Zobacz wątek - gs 500 stracił sporo mocy i stuka pomocy
NAS Analytics TAG

gs 500 stracił sporo mocy i stuka pomocy

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

gs 500 stracił sporo mocy i stuka pomocy

Postprzez Pomen85 » 5/5/2007, 17:44

witam wszystkich ostatnio w moim gs pojawił sie dziwny halas w silniku przy dodawaniu gazu a mianowicie pomiedzy 3 a 6 tyś obrotów brzmiało to coś ala drganie luźnej przepustnicy w mz jezeli ktoś miał wie o co chodzi a wczoraj pociskałem ok 140km/h i zaczeło sie to strasznie głośno tłuc a motor stracił moc powiedzcie prosze co to moze być i na jakie koszty mam sie nastawić :cry:
------->
Pomen85
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 16/4/2007, 13:34
Lokalizacja: Jaworzno


Postprzez neptyk » 6/5/2007, 01:41

nie chce być złym prorokiem ale...nastaw sie na 1000-1500 zł czyli na kupno uzywanego silnika z allegro ponieważ naprawa tego może kosztować więcej...
jawa50>>>jawa175>>>3xjawa350ts>>>cbr1000>>>zzr1100...wreszcie upragniona hayabusa :))
neptyk
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 10/3/2007, 21:47
Lokalizacja: szczecinek


Postprzez elco » 6/5/2007, 08:47

ja tez nie chce cie martwic, ale najczesciej pojawienie sie stukow i nagly spadek mocy sa przyczyna zuzycia pierscieni i tlokow. Musialbys sprawdzic gdzies w warsztacie kompresje cylindrow i dowiedziec sie ile wynosi nominalnie. Koszty naprawy takich rzeczy siegaja ok 1000zl. Trzeba sie dowiedziec czy bedzie sie to oplacac, czy jak napisal kolega nie lepiej bedzie kupic drugiego silnika.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez cinx » 6/5/2007, 10:00

elcommendante napisał(a):...ale najczesciej pojawienie sie stukow i nagly spadek mocy sa przyczyna zuzycia pierscieni i tlokow...


ja bym raczej na panewki stawiał..
cinx
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 4/5/2006, 12:26
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Pomen85 » 7/5/2007, 17:41

a chciałbym jeszcze dodać że ten dzwiek to sie wydobywa z pokrywy zaworów albo jej okolicy i powoli nastawiam sie na najgorsze........
------->
Pomen85
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 16/4/2007, 13:34
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez bobek358 » 8/5/2007, 08:22

Zdejmij pokrywę zaworów i oblukaj co jest.
Można by stawiać na to że rozrząd przeskoczył i tłok mógł się spotka z zaworem ale wtedy to już byś raczej nie był w stanie nim jechać. Zdejmij pokrywę i sprawdź jak to wygląda.
Suzuki GSX 550 (600f ;)) mod. to street :D
bobek358
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 13/12/2006, 09:50
Lokalizacja: Śmigiel

Postprzez elco » 8/5/2007, 20:02

Jaki przebieg ma motocykl ?? Ja dalej obstawialbym, ze jest wina tlokow. Moga one wskazywac juz zuzycie razem z pierscieniami. Mozliwe jest tez ze dostaly gdzies luzu na sworzniach, lub zostalo uszkodzone ktores z lozysk powodujace drgania na korbowodzie - chociaz to malo prawdopodobne. Moze jak powiedzial kolega rozregulowal sie rozrzad - wtedy jednak pojawily by sie problemy z odpalaniem i dynamiczna, ladna praca silnika.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez bobek358 » 9/5/2007, 09:29

Co do tłoków i pierścieni to zrób próbę olejową i wszystko będzie już jasne.
Suzuki GSX 550 (600f ;)) mod. to street :D
bobek358
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 13/12/2006, 09:50
Lokalizacja: Śmigiel

Witam ponownie

Postprzez Pomen85 » 21/5/2007, 13:23

wkurzyłem sie i z kolegą rozebrałem silnik na czesci pierwsze!!!
sciągam cylinder a tu niespodzianka tłok na jednym kobiena wale luzy jak diabli bawimy sie dalej i co panewka si starła i zrobiła piękne rysy na wale a wtedy sie bardzo wk.. uzyłem
JEZELI MACIE JAKIES DOBRE ŹRÓDŁA ALBO DOJŚCIE DO KOMPLETNYCH SILNIKÓW DO GS TO BARDZO PROSZE O JAKIEŚ WIADOMOŚCI W TYM TEMACIE
pozdrawiam :?
------->
Pomen85
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 16/4/2007, 13:34
Lokalizacja: Jaworzno

Witam ponownie

Postprzez Pomen85 » 21/5/2007, 13:23

wkurzyłem sie i z kolegą rozebrałem silnik na czesci pierwsze!!!
sciągam cylinder a tu niespodzianka tłok na jednym kobiena wale luzy jak diabli bawimy sie dalej i co panewka si starła i zrobiła piękne rysy na wale a wtedy sie bardzo wk.. uzyłem
JEZELI MACIE JAKIES DOBRE ŹRÓDŁA ALBO DOJŚCIE DO KOMPLETNYCH SILNIKÓW DO GS TO BARDZO PROSZE O JAKIEŚ WIADOMOŚCI W TYM TEMACIE
pozdrawiam :?
------->
Pomen85
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 16/4/2007, 13:34
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Witam ponownie

Postprzez cinx » 23/5/2007, 18:49

Pomen85 napisał(a):... i co panewka si starła i zrobiła piękne rysy na wale ...

a więc dobrze prognozowałem;) Tak jak piszesz, kup nowy silnik, bo nie ma sensu się bawić w szlif wału.

BTW: Pomen, na jakim oleju jeździłeś? Sprawdzałeś jego poziom??
cinx
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 4/5/2006, 12:26
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez fandzoilisz » 24/5/2007, 11:17

szlifa wału nei polecam bo wyniesie wiecej niz uzywka a idlugo nie pochodzi.
fandzoilisz
Bywalec
 
Posty: 889
Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07

Postprzez cinx » 24/5/2007, 20:16

fandzoilisz napisał(a):szlifa wału nei polecam bo wyniesie wiecej niz uzywka a idlugo nie pochodzi.


dokładnie..
cinx
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 4/5/2006, 12:26
Lokalizacja: Warszawa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr