Zobacz wÄ…tek - Honda CBR 600 F - Przednie zawieszenie, pytanie.
NAS Analytics TAG

Honda CBR 600 F - Przednie zawieszenie, pytanie.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Honda CBR 600 F - Przednie zawieszenie, pytanie.

Postprzez infz » 19/10/2011, 19:00

Witam!

Głupie pytanie - intryguje mnie to od samego poczatku posiadania motocykla - do czego sluza dwa male "wentylki" schowane pod nakretkami na lagach przy samej polce kierownicy? Kiedy je wcisne slysze powietrze, osobno na lewym i prawym lagu.

Pozdrawiam!
Avatar użytkownika
infz
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 30/9/2011, 19:53
Lokalizacja: Åšwiebodzin


Postprzez infz » 19/10/2011, 20:40

Dobra, juz do tego doszedlem - mianowicie, jest to odpowietrzenie amortyzatorow, sa to zaworki, ktore zastepuja fabryczne sruby. Lewe powietrze nalezy upuszczac jak najczesciej.

Moze komus sie przyda - temat do zamkniecia.

temat zostawiam otwarty a Ty naucz siÄ™ z korzystania z opcji "edytuj"


senekkorzenna
Avatar użytkownika
infz
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 30/9/2011, 19:53
Lokalizacja: Åšwiebodzin


Postprzez RUTRA.RD » 21/10/2011, 09:15

a nie do pompowania zawieszenia w celu zwiekszenia twardosci ?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Veenom » 22/10/2011, 10:55

jak dla mnie oza uzyskanie twardosci to jesli juz to oliwa i sprezyny, dpowietrznik na bank, tyle ze jak znam zycie to nie trzeba go dotykac bo z reguly takie ustrojstwo przycie odpowiednim cisnieniu samo powinno sie odpowietrzyc
Avatar użytkownika
Veenom
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 28/6/2010, 23:01
Lokalizacja: Strzałkowo

Postprzez MJR128 » 22/10/2011, 16:00

Oczywiście jest to zawór spuszczający nadmiar ciśnienia z gabli. W czasie pracy olej i powietrze się nagrzewają wytwarzając nadciśnienie, które zmienia charakterystykę zawieszenia.
Po naciśnięciu odpowietrznika ciśnienie powinno ujść.

tyle ze jak znam zycie to nie trzeba go dotykac bo z reguly takie ustrojstwo przycie odpowiednim cisnieniu samo powinno sie odpowietrzyc

Bez ingerencji kierowcy odpowietrznik sam nie zadziała. A jeśli miałby sam zadziałać, to byłaby to najgorsza rzecz, która wkręcilibyśmy zamiast śrubki. Poduszka powietrza w galach również jest ważną zmienną odpowiadającą za charakterystykę zawieszenia.
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê