zmiana na wiekszy motocykl
Posty: 41
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Ja go nie katuje ale jeżdżę normalnie, wtedy pali około 5 a gdy już ciągnę pod czerwone to w okolicach 6. Te 4 litry może podał producent i przyznam ze kilka razy udało mi się to osiągnąć ale w trasie i to tez nie jadąc więcej niż 140km/h. Jesli chcesz zobaczyć i przejechać się pisz na PW mam na sprzedaż.
-
blondynka96 - Świeżak
- Posty: 313
- Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
-
blondynka96 - Świeżak
- Posty: 313
- Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
grunder napisał(a):Tym się nie da szaleć :D:D, 46 KM i chłodzona powietrzem, przejedź się a zobaczysz . Miałem z nią do czynienia i nigdy więcej, jak już wspomniałem w klasie 500cm3, dla mnie najbardziej dopracowaną jednostką jest ER5
Chyba nie jeździłeś dobrą CB500, latałem z ER5 i różnica jest szczególnie jeśli chodzi o elastyczność cebuli. Ale fakt faktem Gs500 to naprawdę padaka jeśli chodzi o elastyczność, myślę, że dobra sportowa 125 mogła by go pogonić.
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
-
motoftw - Stały bywalec
- Posty: 1179
- Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25
Jak kupisz coś co ma 20 - 30 tysięcy przejechane
hmmmm za 6 tysi z takim przebiegiem to 3/4 ponad dziesięcio letnich ścigaczy na allegro jest
GSX-R 750 95r
- piotrek7714
- Świeżak
- Posty: 155
- Dołączył(a): 21/4/2011, 13:05
- Lokalizacja: ELW
f2 albo f4 zależy co ci się trafi. f2 zawsze mi pali koło 6 w trasie poniżej 6, części zamienne prawie za darmo,bezawaryjny. 500 ci się znudzi po pierwszej jeździe. pzdr
- mario11lsd
- Świeżak
- Posty: 78
- Dołączył(a): 6/10/2010, 21:53
100 konny motocykl na poczÄ…tek?
Chłopak nie ma za dużo doświadczenia, wiec lepiej niech zacznie od nudnej 500-setki ale krzywdy sobie nie zrobi (teoretycznie).
Chłopak nie ma za dużo doświadczenia, wiec lepiej niech zacznie od nudnej 500-setki ale krzywdy sobie nie zrobi (teoretycznie).
-
blondynka96 - Świeżak
- Posty: 313
- Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
mario11lsd napisał(a):f2 albo f4 zależy co ci się trafi. f2 zawsze mi pali koło 6 w trasie poniżej 6, części zamienne prawie za darmo,bezawaryjny. 500 ci się znudzi po pierwszej jeździe. pzdr
Może i się znudzi ale nabierze doświadczenia.
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa
pitti napisał(a):przeciez hornet ma silnik z cbr tylko skrzynia jest inaczej zestrojona. Wydaje mi sie że 100konne moto po 125 to troche za duzo - tak jak pisalem wczesniej.
Tak źle nie jest. Ja przesiadłem się ze 125 na FZS 600 i było zaskakująco ok. Oczywiście moc robi swoje, ale dużo łatwiej odnaleźć się na motocyklu.
- Kelhorn
- Świeżak
- Posty: 161
- Dołączył(a): 8/4/2011, 17:42
Moj kumpel tak zaczał i szczerze mowiac na zakretach srednio mu idzie. Na prostej moj GPZ nie ma szans ale w zakretach trzymamy sie rowno a czasem nawet uda mi sie objechac.
Wiec tak jak pisze, lepiej zaczac od 500-setki i sie czegos nauczyc niz miec super 600-sete a kaleczyc byle jaki zakret.
Wiec tak jak pisze, lepiej zaczac od 500-setki i sie czegos nauczyc niz miec super 600-sete a kaleczyc byle jaki zakret.
-
blondynka96 - Świeżak
- Posty: 313
- Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
blondynka96 napisał(a):Ja go nie katuje ale jeżdżę normalnie, wtedy pali około 5 a gdy już ciągnę pod czerwone to w okolicach 6.
Srad mi tyle palił, a trochę mocniejszy był K3 już nie chce
KaG napisał(a):Przy spokojnej jeździe na wyregulowanym motocyklu 4 litry osiągniesz.. No 0.5 litra cię na pewno nie zbawi.
Przy dzisiejszych cenach benzyny te 0.5l na 100 to kilka stów w skali sezonu
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Posty: 41
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości