Zobacz wątek - suzuki ts125r czy jest zdlawiona?

suzuki ts125r czy jest zdlawiona?

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

suzuki ts125r czy jest zdlawiona?

Postprzez mistycue » 22/10/2011, 20:18

witam wszystkich, od niedawna stalem sie posiadaczem suzuki ts125r z 92 r. Motorek w nie najgorszym stanie, ma zdjete zegary , stacyjke ,swiatla itp. Po pierwszej jezdzie zorientowalem sie ze jest cos nie tak ...... Okazalo sie ze zawor wydechu nie dziala , troche poszperalem i doszedlem ze kabel ktory zapewne powinien byc w stacyjce (czerwony) nie jest podlaczany z pomaranczowym , tak jak bym wlanczyl stacyjke, kiedy juz to zrobilem silniczek sterujacy zaworem dziala( tak mi sie wydaje , jak odpale moto to silniczek na chwile tak jak by otwieral zawor i go zamykal , lub sie kalibrowal) ale potem juz ani drgnie, na wysokich obrotach motocykl tak jakby przerywal niby sie wkreca dosc dobrze ale wysokie obroty zaczynaja przerywac. w zwiazku z tym mam pytanie, czy jak motor jest zdlawiony to zawor wydechu moze sie nie otwierac? moze to wina cdi , na ramie mam napisane ze moto ma tylko 9.8 kw ale jezdzilem nim i napewno ma o wiele wiecej
Avatar użytkownika
mistycue
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 22/10/2011, 20:05


Postprzez kris514 » 22/10/2011, 20:27

kiedy wymieniałeś/czyściłeś świecę??
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 22/10/2011, 20:39

to skoro sie nie otwiera zawór na wysokich to jest to przyczyną muła. otwórz go ręcznie i zablokuj na otwartym ( nie wiem jak u ciebie to działa wiec nie powiem Ci jak) i wtedy sprawdź czy bedzie zywszy w górze obrotowej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mistycue » 22/10/2011, 21:08

swiece kupilem nowa , irydowa a chcialbym zeby zawor dzialal jak powinien bo jak go otwartego ustawie caly czas to bedzie mial slaby moment na wolnych obrotach
Avatar użytkownika
mistycue
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 22/10/2011, 20:05

Postprzez Bostorn » 23/10/2011, 11:45

nie irydówke tylko zwykłą najzwyklejszą świece, bo jeśłi zawór się nie otwiera i zamula sprzęt to raz dwa go zaleje i zlak trafi irydówkę. Henio mądrze prawi, ale jeszcze jest kwestia tego e moesz miec wyrobione szczęki zaworu wydechowego, przydało by się rozebrac go i zobaczyc w jakim jest stanie, jak są ustawione ząbki i tak dalej.
Taki mały przegląd nie powinien zaszkodzic
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 23/10/2011, 12:43

irydówke ciezko zjarac :P ona daje duzo lepsza iskre, wiec nawet zalany silnik lepiej odpala. i jest 3X bardziej trwała. ale nawet jeśli wsadzisz złotą swiece, to bez sprawnego zaworu wydechowego moto bedzie ise zachowywał tak samo :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Bostorn » 23/10/2011, 13:40

hmm to co powiesz o crce? każda cr najlepiej chodzi na zwykłej nawet iskrze, jeśli nie kręcisz do oporu jej, w sxie zajechałem świecę irydową x2 bo zalewało mi go kilka razy i poszła, irydówki są bardzo wrażliwe na zalewanie
nie wiem czy aby na pewno tak jest, ale ja się z tym spotkałem i taką posiadam wiedzę że są lepsze ale tylko wtedy kiedy silniczek się kręci na wysokich obrotach, a tym bardziej kiedy robi się bogatszą mieszankę tym bardziej bd zawalało ją nagarem pod czas zamulania
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez mistycue » 23/10/2011, 20:00

zawor chodzi jak powinien , u mnie w moto zaworem poprostu steruje silniczek elektryczny za pomoca linek ,kiedy go odpale otwiera na pol sekundy i go zamyka( wiem bo zdjalem ta oslanke i widac jak pracuje) poprostu wydaje mi sie ze motorek jest zdlawiony poprzez modul. Dzis ustawialem mieszanke i niby na luzie ok ale jak juz rusze to muli , na srednich dostaje niezlego kopa a potem gdy wejdzie na wysokie to juz jakby odcinka ......nie wiem czego moze byc przyczyna...
Avatar użytkownika
mistycue
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 22/10/2011, 20:05



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr