Zobacz wÄ…tek - Kawasaki kxf 250 rozrzÄ…d
NAS Analytics TAG

Kawasaki kxf 250 rozrzÄ…d

Enduro, Cross
_________

Kawasaki kxf 250 rozrzÄ…d

Postprzez kris514 » 22/10/2011, 18:42

Witam mam taki problem że spojrzałem na znaki rozrządu i coś się nie zgadza (w załączniku zdjęcie jak powinno być, u mnie nie zgadza się ustawienie zaworów dolotowych te większe kropki na zdjęciu) czy możliwe jest że motor chodzi(bo chodzi i to całkiem dobrze) dodam że na jednym zaworze dolotowym jest olbrzymi luz co by się stało jak bym to przestawił??
a teraz drugie pytanie sprawdziłem na naciągaczu łańcuszka że około 8 ząbków jest wyciągnięty to znaczy że łańcuszek jest w jakim stanie?? Motor z 2005r
Obrazek (otwórz link)

Uploaded with ImageShack.us (otwórz link)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez MJR128 » 22/10/2011, 18:56

Silnik nie działał by zbyt dobrze gdy masz duże luzy zaworowe, a tym bardziej przestawiony rozrząd. Powiedz o ile jest on wg. Ciebie przestawiony?
Policz sobie zÄ…bki na napinaczu i sam sobie odpowiedz na to pytanie.
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków


Postprzez henio12323 » 22/10/2011, 19:13

jak masz 1 zabek przestawiony rozrząd to juz nie pracuje dobrze. jak masz o wiecej to tłok powinien walic w zawory :D ( bo nawet o 1 ząbek potrafi delikatnie pukać ) co do samych luzów zaworowych róznica 0.02 mm jest już odczuwalna :) a co do napinacza to zobacz ile zabków zostało a nie ile poszło :P

dla kolegi z forum duriva - tez ma kxf 250 ale nieco nowszą, tez był problem z rozrządem bo moto po remoncie sie nie wkręcał jak nalezy, okazało sie że kiedys wybuchł silnik i wałek rozrządu był skoszony. na oko nie było widac. a mimo to moto nie pracował jak nalezy. chodził jakby miał 20 kucy :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kris514 » 22/10/2011, 19:17

według mnie wałem od zaworów wlotowych jest przestawiony o 1 ząbek jeden luz zaworowy o dużo wykracza ponad luzy w serwisówce 0,10-0,15 wlot według serwisówki a napinacz ma 18 ząbków(gdzieś tak o 0.2mm jest inaczej
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 22/10/2011, 20:40

no to skoro przestawiony to ustaw jak nalezy :D a co do napinacza mówią ze jak 2 zabki zostało to trzeba wymienic.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kris514 » 22/10/2011, 22:11

dzisiaj spojrzałem jeszcze raz na zawory i rozrząd i zauważyłem że wałek od zaworów dolotowych jest przestawiony o 2 ząbki (opóźniony) luz na jednym zaworze przekracza granicę serwisową o 0,10 mm(wlotowy o którym pisałem wyżej) reszta zaworów jest w granicach serwisowych mierzyłem kiedyś kompresję i wyszło 6 atmosfer czyli przeciętnie.
1 Czy to przestawienie mogło skutkować tym że motor nie ma niskich obrotów ??
2 To przestawienie nie jest za duże(motor odpala z 2 kopa)??
3 czy istnieją jakieś triki z rozrządem na handel(typu przyspieszanie zapłonu)??
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Bostorn » 23/10/2011, 11:38

moja dobra rada, ustaw to tak jak byc powinno, albo oddaj to do kogos kto to zrobi i dopiero później zadawaj pytania :)
jeśli cos nie jest dobrze ustawione, logiczne jest że nie będzie pracowac jak powinno :)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Duriv » 31/10/2011, 10:30

Zaraz bo czegoÅ› nie rozumiem.
Masz przesuniętą faze rozrządu czy po prostu o ząbek dalej ustawiony?
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez henio12323 » 31/10/2011, 10:50

a czy jedno nie jest drugim ? :P jak jest przesunięte o zabek czy 2 czy ile tam w którąs ze stron na którym z wałków to znaczy że faza jest przesunięta :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na górê