytnio nie pałuje moto typu na jednym czy palenie gumy normalna jazda no może czasem do odcięcia.. Horneta mi nie pasuje wyglądowo gsr czy fz6 też nie, fajna jest fz1 ale troche droga i za duży moto
Avatar użytkownika
xluqas
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 6/10/2010, 19:39
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez Atlantis » 27/10/2011, 10:33

A nie lepiej kupić tego po lifcie? 07' roczniki są już w całkiem dobrych cenach ;]

W mojej ER-6n jak na razie nic się nie sypnęło i oby tak dalej.
Avatar użytkownika
Atlantis
Świeżak
 
Posty: 381
Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez xede » 27/10/2011, 11:37

z forum o zecie, nic nie slychac o padajacych silnikach, raczej bezawaryjnie od wymiany do wymiany a ze u kolegi padlo cos w kawie to ja to samo moge powiedziec o kazdym moto, i raczej to nie regula a "jak dbasz tak masz"
xede
Świeżak
 
Posty: 370
Dołączył(a): 3/10/2009, 12:35
Lokalizacja: łódź

Postprzez xluqas » 27/10/2011, 15:16

Atlantis nie mam tyle hajsu na polifta a to on mi sie najbardziej podoba mój budżet to max 10 tys pln


xede no właśnie też zasada jak masz tak dbasz
Avatar użytkownika
xluqas
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 6/10/2010, 19:39
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez RUTRA.RD » 28/10/2011, 10:15

znajdz tylko porzadny egzeplarz bo co roku na poczatku sezonu i w trakcje sa tematy tumy
- 3 tyg temu kupilem motor i nie chce teraz palic
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Atlantis » 28/10/2011, 10:49

xluqas napisał(a):Atlantis nie mam tyle hajsu na polifta a to on mi sie najbardziej podoba mój budżet to max 10 tys pln


xede no właśnie też zasada jak masz tak dbasz


Myślę, że jak trafisz porządną sztukę to będzie dobrze. Generalnie nie spiesz się, nawet jeśli pojedziesz i coś zacznie budzić Twoją wątpliwość to nie mów sobie: "A tam to drobiazg, naprawię sam", bo może okazać się, że trafisz trupa. Trochę poszukasz i znajdziesz. A swoją drogą stary Zet nie spełnia aktualnej normy spalin :D dlatego nie jest wykastrowany i ma lepszego kopa niż ten od 07' wzwyż. W przypadku silnika więcej mocy za mniej pieniędzy. Plusów trzeba szukać ;]
Avatar użytkownika
Atlantis
Świeżak
 
Posty: 381
Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez pan_wiewiorka » 28/10/2011, 11:17

xluqas napisał(a):Atlantis nie mam tyle hajsu na polifta a to on mi sie najbardziej podoba mój budżet to max 10 tys pln

To zastanów się czy nie poczekać lub cy stać Cię na reanimowanie trupa.
pan_wiewiorka
 

Postprzez xluqas » 28/10/2011, 18:51

pan_wiewiorka napisał(a):
xluqas napisał(a):Atlantis nie mam tyle hajsu na polifta a to on mi sie najbardziej podoba mój budżet to max 10 tys pln

To zastanów się czy nie poczekać lub cy stać Cię na reanimowanie trupa.


Hmmm w tamtym roku kupiłem zr7 s z 2004 za 4,4 tys po szlifie i moto mi służył i z tego co wiem służy dalej. Myslisz że 10 tysi to za mało na rocznik 2005-06??
Avatar użytkownika
xluqas
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 6/10/2010, 19:39
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez Atlantis » 28/10/2011, 22:07

xluqas napisał(a):
pan_wiewiorka napisał(a):
xluqas napisał(a):Atlantis nie mam tyle hajsu na polifta a to on mi sie najbardziej podoba mój budżet to max 10 tys pln

To zastanów się czy nie poczekać lub cy stać Cię na reanimowanie trupa.


Hmmm w tamtym roku kupiłem zr7 s z 2004 za 4,4 tys po szlifie i moto mi służył i z tego co wiem służy dalej. Myslisz że 10 tysi to za mało na rocznik 2005-06??


Zależy za co. Za taką Kawę to dobre 2-3 tysie za mało, co najmniej. Chociaż cholera wie. Gadać sobie można, a rynek sam narzuca ceny. Trzeba by popatrzeć jak stoją ceny poprzedniej Z750'tki.
Avatar użytkownika
Atlantis
Świeżak
 
Posty: 381
Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez xluqas » 29/10/2011, 08:47

Przed lift zetki róznie od 8-12 tys a zawsze można z ceny z bić jak sie ma gotówkę
Avatar użytkownika
xluqas
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 6/10/2010, 19:39
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez proceder » 29/10/2011, 10:15

Mam Z750S z 2005r i żadnego problemu z czymkolwiek nie miałem, regularny serwis i tylko jeździć, o sypiących się silnikach w kawach też nie słyszałem, jeśli masz zadbaną, serwisowaną sztukę nic nie powinno się dziać. Co do kasy to 10tys może być trochę mało, ładnej i pewnej S raczej nie kupisz, naked'a w przedziale 10-11tys myślę ze może uda Ci się wyrwać, patrząc po allegro.
Obrazek
proceder
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 9/3/2009, 21:49

Postprzez xluqas » 29/10/2011, 10:56

proceder napisał(a):Mam Z750S z 2005r i żadnego problemu z czymkolwiek nie miałem, regularny serwis i tylko jeździć, o sypiących się silnikach w kawach też nie słyszałem, jeśli masz zadbaną, serwisowaną sztukę nic nie powinno się dziać. Co do kasy to 10tys może być trochę mało, ładnej i pewnej S raczej nie kupisz, naked'a w przedziale 10-11tys myślę ze może uda Ci się wyrwać, patrząc po allegro.



Nie chce S'ki kupiłem zr7 s bo byla tania i po szlifie owiewki poszły na alledrogo i zrobilem z niej prawie N'ke

także only N
Avatar użytkownika
xluqas
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 6/10/2010, 19:39
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez headhunters » 29/10/2011, 13:41

Posiadam Zeta rocznik 2006.I nosze sie z zamiarem sprzedazy :) jestes chetny to pisz a wysle ci fotki i opis moto.
Kawasaki Z750
Avatar użytkownika
headhunters
Świeżak
 
Posty: 99
Dołączył(a): 1/4/2009, 22:32
Lokalizacja: SnK

Postprzez proceder » 29/10/2011, 16:28

xluqas napisał(a):
proceder napisał(a):Mam Z750S z 2005r i żadnego problemu z czymkolwiek nie miałem, regularny serwis i tylko jeździć, o sypiących się silnikach w kawach też nie słyszałem, jeśli masz zadbaną, serwisowaną sztukę nic nie powinno się dziać. Co do kasy to 10tys może być trochę mało, ładnej i pewnej S raczej nie kupisz, naked'a w przedziale 10-11tys myślę ze może uda Ci się wyrwać, patrząc po allegro.



Nie chce S'ki kupiłem zr7 s bo byla tania i po szlifie owiewki poszły na alledrogo i zrobilem z niej prawie N'ke

także only N

tak, ale zmiany S a N są tylko wizualne, silnik ten sam, także o awaryjność nie musisz się obawiać
Obrazek
proceder
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 9/3/2009, 21:49

Postprzez xluqas » 30/10/2011, 21:57

proceder napisał(a):
xluqas napisał(a):
proceder napisał(a):Mam Z750S z 2005r i żadnego problemu z czymkolwiek nie miałem, regularny serwis i tylko jeździć, o sypiących się silnikach w kawach też nie słyszałem, jeśli masz zadbaną, serwisowaną sztukę nic nie powinno się dziać. Co do kasy to 10tys może być trochę mało, ładnej i pewnej S raczej nie kupisz, naked'a w przedziale 10-11tys myślę ze może uda Ci się wyrwać, patrząc po allegro.



Nie chce S'ki kupiłem zr7 s bo byla tania i po szlifie owiewki poszły na alledrogo i zrobilem z niej prawie N'ke

także only N

tak, ale zmiany S a N są tylko wizualne, silnik ten sam, także o awaryjność nie musisz się obawiać


Wiem o tym doskonale !!
Avatar użytkownika
xluqas
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 6/10/2010, 19:39
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez proceder » 30/10/2011, 22:05

xluqas napisał(a):Wiem o tym doskonale !!

Wiec po co pytasz? Pytasz o awaryjność Z750 to napisałem, mam S nie N ale to nic nie zmienia , człowiek chce pomoc a ten jeszcze z wykrzyknikami... :?
Obrazek
proceder
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 9/3/2009, 21:49

Postprzez Krmtzzz » 30/10/2011, 23:20

Proceder - "Co do kasy to 10tys może być trochę mało, ładnej i pewnej S raczej nie kupisz, naked'a w przedziale 10-11tys myślę ze może uda Ci się wyrwać, patrząc po allegro."

Mysle, iz autor odniosl sie do tego :)
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na gr