Zobacz wÄ…tek - zmiana na wiekszy motocykl
NAS Analytics TAG

zmiana na wiekszy motocykl

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Postprzez blondynka96 » 20/10/2011, 19:53

Ja go nie katuje ale jeżdżę normalnie, wtedy pali około 5 a gdy już ciągnę pod czerwone to w okolicach 6. Te 4 litry może podał producent i przyznam ze kilka razy udało mi się to osiągnąć ale w trasie i to tez nie jadąc więcej niż 140km/h. Jesli chcesz zobaczyć i przejechać się pisz na PW mam na sprzedaż.
Avatar użytkownika
blondynka96
Świeżak
 
Posty: 313
Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
Lokalizacja: Tarnobrzeg


Postprzez redeye7 » 20/10/2011, 20:36

z gsem jest podobnie ? To spalanie 4 litrow to w ogole prawda ?
redeye7
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 17/10/2011, 07:39


Postprzez blondynka96 » 20/10/2011, 21:08

Nie mam pojęcia jak z GS-em bo jego nie posiadam:D
Avatar użytkownika
blondynka96
Świeżak
 
Posty: 313
Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Postprzez motoftw » 20/10/2011, 21:25

grunder napisał(a):Tym się nie da szaleć :D:D:D, 46 KM i chłodzona powietrzem, przejedź się a zobaczysz . Miałem z nią do czynienia i nigdy więcej, jak już wspomniałem w klasie 500cm3, dla mnie najbardziej dopracowaną jednostką jest ER5


Chyba nie jeździłeś dobrą CB500, latałem z ER5 i różnica jest szczególnie jeśli chodzi o elastyczność cebuli. Ale fakt faktem Gs500 to naprawdę padaka jeśli chodzi o elastyczność, myślę, że dobra sportowa 125 mogła by go pogonić.
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
Avatar użytkownika
motoftw
Stały bywalec
 
Posty: 1179
Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25

Postprzez Atlantis » 20/10/2011, 21:58

KaG napisał(a):Na pewno nie pod względem elastyczności...


Dokładnie nie pogonisz 39 Nm, mając do dyspozycji ledwo ponad 10. Bez przesady.
Avatar użytkownika
Atlantis
Świeżak
 
Posty: 381
Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez motoftw » 20/10/2011, 23:32

Oczywiście macie rację, źle sformułowałem zdanie, chodziło mi o to, że Gs500 jest dużo mniej elastyczny od ER5 i CB500, a nie od 125 w 2T :D
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
Avatar użytkownika
motoftw
Stały bywalec
 
Posty: 1179
Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25

Postprzez redeye7 » 21/10/2011, 00:44

KaG piszac o spalaniu chodzilo Ci o gsa czy o gpz ?
redeye7
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 17/10/2011, 07:39

Postprzez grunder » 22/10/2011, 16:28

motoftw napisał(a):Chyba nie jeździłeś dobrą CB500


Nom, nie jeździłem :D, z chęcią bym ją przegonił. A może powiesz czym teraz jeździsz? CB500> :D
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez piotrek7714 » 22/10/2011, 19:45

Jak kupisz coś co ma 20 - 30 tysięcy przejechane

hmmmm za 6 tysi z takim przebiegiem to 3/4 ponad dziesięcio letnich ścigaczy na allegro jest :)
GSX-R 750 95r
piotrek7714
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 21/4/2011, 13:05
Lokalizacja: ELW

Postprzez mario11lsd » 22/10/2011, 21:06

f2 albo f4 zależy co ci się trafi. f2 zawsze mi pali koło 6 w trasie poniżej 6, części zamienne prawie za darmo,bezawaryjny. 500 ci się znudzi po pierwszej jeździe. pzdr
mario11lsd
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 6/10/2010, 21:53

Postprzez blondynka96 » 22/10/2011, 21:30

100 konny motocykl na poczÄ…tek?
Chłopak nie ma za dużo doświadczenia, wiec lepiej niech zacznie od nudnej 500-setki ale krzywdy sobie nie zrobi (teoretycznie).
Avatar użytkownika
blondynka96
Świeżak
 
Posty: 313
Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Postprzez grunder » 22/10/2011, 21:58

mario11lsd napisał(a):f2 albo f4 zależy co ci się trafi. f2 zawsze mi pali koło 6 w trasie poniżej 6, części zamienne prawie za darmo,bezawaryjny. 500 ci się znudzi po pierwszej jeździe. pzdr


Może i się znudzi ale nabierze doświadczenia.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez Kelhorn » 23/10/2011, 14:20

pitti napisał(a):przeciez hornet ma silnik z cbr tylko skrzynia jest inaczej zestrojona. Wydaje mi sie że 100konne moto po 125 to troche za duzo - tak jak pisalem wczesniej.


Tak źle nie jest. Ja przesiadłem się ze 125 na FZS 600 i było zaskakująco ok. Oczywiście moc robi swoje, ale dużo łatwiej odnaleźć się na motocyklu.
Kelhorn
Świeżak
 
Posty: 161
Dołączył(a): 8/4/2011, 17:42

Postprzez blondynka96 » 23/10/2011, 14:29

Moj kumpel tak zaczał i szczerze mowiac na zakretach srednio mu idzie. Na prostej moj GPZ nie ma szans ale w zakretach trzymamy sie rowno a czasem nawet uda mi sie objechac.
Wiec tak jak pisze, lepiej zaczac od 500-setki i sie czegos nauczyc niz miec super 600-sete a kaleczyc byle jaki zakret. :)
Avatar użytkownika
blondynka96
Świeżak
 
Posty: 313
Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Postprzez Invi » 23/10/2011, 15:30

blondynka96 napisał(a):Ja go nie katuje ale jeżdżę normalnie, wtedy pali około 5 a gdy już ciągnę pod czerwone to w okolicach 6.


Srad mi tyle palił, a trochę mocniejszy był :P K3 już nie chce :(

KaG napisał(a):Przy spokojnej jeździe na wyregulowanym motocyklu 4 litry osiągniesz.. No 0.5 litra cię na pewno nie zbawi.


Przy dzisiejszych cenach benzyny te 0.5l na 100 to kilka stów w skali sezonu :P
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości




na górê