[KTM 990 SMT] KTM 990 SM T ABS - rozdwojenie jaźni
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[KTM 990 SMT] KTM 990 SM T ABS - rozdwojenie jaźni
Dyskusja na temat: KTM 990 SM T ABS - rozdwojenie jaźni
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
KTM 990 SM T ABS - rozdwojenie jaźni
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
KTM 990 SM T ABS - rozdwojenie jaźni
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Wystarczy troszkę dłożyć i za ok. 55 tys. PLN można mieć R1200GS, który jest chyba jednak królem swojej klasy.<br><hr>Gnypek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A co ma SMT do GS ? Totalnie różne maszyny.<br><hr>954Komentatorzy napisał(a):Wystarczy troszkę dłożyć i za ok. 55 tys. PLN można mieć R1200GS, który jest chyba jednak królem swojej klasy.<br><hr>Gnypek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No ma, ma. Ale jak już sie czepisza to zobacz Dorsoduro 1200 - ten sam segment. Więcej mocy, kontrola trakcji, super zawias i heble a kosztuje tylko 45 tysięcy...<br><hr>SMRKomentatorzy napisał(a):Wystarczy troszkę dłożyć i za ok. 55 tys. PLN można mieć R1200GS, który jest chyba jednak królem swojej klasy.<br><hr>Gnypek<br>Komentatorzy napisał(a):A co ma SMT do GS ? Totalnie różne maszyny.<br><hr>954<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czepiam się kiedy trzeba, Twoje porównanie jest już o niebo lepsze. Chętnie bym zobaczył zestawienie "dużych fun-bike'ów z potencjałem turystycznym".Komentatorzy napisał(a):Wystarczy troszkę dłożyć i za ok. 55 tys. PLN można mieć R1200GS, który jest chyba jednak królem swojej klasy.<br><hr>Gnypek<br>Komentatorzy napisał(a):A co ma SMT do GS ? Totalnie różne maszyny.<br><hr>954<br>Komentatorzy napisał(a):No ma, ma. Ale jak już sie czepisza to zobacz Dorsoduro 1200 - ten sam segment. Więcej mocy, kontrola trakcji, super zawias i heble a kosztuje tylko 45 tysięcy...<br><hr>SMR<br>
pozdrawiam<br><hr>954
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeżdzę tym motorkiem juz od 2 miesięcy nawinołem trochę kilosów i powiem Wam tylko jedno wspaniała maszyna i do śmigania po vinklach i do miasta i do dalekich wypraw z plecaczkiem, jedyny mankament spalanie ale tym się nie przejmuje bo jak cię stac na takie moto to na to by lać też ! <br><hr>ari
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jaja se koledzy robicie ,świetny motor ale na pewno nie turystyk przy takim spalaniu.<br><hr>Tom Tom
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
z tym małym schowkiem to też mało obiektywna ocena, bo moja 'bardziej' turystyczna VFR'a RC46 ma mniejszy, a nie ma komina pod tyłkiem, tym bardziej dwóch. Co do prowadzenia, to wielu gości takiego sprzęta potrzebuje, wiele razy latałem po górach i nie koniecznie podziwiałem tylko widoki ) w relaksacyjnym tempie i to z kuframi ) Jak powiększą mu zbiornika- biorę <br><hr>CarlitoRC46
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Można prosić o jakieś konkretne liczby? Miasto, trasa, pałowanie, spokojna jazda? Bo interesuje mnie taki sprzęt, ale naczytałem się już różnych opinii o spalaniu <br><hr>954Komentatorzy napisał(a):Jeżdzę tym motorkiem juz od 2 miesięcy nawinołem trochę kilosów i powiem Wam tylko jedno wspaniała maszyna i do śmigania po vinklach i do miasta i do dalekich wypraw z plecaczkiem, jedyny mankament spalanie ale tym się nie przejmuje bo jak cię stac na takie moto to na to by lać też ! <br><hr>ari <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Bardzo dobrze powiedziane. Masz szmal na konia to masz i na owies. Więc jedyna niewygoda to planowanie przystanków <br><hr>NightRiderKomentatorzy napisał(a):Jeżdzę tym motorkiem juz od 2 miesięcy nawinołem trochę kilosów i powiem Wam tylko jedno wspaniała maszyna i do śmigania po vinklach i do miasta i do dalekich wypraw z plecaczkiem, jedyny mankament spalanie ale tym się nie przejmuje bo jak cię stac na takie moto to na to by lać też ! <br><hr>ari <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tak tylko GS w swojej doskonałości stał się nudny i strasznie popularny. Ten KTM jest dla innej grupy docelowej, dla ludzi którzy nie jadą na drugi koniec świata (chociaż GS ostatnią częściej widać w mieście niż na trasie) tylko potrzebują moto do wypadów na weekend czy kilka dni aby pośmigać po krętych drogach. I tych ludzi nie interesuje jazda GS (swoją drogą bardzo zaawansowany technicznie moto) tylko szukają coś większego niż supermoto gdzie można zapakować trochę gratów.Komentatorzy napisał(a):Wystarczy troszkę dłożyć i za ok. 55 tys. PLN można mieć R1200GS, który jest chyba jednak królem swojej klasy.<br><hr>Gnypek<br>
Sam śmigam supermoto i czasami przydała by się taka maszynka na weekendy.<br><hr>miki
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Totalnie różne to chyba przesada. Może inne, to zgoda. Uważam, że docelowo mają trafić do tego samego klienta, a i zastosowanie mają podobne, jednak to beemka, a nie KTM jest hitem sprzedaży. Dlaczego? Odpowiedź w tekście powżej <br><hr>GnypekKomentatorzy napisał(a):Wystarczy troszkę dłożyć i za ok. 55 tys. PLN można mieć R1200GS, który jest chyba jednak królem swojej klasy.<br><hr>Gnypek<br>Komentatorzy napisał(a):A co ma SMT do GS ? Totalnie różne maszyny.<br><hr>954<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tu się zgadzam. Na GS czujesz się, jak z domu dziecka Na Grossglockner Hochalpenstrasse 50% motocykli to GS'y. Może faktycznie, pomimo pewnych braków ten KTM to alternatywa. Pozdrawiam!<br><hr>GnypekKomentatorzy napisał(a):Wystarczy troszkę dłożyć i za ok. 55 tys. PLN można mieć R1200GS, który jest chyba jednak królem swojej klasy.<br><hr>Gnypek<br>Komentatorzy napisał(a):Tak tylko GS w swojej doskonałości stał się nudny i strasznie popularny. Ten KTM jest dla innej grupy docelowej, dla ludzi którzy nie jadą na drugi koniec świata (chociaż GS ostatnią częściej widać w mieście niż na trasie) tylko potrzebują moto do wypadów na weekend czy kilka dni aby pośmigać po krętych drogach. I tych ludzi nie interesuje jazda GS (swoją drogą bardzo zaawansowany technicznie moto) tylko szukają coś większego niż supermoto gdzie można zapakować trochę gratów.
Sam śmigam supermoto i czasami przydała by się taka maszynka na weekendy.<br><hr>miki<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nope, do różnych odbiorców. Bardzo różnych. Multistrada, SMT, duży Tiger to w ogóle zupełnie różne klasy - ciężkie podróżne enduro i funbajki z kuframi. Krótko - ani GS nie jest funbajkiem ani SMT nie jest enduro. SMT jeśli już do czegoś porównywać to raczej do sport-turystyków.`<br><hr>CzachaKomentatorzy napisał(a):Wystarczy troszkę dłożyć i za ok. 55 tys. PLN można mieć R1200GS, który jest chyba jednak królem swojej klasy.<br><hr>Gnypek<br>Komentatorzy napisał(a):A co ma SMT do GS ? Totalnie różne maszyny.<br><hr>954<br>Komentatorzy napisał(a):Totalnie różne to chyba przesada. Może inne, to zgoda. Uważam, że docelowo mają trafić do tego samego klienta, a i zastosowanie mają podobne, jednak to beemka, a nie KTM jest hitem sprzedaży. Dlaczego? Odpowiedź w tekście powżej <br><hr>Gnypek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
do tego samego klienta jest 990 Adventure<br><hr>C.Komentatorzy napisał(a):Wystarczy troszkę dłożyć i za ok. 55 tys. PLN można mieć R1200GS, który jest chyba jednak królem swojej klasy.<br><hr>Gnypek<br>Komentatorzy napisał(a):A co ma SMT do GS ? Totalnie różne maszyny.<br><hr>954<br>Komentatorzy napisał(a):Totalnie różne to chyba przesada. Może inne, to zgoda. Uważam, że docelowo mają trafić do tego samego klienta, a i zastosowanie mają podobne, jednak to beemka, a nie KTM jest hitem sprzedaży. Dlaczego? Odpowiedź w tekście powżej <br><hr>Gnypek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A stać Cię na jakieś korepetycje z ortografii i interpunkcji?<br><hr>VladeeKomentatorzy napisał(a):Jeżdzę tym motorkiem juz od 2 miesięcy nawinołem trochę kilosów i powiem Wam tylko jedno wspaniała maszyna i do śmigania po vinklach i do miasta i do dalekich wypraw z plecaczkiem, jedyny mankament spalanie ale tym się nie przejmuje bo jak cię stac na takie moto to na to by lać też ! <br><hr>ari <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Super sprzęt! Ten motocykl ma tylko jedynego prawdziwego konkurenta - Triumpha Tigera. Gdybym miał się co do któregoś skłaniać to raczej KTM , myślałem że się to zmieni kiedy mówiono o nowym tigerze, a tu okazuję się że nic z nim nie zrobili tylko dłubneli coś w wyglądzie no trudno. Za tą kasę kupiłbym kawę zx1000.<br><hr>Topgear
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Super sprzęt! Ten motocykl ma tylko jedynego prawdziwego konkurenta - Triumpha Tigera. Gdybym miał się co do któregoś skłaniać to raczej KTM , myślałem że się to zmieni kiedy mówiono o nowym tigerze, a tu okazuję się że nic z nim nie zrobili tylko dłubneli coś w wyglądzie no trudno. Za tą kasę kupiłbym kawę zx1000.<br><hr>Topgear
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości