Zobacz wÄ…tek - Husqvarna WRE 125 - problem
NAS Analytics TAG

Husqvarna WRE 125 - problem

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Husqvarna WRE 125 - problem

Postprzez bajlabongo93 » 12/10/2011, 20:31

Witam . Posiadam motor Husqvarna WRE 125 . Mam taki problem . Motor odpala od buta , wkręca się równo ale nagle gaśnie . Jadę i nagle coś jak by mu paliwo odcinało, albo iskry nie dostawał . Tak samo jest jak stoję w miejscu na luzie . Gazuje gazuje i nagle gaśnie . Najlepsze jest to że jak stoi równo to coś tam jeszcze sie dzieje , coś tam kaszle . Ale kiedy go przechyle na prawą stronę to odrazu gaśnie . I tak za każdym razem . Jak bym stacyjke przekręcał . Co może być przyczyną?
bajlabongo93
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12/10/2011, 20:23
Lokalizacja: Szczecinek


Postprzez henio12323 » 12/10/2011, 21:18

moze masz zapchany jakis filtr ? albo kranik w baku ? i wolno podaje paliwo, ale jednak podaje. i odpala ale sie dusi. potem znowu naleci i znowu na chwile odpali. ja bym to sprawdził
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez bajlabongo93 » 12/10/2011, 21:47

Kranik sprawdzałem . Odkręcałem bez wężyka i lało się bez przerwy . Gaźnik wyczyściłem , wszystkie dysze przepchałem . Gdzieś wyczytałem że może łapać lewe powietrze . Patrzałem króciec gaźnik - cylinder i jest OK . Poza tym jak zakręce tą śróbke od regulacji powietrza w gaźniku to motor po chwili gaśnie czyli powietrza nigdzie nie łapie . Świece też wymieniłem . Już nie wiem co to może być . Motor stał nie jeżdżony miesiąc w garażu , felga do wymiany . Założyłem nową felgę i zaczęły się kłopoty. Wcześniej działał bez zarzutu . Najbardziej mnie dziwi to że kiedy przechylę motor na prawą stronę to od razu gaśnie . To znaczy jak jadę prosto to też , ale kiedy go przechylę jak stoi to tak jak bym zapłon stacyjką wyłączył . Kiedy go wyprostuję to pali od kopa .
bajlabongo93
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12/10/2011, 20:23
Lokalizacja: Szczecinek

Postprzez henio12323 » 12/10/2011, 22:04

hmm dziwne ;P a moze wlasnie to kwestia elektryki. jak przechylasz moto na bok, i np skręcasz kierownicą ;P moze jakis kabelek od np gaszenia styka ramy i gasi moto
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez bajlabongo93 » 12/10/2011, 22:17

Też tak myślałem . Będę musiał to jutro sprawdzić . A może wiesz czy oryginalnie w WRE 125 jest w silniku wejście na linke od obrotomierza ? Bo w mojej nie ma . Rocznik 99 . Tak sobie myślałem ze to może silnik od full crossa - Huski WR . Ale one też chyba mają takie wejście żeby licznik motogodzin podłączyć .
bajlabongo93
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12/10/2011, 20:23
Lokalizacja: Szczecinek

Postprzez henio12323 » 12/10/2011, 22:45

licznik mth podpina sie pod fajke/przewód WN. a czy u ciebie jest wejscie na obrotomierz pojecia nie mam. ale stawiam że jak nie ma obrotomierza na liczniku to i nie ma wyjscia w silniku :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez bajlabongo93 » 12/10/2011, 22:47

Chodzi o to że mam ściągnięte zagary :D ale ślimak na ośce z przodu został , także wiem że wcześnie musiały być :D
bajlabongo93
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12/10/2011, 20:23
Lokalizacja: Szczecinek

Postprzez sonycbr77 » 13/10/2011, 12:00

masz jakis czujnik od stopki moze w nim cos sie zwiera i gasi moto
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez Marshal » 13/10/2011, 12:57

U mnie przetarł się przewód pod kierownicą, moto nie dawał iskry, jak przekręcałem kierownicę w prawo łapało styk.
Marshal
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 25/8/2010, 10:40
Lokalizacja: Mikoszewo

Postprzez bajlabongo93 » 13/10/2011, 13:11

Problem wyjaśniony . Kable od stacyjki był nie zaizolowane . U mnie jak przekręcałem w prawo to właśnie nie łapały . Jeszcze jedno pytanie . Wie ktoś czym różni się silnik Husqvarny WR od WRE . Wiem że w wr jest bardziej wysilony . Ale chodzi mi bardziej o szczegóły . Jakieś różnice w budowie ?
bajlabongo93
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12/10/2011, 20:23
Lokalizacja: Szczecinek

Postprzez henio12323 » 13/10/2011, 15:13

pewnie podobne jednostki, wysilony silnik WR ma pewnie inny cylinder, wiekszy gaźnik, inaczej zestreojony zapłon. i pewnie wytrzymalszy wał. wiem że porównac zawsze łatwo mozna było WR o WRE że (chyba) WRE miało oczko rewizyjne do oleju
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê