Tłoki
Posty: 10
• Strona 1 z 1
w europie wossner sie lepiej sprzedaje
vertex mysle że to równiez niezłą firma bo co ogladam filmiki na YT jak remontują cos w USA to zawsze tylko na vertexach smigaja. ale osobiscie wybrał bym jednak wossnera albo fabryczne tłoki.

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Znaczy powiem tak w motocyklach w europie stosuje się tłoki wossnera ale w kartingu wybierają z kolei tylko vertex'y (tak znowu porównuje chodzi o to że obciążenie jest dużo większe niż w motocyklach nawet nie ma co porównywać) uważam że oba te tłoki są równie dobre i nie ma co się bać tylko montować który tańszy ( no i pytanie który ma grafit a który żłobienia) zbyho jak słucham taki debilizmów to aż mi się żgać chcę 1.Wymieniać tłok na czas 2.Co wy kurna macie z tymi pękającymi tłokami w życiu poza zdjęciami z internetu nie widziałem pękniętego tłoka. Widziałem dziesiątki zatartych silników na żywca zatarte wały i korby ale nigdy nie pęknięty tłok! (nie wykluczam takiej usterki ale żeby tak często ?!)
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
-
lapfactor - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
- Lokalizacja: Poznań
To masz widocznie gigantycznego pecha ze czegoś takiego nie widziałeś..... Vertex Padną mi po 16 mth niespełna zrobionych a mówią że do 40 mth wytrzymują i wymiana... I do dzisiaj nie wiem czemu pękną bez przyczyny dobrze że akurat robiłem przegląd silnika i to zobaczyłem bo by mogło być potem więcej strat .... Z kolei na wossnerze zrobiłem 72 mth i co ???? a dobrze wiesz ze po 40 też miał być wymieniony.... A z silnikiem nie było żadnych oznak słabości
Myślę że jeszcze trochę bym zrobił na nim ale wolałem nie ryzykować i wymieniłem





Honda Cr 250 2007
- zbyho222
- Świeżak
- Posty: 462
- Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31
co do tego pękania to ja tez słyszałem o pękającym vertexie ale nigdy nie słyszałem o pękającym wossku. co prawda była mowa głownie o 2T, nie wiem jak tłoczki do 4T. a co do powłoki to to chyba nie jest grafit tylko teflon
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Polecam tłoki Vertex do dwusuwów jak i do czterosuwów. Nie miałem jeszcze żadnego problemu z tymi tłokami.
Na tłoku nie ma na pewno grafitu i teflonu też raczej nie.
Warstwa ta to jest raczej jakaś farba, która służy jako znacznik TWI dla tłoka.
Na tłoku nie ma na pewno grafitu i teflonu też raczej nie.
Warstwa ta to jest raczej jakaś farba, która służy jako znacznik TWI dla tłoka.
-
MJR128 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
to jest 100% teflon, i on jest po to żeby podczas pierwszych sekund pracy po remoncie zmniejszyc tarcie. a potem w późniejszym czasie też jako tako chroni. w 2T mi sie zawsze ten teflon wycierał po kilku mth, z kolei w ktmie 5 letni tłok miał jeszcze sporo tego na sobie
a teflon to jest bo nawet wossner pisze na swojej stronce o tym

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości