Motocykl na długie i krótkie podróże
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Motocykl na długie i krótkie podróże
Witam
Chciałbym się poradzić w sprawie kupna motocykla najlepszego w moim przypadku do turystyki. Moje doświadczenie w jeździe na dwuśladach to:
-ok.5000km na skuterku
-20 h (na kursie) na Suzuki Marauder 250
Wzrost:178cm Waga:74kg Lat:18
Motocykla ma mi służyć głównie do dłuższych podróży po kraju. Jazda z plecakiem. Zamierzam zrobić trochę kilometrów. Zależy mi też na niezawodności motoru.
Na zakup mam odłożone ok.10 000zł.
Planowałem kupić Suzuki Bandit 600N, jednak mimo wszystko chciałem się popytać o zdanie bardziej doświadczonych ludzi. Jeżeli chodzi o wygląd motocykla to coś na styl Bandita.
Chciałbym się poradzić w sprawie kupna motocykla najlepszego w moim przypadku do turystyki. Moje doświadczenie w jeździe na dwuśladach to:
-ok.5000km na skuterku
-20 h (na kursie) na Suzuki Marauder 250
Wzrost:178cm Waga:74kg Lat:18
Motocykla ma mi służyć głównie do dłuższych podróży po kraju. Jazda z plecakiem. Zamierzam zrobić trochę kilometrów. Zależy mi też na niezawodności motoru.
Na zakup mam odłożone ok.10 000zł.
Planowałem kupić Suzuki Bandit 600N, jednak mimo wszystko chciałem się popytać o zdanie bardziej doświadczonych ludzi. Jeżeli chodzi o wygląd motocykla to coś na styl Bandita.
-
Szuvax - Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 11/10/2011, 07:23
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Ja przejeździłem cały sezon (8 500km) banditem 600n obecnie jest na sprzedaż na forum viewtopic.php?t=68929. Świetny do tyrystyki spokojnie przejeżdżałem 650 km jednego dnia, plecaczek też chwalił sobie kanapę. Bardzo dobrze spisuje się także w codziennych dojazdach na uczelnię i do pracy. Wpadnij na forum Polish Bandit Crew. Wcześniej nawinąłem 7 500 km Yamahą DragStar 125 więc nie można powiedzieć żeby moje motocyklowe doświadczenie porażało;) Zapoznaj się z ogłoszeniem i jeżeli Cię zainteresuje odezwij się do mnie, cena do negocjacji:)
- robertold
- Świeżak
- Posty: 99
- Dołączył(a): 10/5/2010, 13:39
KaG - Nie. Kasa jest przeznaczona na sam motor.
pan_wiewiorka - Zupełnie się zgadzam. Nawet jako laik wiem, że z obciążeniem jeździ się inaczej. Dzięki za radę.
robertold - Gdyby tylko nie był niebieski
Zapomniałem dodać, że na najbliższą zmianę szybko mi się nie zanosi i szukam motoru, który będzie mi służył do obu celów przez jakiś czas. Nie może być jednocześnie za mocny, żeby nie przeraził nowicjusza, ale żeby nie był też za słaby, bo się szybko znudzi i na dłuższe dystansy też nie będzie przydatny. Dlatego miałem właśnie zamiar kupić Badita 600. Jest moim zdaniem takim czymś pomiędzy.
pan_wiewiorka - Zupełnie się zgadzam. Nawet jako laik wiem, że z obciążeniem jeździ się inaczej. Dzięki za radę.
robertold - Gdyby tylko nie był niebieski

Zapomniałem dodać, że na najbliższą zmianę szybko mi się nie zanosi i szukam motoru, który będzie mi służył do obu celów przez jakiś czas. Nie może być jednocześnie za mocny, żeby nie przeraził nowicjusza, ale żeby nie był też za słaby, bo się szybko znudzi i na dłuższe dystansy też nie będzie przydatny. Dlatego miałem właśnie zamiar kupić Badita 600. Jest moim zdaniem takim czymś pomiędzy.
-
Szuvax - Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 11/10/2011, 07:23
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Cześć.
Skoro chcesz moto do turystyki to nie lepiej celować w turystyczne enduro typu, trampek, bmw f650, freewind? Polecałbym transalpa. Ma opinie prawie niezniszczalnego. Osobiście nie jeździłem ale przymierzałem się. Jestem twojego wzrostu i dosięgałem prawie całymi stopami do ziemi. Nie wiem czy to byłby dobry pomysł na pierwsze moto ze względu na gabaryty, ale napewno nadaje się bardziej do turystyki we dwoje niż bandzior. Jezdziłem za to bmw f650 ktory ma podobne wymiary i całkiem fajnie się jeździło. Suzuki dr 650 rs też jezdziłem sporo i miło wspominam. Z tego co kojaże to dr ma bardzo wysoko knape (coś ok 90cm) ale też się da przy moim wzroście.
Klasa 600 raczej słabo do turystyki się nadaje ze względu na charakter silnika i pozycję za sterami.
Jeśli chcesz moto do turystyki to patrz przede wszystkim na:
-wygodna, wyprostowana pozycjÄ™ za sterami i dla plecaczka
-oslonÄ™ przed wiatrem, deszczem
-niezawodny, elastyczny silnik z mocnym dołem, żeby nie wachlować co chwila biegami
-dobrze zestrojone zawieszenie
-spalanie, zasięg na pełnym baku
może o czymś zapomniałem
ja też zamierzam podróżować motocyklem, ale na początek kupiłem kawe er5, żeby udoskonalić technikę jazdy na czymś mniejszym, a po
sezonie, może dwóch chcę zmienić na transalpa.
pozdrawiam
Skoro chcesz moto do turystyki to nie lepiej celować w turystyczne enduro typu, trampek, bmw f650, freewind? Polecałbym transalpa. Ma opinie prawie niezniszczalnego. Osobiście nie jeździłem ale przymierzałem się. Jestem twojego wzrostu i dosięgałem prawie całymi stopami do ziemi. Nie wiem czy to byłby dobry pomysł na pierwsze moto ze względu na gabaryty, ale napewno nadaje się bardziej do turystyki we dwoje niż bandzior. Jezdziłem za to bmw f650 ktory ma podobne wymiary i całkiem fajnie się jeździło. Suzuki dr 650 rs też jezdziłem sporo i miło wspominam. Z tego co kojaże to dr ma bardzo wysoko knape (coś ok 90cm) ale też się da przy moim wzroście.
Klasa 600 raczej słabo do turystyki się nadaje ze względu na charakter silnika i pozycję za sterami.
Jeśli chcesz moto do turystyki to patrz przede wszystkim na:
-wygodna, wyprostowana pozycjÄ™ za sterami i dla plecaczka
-oslonÄ™ przed wiatrem, deszczem
-niezawodny, elastyczny silnik z mocnym dołem, żeby nie wachlować co chwila biegami
-dobrze zestrojone zawieszenie
-spalanie, zasięg na pełnym baku
może o czymś zapomniałem
ja też zamierzam podróżować motocyklem, ale na początek kupiłem kawe er5, żeby udoskonalić technikę jazdy na czymś mniejszym, a po
sezonie, może dwóch chcę zmienić na transalpa.
pozdrawiam

Ostatnio edytowano 19/10/2011, 21:16 przez the-o, łącznie edytowano 1 raz
Theo
Kawasaki ER5 -> KTM LC2
Kawasaki ER5 -> KTM LC2
-
the-o - Świeżak
- Posty: 173
- Dołączył(a): 6/10/2011, 05:38
- Lokalizacja: Starogard Gd.
Sluchaj, Bandit jest fajnym zwawym moto, ale jesli ty chcesz opakowac go w bagaz i jeszcze wziac pasazerke no to on juz taki uniwersalny nie bedzie. Szkoda zebys sobie zrobil kuku na jakims litrze czy cus... Wiec ciezka sprawa. Osobiscie Ja ci moge powtorzyc ze fz6 bys w tej kasie wyrwal. W tym zakresie mocy to masz jeszcze horneta wersje bez i z owiewka(?), gsr (?), no i jeszcze jest z750 wersja S (?). Niestety nie mialem przyjemnosci tymi moto jezdzic. Wszystko zalezy od Ciebie i od tego czy podolasz
BTW. z ktorej szkoly stw
?

BTW. z ktorej szkoly stw

-
Krmtzzz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2077
- Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
- Lokalizacja: Rudnik n/Sanem
Może VFR 750? w tych pieniądzach mógłby znaleźć nawet 800. Nadawała by się na dalsze wyprawy.
Tylko pytanie czy nie za mocna na poczÄ…tek?
Tylko pytanie czy nie za mocna na poczÄ…tek?
-
blondynka96 - Świeżak
- Posty: 313
- Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Z doświadczeniem które ma będzie musiał uważać.
Ale to motocykl który nadawał by się i na długie wycieczki jak i jazdę po mieście(w razie potrzeby). A skoro chce motocykl na dłuższy czas to Honda nadała by się moim zdaniem idealnie.
Ale to motocykl który nadawał by się i na długie wycieczki jak i jazdę po mieście(w razie potrzeby). A skoro chce motocykl na dłuższy czas to Honda nadała by się moim zdaniem idealnie.
-
blondynka96 - Świeżak
- Posty: 313
- Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Mówicie, że nie będzie problemów przy silniku VFR-ki 800? V-tec podobno dostaje sporego kopa. Tak pytam z ciekawości bo nigdy nie miałem okazji latać tym moto.
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
Ja śmigałem 750 i 800fi. I oba sa naprawde super. Moze z poczatku wydawac sie ciezki ale wszystko do opanowania. V-teca raczej bym nie polecał. Słyszałem mase złych opini.
-
blondynka96 - Świeżak
- Posty: 313
- Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Bandit byłby w sam raz. Nie za mocny. nie za słaby:) I taki plecaczek nie utrudniał by mu aż tak jazdy.
-
blondynka96 - Świeżak
- Posty: 313
- Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Koleś od którego kupiłem Fz6s kupił teraz sobie bmw f800. Jeździ motocyklem głównie turystycznie (Rumunia, Chorwacja itp) i do pracy. Zdarzało mu się jeździć po "bezdrożach", polnych drogach, kamieniach, błotnistych terenach, gdzie fazerka sobie nie do końca radziła. Jeśli zamierzasz zjechać czasem z asfaltu, nawet częściej niż czasem:) to raczej turystyczne enduro.
Do masy się przyzwyczaisz, mocy też:)
Jeśli ma to być do turystyki to raczej szukaj czegoś z owiewką, ew. wyższa szybka do nakeda, zawsze będzie można schować się przed wiatrem czy niewielkim deszczem kładąc się na baku:)
Fazerek ma to do siebie, że pozycja w wersji S i N jest bardzo podobna, wyprostowana (nie opierasz swojego ciężaru na nadgarstkach).
Do masy się przyzwyczaisz, mocy też:)
Jeśli ma to być do turystyki to raczej szukaj czegoś z owiewką, ew. wyższa szybka do nakeda, zawsze będzie można schować się przed wiatrem czy niewielkim deszczem kładąc się na baku:)
Fazerek ma to do siebie, że pozycja w wersji S i N jest bardzo podobna, wyprostowana (nie opierasz swojego ciężaru na nadgarstkach).
-
Kajko_s - Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 31/8/2011, 22:29
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości