Bandit 650 czy Yamaha FZS 1000 Fazer
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Bandit 650 czy Yamaha FZS 1000 Fazer
Witajcie
Przede mnÄ… nowy dylemat - Bandit 650 czy Yamaha FZS 1000 Fazer.
Napomknę tylko, że jestem niewielkiego wzrostu i drobnej budowy.
Do tej pory radziłam sobie ale to co miałam już nie wystarcza. Poradźcie co wybrać
Cenne wszystkie za i przeciw.
Przede mnÄ… nowy dylemat - Bandit 650 czy Yamaha FZS 1000 Fazer.
Napomknę tylko, że jestem niewielkiego wzrostu i drobnej budowy.
Do tej pory radziłam sobie ale to co miałam już nie wystarcza. Poradźcie co wybrać

Cenne wszystkie za i przeciw.

-
iwonasta - Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 21/10/2011, 20:29
- Lokalizacja: Mazury
Re: Bandit 650 czy Yamaha FZS 1000 Fazer
iwonasta napisał(a):Witajcie
Przede mnÄ… nowy dylemat - Bandit 650 czy Yamaha FZS 1000 Fazer.
Napomknę tylko, że jestem niewielkiego wzrostu i drobnej budowy.
Do tej pory radziłam sobie ale to co miałam już nie wystarcza. Poradźcie co wybrać![]()
Cenne wszystkie za i przeciw.
myślę, że przede wszystkim porównujesz dwa zupełnie inne motocykle. Bandit 650 jest drugim krokiem wtajemniczenia, a fazer 1000 jest jakimś czwartym. Czym jeździsz teraz jeśli wolno wiedzieć?
GSX1400
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
B650 to KLOC i gvwno a nie osiÄ…gi.
Po 500-ce lepiej Kawe z750.
W sumie nie ważne jaki motocykl i czy tylko palcami do ziemi sięgasz, ważne ile umiesz.
I nie radzę się czymkolwiek sugerować.
Jak przejedziesz się Fazerem 1000 może nie być najgorzej, reszta przyjdzie wraz z rosnącymi kilometrami. I może to być najlepsza decyzja. Wciskając się na litra nie będziesz tak ściskać pośladków, bo silnik za Ciebie wszystko zrobi.
A jak moto jest stosunkowo ciężkie to inwestujesz crashpady.
Nigdy się nie przejmuj upadkami. Ja zaliczyłem nawet na skrzyżowaniu z pasażerem glebę (nie szlifa).
Po 500-ce lepiej Kawe z750.
W sumie nie ważne jaki motocykl i czy tylko palcami do ziemi sięgasz, ważne ile umiesz.
I nie radzę się czymkolwiek sugerować.
Jak przejedziesz się Fazerem 1000 może nie być najgorzej, reszta przyjdzie wraz z rosnącymi kilometrami. I może to być najlepsza decyzja. Wciskając się na litra nie będziesz tak ściskać pośladków, bo silnik za Ciebie wszystko zrobi.
A jak moto jest stosunkowo ciężkie to inwestujesz crashpady.
Nigdy się nie przejmuj upadkami. Ja zaliczyłem nawet na skrzyżowaniu z pasażerem glebę (nie szlifa).
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
falconiforme napisał(a):B650 to KLOC i gvwno a nie osiągi.
Po 500-ce lepiej Kawe z750.
W sumie nie ważne jaki motocykl i czy tylko palcami do ziemi sięgasz, ważne ile umiesz.
I nie radzę się czymkolwiek sugerować.
Jak przejedziesz się Fazerem 1000 może nie być najgorzej, reszta przyjdzie wraz z rosnącymi kilometrami. I może to być najlepsza decyzja. Wciskając się na litra nie będziesz tak ściskać pośladków, bo silnik za Ciebie wszystko zrobi.
A jak moto jest stosunkowo ciężkie to inwestujesz crashpady.
Nigdy się nie przejmuj upadkami. Ja zaliczyłem nawet na skrzyżowaniu z pasażerem glebę (nie szlifa).
Kawunia Z750, mimo swoistego blasku i w ogóle sam uważam, że jest super ;] jest stosunkowo ciężkim golasem - 226 kg to dużo za dużo jak na 750'tke, biorąc pod uwagę, że Z1000 waży 4 kg więcej to niestety jest to paranoja. I w sumie to jedyny duży minus tego moto. Gdyby ważył 20 kg mniej to osiągami sięgałby ligę wyżej :/
Wiem, że gdyby, ale jednak - Z750 ważył tyle co Street Triple, byłby niepodważalnie najlepszym naked'em klasy średniej ;] Niemniej, do tematu się wtrącając, jak najbardziej po 500'tce wybór świetny.
-
Atlantis - Świeżak
- Posty: 381
- Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
- Lokalizacja: Poznań
Yamaha FZS 1000 Fazer = Masa poj. gotowego do jazdy - 231 kg
Bandit 650 S == Masa poj. gotowego do jazdy - 250 kg
Kawasaki z750 2004 == masa sucha 195 kg (na mokro pewnie około 215-225kg)
http://www.motocykl-online.pl/testy/Hon ... _FZ6_Fazer
http://www.motocykl-online.pl/testy/Kawasaki_Z_750_2004
iwonasta, odwagi trochę. Jeśli masz już jakieś doświadczenie, to sportowo-turystyczna 1000-ka będzie świetna. Powyżej 500cm3 masy są albo podobne albo motocykl potrafi ją świetnie schować. Fazer w odróżnieniu od super-sportowego brata jakim jest np. R1, będziesz mieć wyprostowaną pozycję, a w tym też większą kontrolę (wygoda + widoczność).
Bandit 650 S == Masa poj. gotowego do jazdy - 250 kg
Kawasaki z750 2004 == masa sucha 195 kg (na mokro pewnie około 215-225kg)
http://www.motocykl-online.pl/testy/Hon ... _FZ6_Fazer
http://www.motocykl-online.pl/testy/Kawasaki_Z_750_2004
iwonasta, odwagi trochę. Jeśli masz już jakieś doświadczenie, to sportowo-turystyczna 1000-ka będzie świetna. Powyżej 500cm3 masy są albo podobne albo motocykl potrafi ją świetnie schować. Fazer w odróżnieniu od super-sportowego brata jakim jest np. R1, będziesz mieć wyprostowaną pozycję, a w tym też większą kontrolę (wygoda + widoczność).
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
pan_wiewiorka napisał(a):Atlantis napisał(a):Kawunia Z750[...] jest stosunkowo ciężkim golasem - 226 kg [...]
Na sucho?
Nie daj Bóg

PS
Na ścigacz.pl w danych można przeczytać, że na sucho 207 kg. Ja mam "Motocykl" z połowy 2008 i jak byk stoi 203 kg. Co kto woli, jak dla mnie dalej ciut za dużo, choć jak już pisałem, myślę, że to jedyna większa wada tego motocykla. FZ8 i GSR 750 ważą odpowiednio 210 i 211 kg na mokro i myślę, że to rozsądna waga w tej klasie.
-
Atlantis - Świeżak
- Posty: 381
- Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
- Lokalizacja: Poznań
- stareRadio
- Świeżak
- Posty: 443
- Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
- Lokalizacja: Dębica
pan_wiewiorka napisał(a):kzkzg napisał(a):co jest nie tak z Yamahami?
To moje bardzo subiektywne odczucie. Kiedyś miałem, nawet dwie. Jedna omal nie nie zabiła, druga omal nie zabiła a do tego sypała się na potęgę.
Takie tłumaczenie, to nie tłumaczenie. Ja np. miałem kiedyś suzuki i też sypało się na potęgę. Teraz mam yamahę i złego słowa nie powiem.
-
adamRS - Świeżak
- Posty: 486
- Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
- Lokalizacja: Wieluń/Poznań
adamRS napisał(a):pan_wiewiorka napisał(a):kzkzg napisał(a):co jest nie tak z Yamahami?
To moje bardzo subiektywne odczucie. Kiedyś miałem, nawet dwie. Jedna omal nie nie zabiła, druga omal nie zabiła a do tego sypała się na potęgę.
Takie tłumaczenie, to nie tłumaczenie. Ja np. miałem kiedyś suzuki i też sypało się na potęgę. Teraz mam yamahę i złego słowa nie powiem.
Rozpatrywanie tylko i wyłącznie po markach jest bez sensu, wszystkie znane marki typu Yamaha, Suzuki, Triumph, Ducati, Aprilia itd. są dobre i godne zaufania, trzeba rozpatrywać dany model i wiedzieć czego się oczekuje.
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
iwonasta napisał(a):Myślę, że każdy ma prawo do własnych odczuć.
W końcu motor to partner i albo dobieramy go z rozwagą albo z szaleńczą miłościa
fakt. To jak z alfą romeo. Kupujesz ją sercem, ale musisz być wyjątkowo towarzyski, bo codziennie rano spotykasz innych ludzi w serwisie
GSX1400
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
fazer 600 na gaznikach ma nisko siodlo kup jego znajdz idealny gzeplarz. fazer 1000 na gaznikach ma juz siodlo wyzej. ja bym bral 600 na gazniorach w najlepszym stanie w jakim uda mi sie kupic, kumpel ma juz z przebiegiem 80.000 km po kilku jego glebach i smiga jak zloto
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości