Suzuki rm 125 problem ze sprzęgłem
Posty: 27
• Strona 2 z 2 • 1, 2
w mojej cr było podobnie, zeszlifowałem, to byl chyba 2gi szlif, nie jest idealnie równo, ale po złożeniu i przejechaniu się jest o niebo lepiej, nie wiem na jak długo to wystarczy, ale jeśli nie bd strzelał ze sprzęgła, lał dobry olej, nawet do traktora,
takie pytanie do was, czym one się różnią, czym mogą zaszkodzić w skrzyni? jeśli tam chodzi tylko o smarowanie?
mtf był by najlepszym rozwiązaniem, samochodowy olej do skrzyń, ciągników itp jest o niebo lepszy niż motocyklowy, a może nawet niczym się nie różni tylko ma inną nalepkę
i olej po frytkach zdał by egzamin bo smaruje,
lekko przeszlifuj i zobacz co bd, i powoli zbieraj $ na nowy kosz, może nie bd potrzebny ale puki coo bądź przygotowany
bo licho nie śpi
takie pytanie do was, czym one się różnią, czym mogą zaszkodzić w skrzyni? jeśli tam chodzi tylko o smarowanie?
mtf był by najlepszym rozwiązaniem, samochodowy olej do skrzyń, ciągników itp jest o niebo lepszy niż motocyklowy, a może nawet niczym się nie różni tylko ma inną nalepkę
i olej po frytkach zdał by egzamin bo smaruje,
lekko przeszlifuj i zobacz co bd, i powoli zbieraj $ na nowy kosz, może nie bd potrzebny ale puki coo bądź przygotowany

Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Hehehehe chodzi tylko i AÅ» O SMAROWANIE.
To wlej go sobie do silnika.
Mówisz chyba tutaj o sobie. Dając takie porady użytkownikom na pewno szybko zwojują swoje silniki.
Jak można pleść takie głupoty. Jeśli nie znasz się w temacie to się nie wypowiadaj. Tak będzie lepiej dla Ciebie i tym bardziej dla użytkowników.
Jak można wlać zwykły olej silnikowy do skrzyni gdzie jest mokre sprzęgło, które wymaga odpowiedni współczynnik tarcia statycznego oleju. Zmniejszenie lub zwiększenie lepkości oleju zmienia grubość filmu olejowego, co może doprowadzać do jego zrywania w newralgicznych punktach silnika. Olej o zbyt dużej pienności wywali odmą, a olej o niskim współczynniku tbn zostawi szlam w silniku, na którym zajedziesz między innymi sprzęgło. Olej o źle dobranej specyfikacji SAE straci lepkość po rozgrzaniu silnika i pal kij twoje smarowanie. Spalane paliwo również wpływa na zmiany parametrów oleju.
i olej po frytkach zdał by egzamin bo smaruje,
To wlej go sobie do silnika.
bo licho nie śpi
Mówisz chyba tutaj o sobie. Dając takie porady użytkownikom na pewno szybko zwojują swoje silniki.
Jak można pleść takie głupoty. Jeśli nie znasz się w temacie to się nie wypowiadaj. Tak będzie lepiej dla Ciebie i tym bardziej dla użytkowników.
Jak można wlać zwykły olej silnikowy do skrzyni gdzie jest mokre sprzęgło, które wymaga odpowiedni współczynnik tarcia statycznego oleju. Zmniejszenie lub zwiększenie lepkości oleju zmienia grubość filmu olejowego, co może doprowadzać do jego zrywania w newralgicznych punktach silnika. Olej o zbyt dużej pienności wywali odmą, a olej o niskim współczynniku tbn zostawi szlam w silniku, na którym zajedziesz między innymi sprzęgło. Olej o źle dobranej specyfikacji SAE straci lepkość po rozgrzaniu silnika i pal kij twoje smarowanie. Spalane paliwo również wpływa na zmiany parametrów oleju.
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Nie wiem kolego dla czego do 2t wlewasz do silnika olej, ale ja wlewam go tylko i wyłącznie do skrzyni, a do silnika mam mieszankę
ty chyba nie wiesz co to znaczy licho nie śpi kolego
dla 100 osób może podziałac a 101 coś pójdzie nie tak, więc w motocrossie trzeba byc przygotowanym na wszelkiego rodzaju niepowodzenia, nowe maszyny z salonu potrafią się po 10mth zatrzec i byłem świadkiem tego, i niby coś tam marudzisz mądrego ale najpraktyczniejszym olejem do skrzyni jest 10w40 i po 2 od kiedy mtf to olej silnikowy?
tyle prawisz a nie wiesz co to jest mtf ? ^_^
znajomy zawodnik, nie jeden wlewał do sety mtfa i jeździł na tym latami, i skrzynia jak ta lala śmigała
czyż by przerost formy nad treścią?

ty chyba nie wiesz co to znaczy licho nie śpi kolego

tyle prawisz a nie wiesz co to jest mtf ? ^_^
znajomy zawodnik, nie jeden wlewał do sety mtfa i jeździł na tym latami, i skrzynia jak ta lala śmigała
czyż by przerost formy nad treścią?
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Jak masz wybity kosz to najlepiej zeszlifowac wzery fleksem, pojezdzi i sie zaoszczedzi kasy.Jak mi sprzeglo ciagnie to dokladam kolejna tarcze, badz przekladke.Normalnie tarcza przy tarczy, albo dwie blachy obok siebie i tez sporo pojezdzi jeszcze "jak nowe".Do skrzyni wlej atfa z orlenu, jest to czerwony olej do skrzyn automatycznych, ktory zmieniasz co 5mth~~ 

Honda CR 500
-
WojciechW - Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 24/1/2011, 18:29
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
dobrze prawisz kolego, tylko też zależy w jakim jest stanie kosz, wiadomo że jak się raz wybiło to bd się znowu wypijało, ale tak można długo i długo śmigac, ale jeśli bd źle z koszem, to po prostu zbiera sie kilka stówek na używany w bdb stanie 

Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
zeszlifowałem pilnikiem (bałem się flexem że za dużo zbiorę ) sprzęgło chodzi jak nowe a z tą dodatkową tarczą to chyba jak się ślizga a nie ciągnie
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Posty: 27
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości