Zobacz wątek - jak wycisnac moc z hondy cbr 600 f2?

jak wycisnac moc z hondy cbr 600 f2?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

jak wycisnac moc z hondy cbr 600 f2?

Postprzez bakun93 » 18/10/2011, 19:37

Tak jak w temacie. Poradzcie mi jak moge wycisnac moc z mojej hondy? Czy sa jakies dobre i w miare tanie sposoby? Wiem ze najlepszym byla by zmiana moto na wiekszy ale jak narazie mnie na nie nie stac :/. Przosze o porade.
Z gory dzieki
Nie moc a technika zrobi z ciebie zawodnika
bakun93
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 18/10/2011, 07:44
Lokalizacja: Sucha Rzeczka


Postprzez zxer » 18/10/2011, 19:52

tani "tuning" to wymiana fitra powietrza na jakis k&n, wymiana swiec na jakies irydowe, tlumik przelotowy + wymiana dysz w gaznikach+ czyszczenie + regulacje typu synchro gaznikow , luzy zaworowe. To w sumie nie jakis tam tjuning tylko zwykly serwis.
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez bakun93 » 18/10/2011, 19:58

a te swiece irydowe to duzo daja? A co mozna by bylo zrobic z drozszego tuningu?
Nie moc a technika zrobi z ciebie zawodnika
bakun93
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 18/10/2011, 07:44
Lokalizacja: Sucha Rzeczka

Postprzez zxer » 18/10/2011, 21:04

co do swiec to ja minimalna roznice zauwazylem. Co do drozszego tuningu to bardziej oplaca sie nowsze moto kupic ;P
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez henio12323 » 18/10/2011, 21:05

irydówki poprawiają charakterystyke pracy silnika, u mnie w singlu wyraxnie czuc róznice, odcinka jest gładka, z dołu lepiej rwie, czy mniej pali - ciezko powiedziec. ale na pewno warto :D z droższego to mozna wsadzic tłoki zwiekszające kompresje :D to sporo da ;D ale takie tuningowanie moze szybko przyczynic sie do szybszego zuzywania innych podzespołów. wiec moga ci popadac panewki czy korby szybciej... bo w koncu sprzęt zbyt świeży nie jest. dlatego został bym przy dolocie, swiecach i wydechu. to juz swoje doda :D potem regulacja wszystkiego pod nowy dolot i wydech to moc bedzie na pewno odczuwalna
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25955
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez bakun93 » 18/10/2011, 21:51

aha no tez wlasnie tak mysle bo wiecej nie oplaca sie pakowac pieniedzy :D a jeszcze mam pytanie co do dysz gaznikow? Jakie wstawic jesli mial bym zalozyc wydech przelotowy i zmienic filtr powietrza na k&n czy moga zostac seryjne?
Nie moc a technika zrobi z ciebie zawodnika
bakun93
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 18/10/2011, 07:44
Lokalizacja: Sucha Rzeczka

Postprzez zxer » 18/10/2011, 22:06

przelot + filtr to wiecej powietrza...wiecej powietrza to potrzeba wiecej paliwa aby zapewnic odpowiednia mieszanke. Czasami seryjne sie wyrabiaja ale zalecane jest wymienic. Mi sie udalo za grosze kupic gazniki w dobrym stanie na ktorych zalozylem wlasnie wieksze dysze i roznica jest spora.
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez bakun93 » 19/10/2011, 12:02

a jaki powinien byc rozmiar tych dysz? Jakiego wzrostu mocy moge sie spodziewac po wymianie dysz zalozeniu filtra k&n i zmianie tlumika na przelotowy? A jaki byscie proponowali przelot?
Nie moc a technika zrobi z ciebie zawodnika
bakun93
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 18/10/2011, 07:44
Lokalizacja: Sucha Rzeczka

Postprzez sonycbr77 » 19/10/2011, 16:44

przelot napisz do Edzia z forum on przerabia oryginalne wydechy na przeloty taniej wyjdzie niz kupno drugiego
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez bakun93 » 19/10/2011, 18:29

ale bym wolal zachowac orginal w razie kontroli i zabrania dowodu za duzy poziom halasu to lepiej miec zachowany orginal zeby na badanie techniczne moto wyciszyc ;D
Nie moc a technika zrobi z ciebie zawodnika
bakun93
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 18/10/2011, 07:44
Lokalizacja: Sucha Rzeczka

Postprzez sonycbr77 » 19/10/2011, 18:44

Edzio tak przerabia ze nie przekracza dopuszczalnych decybeli przynajmniej tak pisze ja tam bede przerabial bo na lepszy wydech ceny zaczynaja sie od 1000zl szkoda kasy
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez bakun93 » 19/10/2011, 18:53

aaa to chyba ze tak :D a czy dzieki takiemu ''tuningowi'' to uda sie mi gdzies wycisnac z 10 km?
Nie moc a technika zrobi z ciebie zawodnika
bakun93
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 18/10/2011, 07:44
Lokalizacja: Sucha Rzeczka

Postprzez zxer » 21/10/2011, 01:01

bakun93 napisał(a):a jaki powinien byc rozmiar tych dysz? Jakiego wzrostu mocy moge sie spodziewac po wymianie dysz zalozeniu filtra k&n i zmianie tlumika na przelotowy? A jaki byscie proponowali przelot?


jak to jaki przelot...upier***ic rure przy samej dopie i jechanes. a tak na serio nie spodziewaj sie jakis rewelacji. W gornym zakresie zyskasz ale u dolu bedzie mniej wiecej tak samo.
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez Seba_ER5 » 21/10/2011, 01:28

Olej to bo z tego duzo i tak nie wycisniesz a KN przelot dysze plus strojenie to wyjdzie pewnie pod 2 kafle. o 10 koniach mozesz zapomniec. Zreszta F2 ma z 80koni na tylnym kole, a im starsza tym mniej. Jezeli nie zalezy Ci na duzej predkosci tylko na przyspieszeniu i rwaniu na kolo to 1 zab sprzad na zebatce mniej, lub 3 z tylu wiecej, tyle ze 1 z przodu to nei bedziesz musial lancucha zmieniac.
Poszukaj lepiej kolo siebie najblizszego toru kartingowego dni otwartych i mocy Ci starczy :) a przezycia super. Kase wladuj w skure plus slizgi i dobre oponki i jazda na kolanko.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez RUTRA.RD » 21/10/2011, 09:12

ja znam metode na w miae tani i dobry tunning

przedac f2 i kupic gsxr 750 z lat 96-99

ewentualnie mozesz uzyc wyciskarki do owocow moze wycisnie tez cos z hondy :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez bakun93 » 21/10/2011, 15:42

za f2 z 1992 roku kupie gsxr 750 z 96-99???
Nie moc a technika zrobi z ciebie zawodnika
bakun93
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 18/10/2011, 07:44
Lokalizacja: Sucha Rzeczka

Postprzez Boguc » 24/10/2011, 00:20

raczej nie ma co ladowac kasy w F2 jesli chodzi Ci o tuning mechaniczny, tak jak poprzednicy pisali 2 KM to max a i tak tego nie odczujesz...lepiej wsadz tą kasę w dobre opony itp.
A co do F2 i gsxr sprawdz ceny i będziesz wiedział, czy to takie trudne ?
Avatar użytkownika
Boguc
Świeżak
 
Posty: 212
Dołączył(a): 17/4/2009, 18:43
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez RUTRA.RD » 26/10/2011, 12:16

bakun93

sprzedaj dołóż troche i kupisz kumple ma na sprzedaz 750 jak bys chcial raczej w niezlym stanie
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez bakun93 » 26/10/2011, 17:51

a to wiem ze nie do tematu ale pisalem w innym dziale i nikt nie odpowiedzial... Czy f2 moglbym miec szanse na 1/4 mili w kat do 750 cc? Np jak by stanac do wyscigu z inna 600...

zaraz będziesz miał szansę na złapanie ostrzeżenia :x :x :x

jeszcze raz zobaczę Twój temat w niewłaściwym dziale i do tego brak edycji to masz murowany medal. :x :x :x


senekkorzenna

ps.usunąłem Ci jeden post.
Nie moc a technika zrobi z ciebie zawodnika
bakun93
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 18/10/2011, 07:44
Lokalizacja: Sucha Rzeczka

Postprzez sonycbr77 » 26/10/2011, 18:10

do tego trzeba miec wprawe nie tylko moc
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr