modyfikacja silnika KTM LC4 640??
Posty: 9
• Strona 1 z 1
modyfikacja silnika KTM LC4 640??
Witam
Po dłuższym namyśle zakupiłem lc4 640 z 2006 roku. W niedługim czasie mam zamiar się brać za zmodyfikowanie mojego silnika a mianowicie zastosowanie pierwszego kitu lub drugiego z poniższego linka
http://www.tornado-racing-moto.pl/index ... &Itemid=32
Również w grę wchodzi wymiana dysz w gaźniku i filtra powietrza.
Problem jest taki że nie chcę zmieniać tłumika seryjnego na przelotowy bo po dłuższej trasie głowa pęka. Zrobiłem tak w drz 400 e i nie dało się wytrzymać na długich odcinkach. Czy takie modyfikacje maja sens bez wymiany tłumika na przelotowy oraz pozostawieniu seryjnego tłoka i korby??
czy po tych modyfikacjach uzyskam moc powyżej 60 KM czy szkoda kasy na to wydawać??
dodam że maksymalny koszt na modyfikację silnika to 4 tys.
Po dłuższym namyśle zakupiłem lc4 640 z 2006 roku. W niedługim czasie mam zamiar się brać za zmodyfikowanie mojego silnika a mianowicie zastosowanie pierwszego kitu lub drugiego z poniższego linka
http://www.tornado-racing-moto.pl/index ... &Itemid=32
Również w grę wchodzi wymiana dysz w gaźniku i filtra powietrza.
Problem jest taki że nie chcę zmieniać tłumika seryjnego na przelotowy bo po dłuższej trasie głowa pęka. Zrobiłem tak w drz 400 e i nie dało się wytrzymać na długich odcinkach. Czy takie modyfikacje maja sens bez wymiany tłumika na przelotowy oraz pozostawieniu seryjnego tłoka i korby??
czy po tych modyfikacjach uzyskam moc powyżej 60 KM czy szkoda kasy na to wydawać??
dodam że maksymalny koszt na modyfikację silnika to 4 tys.
- damian27m
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 13/3/2011, 09:50
- Lokalizacja: moje miasto
hmm ja bym jednak zajął sie wydechem. ale kup wydech z DB killerem. akrap takie oferuje do lc4. wywalasz wygłuszke i chodzi jak czołg
wsadzasz DB kilera i tylko mruczy ładnie
a moc jest odczuwalna. no i akrap jest ze 4X lzejszy niz ta seryjna pucha. 2 sprawa gaźnik - wrzucisz gaźnik keihin FCR czyli ten montowany w crossówkach. pasuje od DRZ, CRF, KTM EXC, YZF, i jeszcze czegos pewnie. nie znam wymiaru gaźnika, wiec musiał bys sie na własna reke zorientowac jaka srednica. ale moze 39 bedzie ok. a co ci da wymiana filtra powietrza ? nic
to gabkowy jest, wiec tylko czyszczenie coś da. jak to wszystko zrobisz i zostanie ci $$$ to mozesz wrzucic głowice HF. tylko tutaj tez nie pamietam szczegółów czy głowica HF (high flow) pasuje do standard cylka, czy cylek tez trzeba wrzucic z zestawu. wtedy zrobisz z moto potwora
ten zestaw co podałes duzo ci nie doda mocy. a tylko wydasz 2500...




KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
głowica HF jest już założona
tłumik to wymienić tylko puszkę czy całość i gdzie takie tłumiki można dostać ??
znalazłem taki gaźnik
http://mikuni.istore.pl/pl/ktm-640-640- ... rtner=4321 tylko nie wiem czy ma pompkę przyśpieszacza.
ewentualnie któryś z tych??
http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... tegory=158

znalazłem taki gaźnik
http://mikuni.istore.pl/pl/ktm-640-640- ... rtner=4321 tylko nie wiem czy ma pompkę przyśpieszacza.
ewentualnie któryś z tych??
http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... tegory=158
- damian27m
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 13/3/2011, 09:50
- Lokalizacja: moje miasto
gaźnik z tych drugich aukcji ;P FCR - najlepszy gaźnik ;D jedyna wada to te płytki tytanowe na przepustnicy. wiec przed zakupem warto poprosic o fotki tego żeby potem nie było malego wybuchu silnika
a wydech. ja bym zamawiał z zagranicy. ebay itp kumpel kupował w UK zapłacił stosunkowo nie duzo

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
albo kup sobie lc4 620 w jakiejś tam limitowanej wersji co kręciła ok. 75km ;O kumpel miał, to po prostu potwór nie z tej ziemi. tylko kurcze nie pamiętam jaka to była wersja
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
SC ?
(super competition )

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
ten będzie pasował?? http://www.ebay.co.uk/itm/Keihin-41mm-F ... 5d30be59f0
- damian27m
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 13/3/2011, 09:50
- Lokalizacja: moje miasto
jak juz pisałem. model ok. kwestia tylko wymiaru czy w ogóle tobie podpasuje. zmierz srednice zewnetrzna gardzieli swojego gaźnika to moze obędzie sie bez przeróbek pod jakis rozmiar FCRa. albo poczytaj tematy na ktmracing.fora.pl tam jest mocna ekipa od lc4. i nie raz pisali jaki gaźnik itp. ja nie chce mówic że ten bedzie dobry bo do lc4 moze okazac sie za duzy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości