Honda CBR 600 F - Przednie zawieszenie, pytanie.
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Honda CBR 600 F - Przednie zawieszenie, pytanie.
Witam!
Głupie pytanie - intryguje mnie to od samego poczatku posiadania motocykla - do czego sluza dwa male "wentylki" schowane pod nakretkami na lagach przy samej polce kierownicy? Kiedy je wcisne slysze powietrze, osobno na lewym i prawym lagu.
Pozdrawiam!
Głupie pytanie - intryguje mnie to od samego poczatku posiadania motocykla - do czego sluza dwa male "wentylki" schowane pod nakretkami na lagach przy samej polce kierownicy? Kiedy je wcisne slysze powietrze, osobno na lewym i prawym lagu.
Pozdrawiam!
-
infz - Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 30/9/2011, 19:53
- Lokalizacja: Åšwiebodzin
Dobra, juz do tego doszedlem - mianowicie, jest to odpowietrzenie amortyzatorow, sa to zaworki, ktore zastepuja fabryczne sruby. Lewe powietrze nalezy upuszczac jak najczesciej.
Moze komus sie przyda - temat do zamkniecia.
temat zostawiam otwarty a Ty naucz siÄ™ z korzystania z opcji "edytuj"
senekkorzenna
Moze komus sie przyda - temat do zamkniecia.
temat zostawiam otwarty a Ty naucz siÄ™ z korzystania z opcji "edytuj"
senekkorzenna
-
infz - Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 30/9/2011, 19:53
- Lokalizacja: Åšwiebodzin
jak dla mnie oza uzyskanie twardosci to jesli juz to oliwa i sprezyny, dpowietrznik na bank, tyle ze jak znam zycie to nie trzeba go dotykac bo z reguly takie ustrojstwo przycie odpowiednim cisnieniu samo powinno sie odpowietrzyc
-
Veenom - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 28/6/2010, 23:01
- Lokalizacja: Strzałkowo
Oczywiście jest to zawór spuszczający nadmiar ciśnienia z gabli. W czasie pracy olej i powietrze się nagrzewają wytwarzając nadciśnienie, które zmienia charakterystykę zawieszenia.
Po naciśnięciu odpowietrznika ciśnienie powinno ujść.
Bez ingerencji kierowcy odpowietrznik sam nie zadziała. A jeśli miałby sam zadziałać, to byłaby to najgorsza rzecz, która wkręcilibyśmy zamiast śrubki. Poduszka powietrza w galach również jest ważną zmienną odpowiadającą za charakterystykę zawieszenia.
Po naciśnięciu odpowietrznika ciśnienie powinno ujść.
tyle ze jak znam zycie to nie trzeba go dotykac bo z reguly takie ustrojstwo przycie odpowiednim cisnieniu samo powinno sie odpowietrzyc
Bez ingerencji kierowcy odpowietrznik sam nie zadziała. A jeśli miałby sam zadziałać, to byłaby to najgorsza rzecz, która wkręcilibyśmy zamiast śrubki. Poduszka powietrza w galach również jest ważną zmienną odpowiadającą za charakterystykę zawieszenia.
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość