Zobacz wątek - Tłoki

Tłoki

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Tłoki

Postprzez kozak450 » 20/10/2011, 10:22

Czy jest duża różnica pomiędzy tłokiem firmy wossnera a vertexa??
Slyszałem że obecnie na rynku wossner dominuje, ale czy vertex dużo gorszy?
kozak450
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 10/4/2010, 09:01
Lokalizacja: brzesko


Postprzez zbyho222 » 20/10/2011, 11:00

Był już taki temat więc poszukaj :) Ale Wossnery Ludzie uważają za lepsze od Vertexów bo One LUBIĄ CZŁOWIEKU LUBIĄ pękać od tak sobie :)

ORTOGRAFIA SIĘ KŁANIA... BOSTORN
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez henio12323 » 20/10/2011, 15:42

w europie wossner sie lepiej sprzedaje :P vertex mysle że to równiez niezłą firma bo co ogladam filmiki na YT jak remontują cos w USA to zawsze tylko na vertexach smigaja. ale osobiscie wybrał bym jednak wossnera albo fabryczne tłoki.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez lapfactor » 21/10/2011, 22:09

Znaczy powiem tak w motocyklach w europie stosuje się tłoki wossnera ale w kartingu wybierają z kolei tylko vertex'y (tak znowu porównuje chodzi o to że obciążenie jest dużo większe niż w motocyklach nawet nie ma co porównywać) uważam że oba te tłoki są równie dobre i nie ma co się bać tylko montować który tańszy ( no i pytanie który ma grafit a który żłobienia) zbyho jak słucham taki debilizmów to aż mi się żgać chcę 1.Wymieniać tłok na czas 2.Co wy kurna macie z tymi pękającymi tłokami w życiu poza zdjęciami z internetu nie widziałem pękniętego tłoka. Widziałem dziesiątki zatartych silników na żywca zatarte wały i korby ale nigdy nie pęknięty tłok! (nie wykluczam takiej usterki ale żeby tak często ?!)
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
Avatar użytkownika
lapfactor
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
Lokalizacja: Poznań

Postprzez zbyho222 » 22/10/2011, 07:42

To masz widocznie gigantycznego pecha ze czegoś takiego nie widziałeś..... Vertex Padną mi po 16 mth niespełna zrobionych a mówią że do 40 mth wytrzymują i wymiana... I do dzisiaj nie wiem czemu pękną bez przyczyny dobrze że akurat robiłem przegląd silnika i to zobaczyłem bo by mogło być potem więcej strat .... Z kolei na wossnerze zrobiłem 72 mth i co ???? a dobrze wiesz ze po 40 też miał być wymieniony.... A z silnikiem nie było żadnych oznak słabości :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Myślę że jeszcze trochę bym zrobił na nim ale wolałem nie ryzykować i wymieniłem
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez henio12323 » 22/10/2011, 08:02

co do tego pękania to ja tez słyszałem o pękającym vertexie ale nigdy nie słyszałem o pękającym wossku. co prawda była mowa głownie o 2T, nie wiem jak tłoczki do 4T. a co do powłoki to to chyba nie jest grafit tylko teflon
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MJR128 » 22/10/2011, 15:49

Polecam tłoki Vertex do dwusuwów jak i do czterosuwów. Nie miałem jeszcze żadnego problemu z tymi tłokami.
Na tłoku nie ma na pewno grafitu i teflonu też raczej nie.
Warstwa ta to jest raczej jakaś farba, która służy jako znacznik TWI dla tłoka.
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez henio12323 » 22/10/2011, 19:15

to jest 100% teflon, i on jest po to żeby podczas pierwszych sekund pracy po remoncie zmniejszyc tarcie. a potem w późniejszym czasie też jako tako chroni. w 2T mi sie zawsze ten teflon wycierał po kilku mth, z kolei w ktmie 5 letni tłok miał jeszcze sporo tego na sobie :D a teflon to jest bo nawet wossner pisze na swojej stronce o tym
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez lapfactor » 22/10/2011, 19:22

tak to jest teflon a profesjonalnie to tłok ze zjechanym teflonem już się nie nadaje do jazdy :P są jeszcze takie że żłobieniami
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
Avatar użytkownika
lapfactor
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Bostorn » 23/10/2011, 11:47

zdarcie teflonu oznacza zużycie tłoka tak więc widac w jakim jest stanie itp :)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr